Przetargi.pl
Budowa ścieżek rowerowych i infrastruktury dla komunikacji zbiorowej w Gminie Bogdaniec

Gmina Bogdaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, Mickiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 510 210, , fax. 957 510 209
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogdaniec
    Mickiewicza 45
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 957 510 210, , fax. 957 510 209
    REGON: 210966510
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogdaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżek rowerowych i infrastruktury dla komunikacji zbiorowej w Gminie Bogdaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżek rowerowych i infrastruktury dla komunikacji zbiorowej w Gminie Bogdaniec”. Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych decyzji administracyjnych oraz na realizacji prac budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zamówienia częściowe: 1) Zamówienie częściowe nr 1, w zakres którego wchodzi: 1.1) Zadanie nr 1 – „Budowa parkingu typu PARK & RIDE przy ul. Akacjowej w Bogdańcu”, 1.2) Zadanie nr 2 – „Budowa parkingu typu PARK & RIDE przy ul. Leśnej w Bogdańcu”, 1.3) ,Zadanie nr 3 – „Budowa parkingu typu PARK & RIDE w m. Stanowice”, 1.4) Zadanie nr 10 – „Budowa parkingu typu PARK & RIDE w m. Jeniniec”. Zamówienie obejmuje:  budowę dróg manewrowych,  budowę stanowisk postojowych,  budowę zadaszonych parkingów dla rowerów,  budowę chodników do obsługi parkingów,  budowę chodników do obsługi parkingów i zatok autobusowych,  budowę wiat (w tym wiat autobusowych),  budowę oświetlenia,  małą architekturę (stoliki, śmietniki itp.),  budowę zatok autobusowych,  budowę peronów,  wykonanie przejścia dla pieszych. 2) Zamówienie częściowe nr 2, w zakres którego wchodzi: 2.1) Zadanie nr 5 – „Budowa ścieżki rowerowej i parku typu PARK & RIDE przy ul. Lipowej w Jeninie”, 2.2) Zadanie nr 6 – „Budowa ścieżki rowerowej przy ul. Gorzowskiej w Jeninie”. Zamówienie obejmuje:  budowę dróg manewrowych,  budowę stanowisk postojowych,  budowę ścieżek rowerowych,  budowę ciągu pieszo-rowerowego,  budowę zadaszonego parkingu dla rowerów,  budowę peronu,  budowę wiaty autobusowej,  budowę chodników do obsługi parkingu i zatoki autobusowej,  budowę oświetlenia,  małą architekturę (stoliki, śmietniki itp.). 3) Zamówienie częściowe nr 3, w zakres którego wchodzi: 3.1) Zadanie nr 4 – „Budowa pętli autobusowej w m. Racław”, 3.2) Zadanie nr 7 – „Budowa peronu autobusowego wraz z parkingiem dla rowerów w m. Lubczyno”, 3.3) Zadanie nr 8 – „Budowa pętli autobusowej w m. Chwałowice”, 3.4) Zadanie nr 9 – „Budowa peronów autobusowych wraz z parkingiem dla rowerów w m. Wieprzyce”, 3.5) Zadanie nr 11 – „Budowa pętli autobusowej w m. Włostów”, 3.6) Zadanie nr 12 – „Budowa zatok autobusowych wraz z parkingiem dla rowerów w miejscowości Jeniniec”, 3.7) Zadanie nr 13 – „Budowa peronów autobusowych wraz z parkingiem dla rowerów w m. Jeniniec”, 3.8) Zadanie nr 14 – „Budowa punktu przesiadkowego wraz z parkingiem dla rowerów w m. Podjenin”. Zamówienie obejmuje:  budowę pętli autobusowych,  budowę chodników,  budowę peronów autobusowych,  budowę zatok autobusowych,  budowę wiat przystankowych  przebudowę dróg i zjazdów,  budowę zadaszonych parkingów dla rowerów,  wykonanie przejść dla pieszych,  budowę placów utwardzonych (pod wiaty i dla rowerów)  budowę stanowisk postojowych,  budowę punktu przesiadkowego - jezdni manewrowej,  budowę oświetlenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223320-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium odrębnie na zamówienia częściowe, w wysokości: Zamówienie częściowe nr 1: 16 000 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych), Zamówienie częściowe nr 2: 14 000 PLN (słownie: czternaście tysięcy złotych), Zamówienie częściowe nr 3: 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018r., poz.110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Oddział w Bogdańcu Numer rachunku bankowego: 59 8355 0009 0043 5538 2000 0001 z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania: Budowa ścieżek rowerowych i infrastruktury dla komunikacji zbiorowej w Gminie Bogdaniec”. W takim przypadku wadium na konto Zamawiającego musi wpłynąć przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie w terminie do dnia i godziny składania ofert, a kopię wpiąć odpowiednio do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w gotówce wówczas takie wadium (gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa) winna w swej treści zawierać cały okres związania ofertą oraz wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wymienione w art. 46 ustawy Pzp. 13. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wniesie w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ Wykonawca załączy: 1) Wypełnioną Tabelę Elementów Rozliczeniowych stosownie do ilości zamówień częściowych, na które jest składana oferta (załącznik nr 1a/załącznik 1b/załącznik 1c). 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 i 4). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dowód wniesienia wadium – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna – oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty. 4) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów (załącznik nr 2). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie należy zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 Pzp załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu ich reprezentującego. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykaz oświadczeń, które Wykonawca przedłoży po otwarciu ofert: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 2) lit a) SIWZ. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 2) lit a) SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3-4 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 7. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 8. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 10. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 11. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 2) lit a) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach