Przetargi.pl
Budowa schodów ewakuacyjnych w Domu Kultury w Siemoni

GMINA BOBROWNIKI ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322877887
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BOBROWNIKI
    ul. Gminna 8
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. +48322877887
    REGON: 276257877
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa schodów ewakuacyjnych w Domu Kultury w Siemoni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowiei przebudowie Gminnego Ośrodka Kultury w Siemoni w zakresie budowy zewnętrznej klatki schodowej i przebudowy otworu okiennego. Zakres prac w ramach zagospodarowania terenu to budowa zewnętrznej klatko schodowej (schody zewnętrzne ewakuacyjne – klatka otwarta) oraz utwardzenie terenu. Zewnętrzna klatka schodowa stanowi odrębny budynek i strefę pożarową. Istniejący budynek GOK znajduje się poza zakresem opracowania poza fragmentaryczną przebudową ściany zewnętrznej w zakresie niezbędnym do montażu drzwi ewakuacyjnych. Klatka nie stanowi pomieszczenia przeznaczonego do przebywania ludzi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ przedstawia: STWiORB, Projekt architektoniczno-budowlany, Projekt techniczny, Projekt zagospodarowania terenu,orientacyjny przedmiarowy zakres robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100);3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeńlub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów orazzrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.)lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t .j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) tj. osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach