Gmina Osiek Mały ogłasza przetarg
- Adres: 62-613 Osiek Mały, Główna 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Mały
Główna 1
62-613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie
REGON: 311019295 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej relacji Osiek Wielki – Plebanki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres umowy obejmuje w szczególności: wykonanie dokumentacji projektowej, pozyskanie wszelkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami prawa, roboty przygotowawcze wraz z odkrzaczeniem i usunięciem zbędnej roślinności zgodnie z przepisami prawa, roboty ziemne wraz z odhumusowaniem byłego nasypu pod torowisko kolejki wąskotorowej, wykonanie konstrukcji i nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo – rowerowego obramowanej opornikiem 12x25 na ławie betonowej z oporem, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie zabezpieczeń w postaci barierek przy przekraczaniu przeszkód terenowych, w przypadku stwierdzenia takiej konieczności rozbiórkę płyty pomostu istniejącego obiektu inżynierskiego (B) i budowę nowej płyty pomostu o konstrukcji żelbetowej lub strunobetonowej na istniejących przyczółkach, poprawienie widoczności poprzez doświetlenie oraz oznakowanie ośmiu przejść dla pieszych zgodnie z Wytycznymi Ministra Infrastruktury numer WR-D-41-4 „Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych”. Lampy ze źródłami światła typu LED należy podłączyć pod istniejącą instalację oświetleniową lub zastosować panele fotowoltaiczne z akumulatorem. Dotyczy przejść przez drogi: drogę powiatową nr 3423P w m. Osiek Wielki (A), drogę powiatową nr 3419P w m. Osiek Mały (C), drogę gminną w m. Osiek Mały ul. Rolna (D), drogę powiatową nr 3205P w m. Osiek Mały ul. Kolska (E), drogę gminną w m. Osiek Mały ulica Główna (F), drogę gminną w kierunku m. Zielenie (G), drogę gminną w kierunku m. Żeromin (H), drogę powiatową nr 3202P w m. Plebanki (I). wykonanie barierek zabezpieczających w obrębie dojść / dojazdów do przejść dla pieszych, przebudowa istniejących chodników, przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej ewentualnie kolidującej z inwestycją.Powierzchnie użytkowe i parametry zadania: szacowana długość ciągu pieszo – rowerowego: 6999m, szerokość ciągu pieszo – rowerowego: 2,5m, powierzchnia warstwy ścieralnej ciągu pieszo – rowerowego: 17497,5m2, wbudowanie obustronnych oporników 12x25: 13998m, wykonanie oznakowania grubowarstwowego masami chemoutwardzalnymi – 50m² montaż barier zabezpieczających – 200 mb, rozbiórka nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej – 80 m2, rozbiórka obrzeży bet. 6x20 cm – 80 mb, ustawienie obrzeży 8x30: 40 mb, oznakowanie pionowe i poziome, doświetlenie ośmiu przejść dla pieszych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299)4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Gminy Osiek Mały w Osieku Małym LBS Strzałkowo F/Osiek Mały Nr 98 8543 0000 2009 9050 9617 0020 z dopiskiem „wadium – ZP.271.2.2023”5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy w oryginale wraz z oferta w formie elektronicznej.6. Gwarancja/poręczenie musi być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez przedstawiciela Gwaranta. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający – Gmina Osiek Mały, ul. Główna1, 62-613 Osiek Mały.7. Z treści gwarancji /poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 98 ust.6 Pzp.8. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazane konto Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, co do dnia i godziny. Termin ten upływa dnia 23 marca 2023r. o godz. 09:00.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust 1-5 Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4) Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunekdotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych dorealizacji zamówienia:a) w okresie ostatnich pięciu lat, od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej:- 1 robotę budowlaną (zadanie), obejmującą swoim zakresem budowę i/lub przebudowę i/lub rozbudowę i/lub remont drogi lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości zadania min. 1.500 000,00 zł brutto, która to robota została wykonana należycie – Załącznik nr 5 SWZUwaga I Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.Uwaga II Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Uwaga: przez wykonanie ( zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie do co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: min jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, min jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , których zakres uprawnia ją do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadającejuprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć nawezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunkuudziału w postępowaniu – załącznik nr 4 SWZ.1. Zamawiający informuje, że wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu.2. Jeżeli podmiot zgłosi chęć udziału w postępowaniu, w celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się dokumentacją znajdująca się na miejscu Zamawiającego, należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się w Wykonawcami.3. Wizja lokalna może być przeprowadzona tylko w dni robocze (poniedziałek – piątek).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa
Dodano: 2024-05-20 - Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
Dodano: 2024-05-20 - Budowa hali sportowej z częścią socjalno-bytową i infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa ulicy Kwiatowej w Niepruszewie wraz z budową parkingu i drogi wewnętrznej.
Dodano: 2024-05-19 - Modernizacja istniejących pomieszczeń zaplecza boisk sportowych w Niepruszewie
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13