Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Władysława Łokietka 6
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W GMINIE LUBIN NA ODCINKU OBORA - SZKLARY GÓRNE - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W GMINIE LUBIN NA ODCINKU OBORA – SZKLARY GÓRNE” – Etap I. 1) Zakres robót w ramach niniejszego zamówienia obejmuje budowę ścieżki rowerowej o długości ok. 2 900 mb na odcinku od km 1+098,22 do km 4+008,87, tj. od skrzyżowania działki nr 311 z działką nr 304 obręb Szklary Górne (łącznie ze skrzyżowaniem) do granicy działek nr 409 i 408 w obrębie Obora. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów: budowę trasy rowerowej o następujących parametrach: - szerokość nawierzchni bitumicznej 2,0 m, - przekrój drogowy jednostronny, - odwodnienie powierzchniowe w tereny zielone, - pobocza umocnione humusem o szer. 0,5 m, - konstrukcja: nawierzchnia z betonu asfaltowego ACS 0/11mm, podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszyw niezwiązanych zagęszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm, warstwa odsączająca z pospółki, podłoże rodzime; usunięcie zieleni w celu zapewnienia skrajni; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; uporządkowanie terenu po wykonanych pracach. 2) Dodatkowe informacje: Planowana trasa rowerowa biegnie po nasypie kolejowym. Dojazd od drogi powiatowej nr 1219D do planowanej ścieżki rowerowej od strony Szklar Górnych możliwy jest: - poprzez drogę wewnętrzną na działce nr 304 (skrzyżowanie w km 1+098,22); - w km 2+369,94 (najbliższe połączenie z drogą powiatową); od strony miejscowości Obora: - poprzez drogi wewnętrzne, biegnące śladem działek nr 496, 371/2, 373, posiadające częściowo nawierzchnię utwardzoną, a częściowo gruntową (skrzyżowanie w km 4+018,70). Dopuszczalny tonaż na drogach wewnętrznych wynosi maksymalnie 8 ton. Trasa ścieżki położona w granicach wydzielonego pasa nr dz. 409 biegnie w terenie zalesionym. Niezadrzewiony pas terenu na tym odcinku, przeznaczony pod ścieżkę rowerową ma niewielką szerokość (miejscami do 4 m). Przy planowaniu robót należy wziąć pod uwagę wyżej wymienione utrudnienia komunikacyjne, w tym transport pojazdami o niewielkim tonażu. Podczas robót w terenie zalesionym Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności oraz przestrzegania przepisów przeciwpożarowych celem uniknięcia zagrożenia związanego z wystąpieniem pożaru. W celu ewentualnego korzystania z dróg leśnych podczas realizacji robót Wykonawca będzie zobowiązany do: - uzyskania zgody Lasów Państwowych, - zawarcia z Lasami Państwowymi umowy dzierżawy, - poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych (koszt będzie uzależniony od dzierżawionej powierzchni). 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona z SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 4) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 5) Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa dla zadania pn. „Budowa ścieżki rowerowej w gminie Lubin na odcinku Obora – Szklary Górne – etap IA, IB”, udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres realizacyjny, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem wykonanie odcinka określonego w ppkt 1). Pozostała część zadania zostanie zrealizowana w latach następnych. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych dróg i zjazdów. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium w wysokości: 10.400,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Przebudowa dróg powiatowych 3008D i 3029D ”- w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Przebudowa drogi gruntowej z Modlikowic do Olszanicy – etap II
Dodano: 2024-04-21 - Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) – II postępowanie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
Dodano: 2024-04-17 - "Przebudowa ul. Szkolnej w Rusku"
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa łącznika ul. Miodowej do ul. Wojska Polskiego w Bystrzycy Kłodzkiej.
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi wraz z budową ciągu pieszo – rowerowego na działkach nr 686, 683, obręb Wilków w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Prusice VI droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania
Dodano: 2024-03-25 - Budowa ulicy gminnej Czerwonych Maków w formule „zaprojektuj i wybuduj” – II postępowanie
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3068D - budowa chodnika w miejscowości Zarzyca w 2024 roku
Dodano: 2024-03-13