Przetargi.pl
Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 40/16)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 40/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt architektoniczno budowlany pełnobranżowy budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany dnia 28 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Projektanci - architektura mgr inż. arch. Tomasz Białoszewski, konstrukcja mgr inż. Wywigacz, instalacje sanitarne mgr inż. Goździewicz, instalacje elektryczne mgr inż. Wiesław Kapłon, instalacje teletechniczne mgr inż. Przemysław Iwański, sprawdzający: architektura mgr inż. arch. Grzegorz Pacer, konstrukcja mgr inż. Łukasz Burzyński, instalacje sanitarne mgr inż. Krzysztof Dostatni, instalacje elektryczne mgr inż. Ryszard Miradecki, instalacje teletechniczne mgr inż. Andrzej Dudziński. 2) Projekt wykonawczy dla węzła cieplnego sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonany dnia 30 lipca 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Projektant mgr inż. Marcin Płoszaj, sprawdzający mgr inż. Krzysztof Dostatni. 3) Przedmiar robót budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża sanitarna, kalkulację aktualizował inż. Paweł Goniprowski dnia 4 kwietnia 2016 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez Marcina Płoszaja, GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 4) Przedmiar robót budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża elektryczna, kalkulację aktualizował Arkadiusz Kiereś dnia 27 listopada 2015 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez mgr inż. Wiesława Kapłon, GPVT Pracownia Architektoniczna ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 5) Przedmiar robót budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie - branża budowlana, kalkulację aktualizował Marek Świątecki dnia 4 kwietnia 2016 r. na podstawie przedmiaru wykonanego przez Arkadiusza Nowaczyka, przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną dnia 30 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań, sporządził Marcin Płoszaj. 3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, wykonaną dnia 14 sierpnia 2015 r. przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. 4. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie roboty budowlane dla budowy sali sportowej przy Zespole Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 W Warszawie, wykonaną przez GPVT Pracownia Architektoniczna, ul. Pamiątkowa 2/37, Poznań. Aktualizował Marek Świątecki dnia 4 kwietnia 2016 r. Ww. opracowanie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. Dane ogólne budynku: Powierzchnia całkowita ok. 2 681,95 m2. Kubatura ok. 13 199,17 m. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: - wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania, - wykonanie budynku sali sportowej wraz z szatniami i łącznikiem, - wykonanie instalacji sanitarnych, co, wentylacji i elektrycznych oraz teletechnicznych, - wyposażenie wybudowanego obiektu zgodnie z dokumentacją techniczną, - wykonanie zagospodarowania terenu. UWAGA: 1. W zakresie inteligentnego zarządzania budynkiem, Wykonawca zobowiązany jest wybrać producenta kompletnego systemu BMS i sporządzić szczegółową dokumentacją powykonawczą. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w projekcie rozwiązań konstrukcyjnych mieszczących się, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.), w katalogu zmian nie istotnych pod warunkiem sporządzenia i sprawdzenia projektu konstrukcyjnego zamiennego przez osoby uprawnione do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz pozytywnym uzgodnieniu tych zmian z Zamawiającym. 3. W cenie oferty należy uwzględnić postanowienia wynikające z Decyzji nr 173/Z/16 - usunięcie drzew i dokonanie nasadzeń zastępczych. 4. Przed rozpoczęciem robót należy przedłożyć inspektorowi nadzoru, pisemną opinię ornitologiczną dotyczącą ochrony ptaków w trakcie prowadzonych robót. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy co najmniej 10 osób, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy: a) 1 osobę w charakterze kierownika budowy, który posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.), b) 9 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt 2 i 3 oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 2 i 3. 6. Zatrudnienie osób o których mowa w pkt 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy będzie trwać od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w pkt 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania lub nadzorowania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 7. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt 2 i 3 zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 8. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o prace dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 9. Realizacja zamówienia przez wyżej wskazane osoby związana jest z faktem prowadzenia robót budowlanych na terenie obiektu oświatowego w trakcie prowadzenia zajęć szkolnych. W celu zapewnienia właściwej, odpowiedniej dla terenu oświatowego organizacji robót oraz uzyskanie większego prawdopodobieństwa terminowego wykonania zamówienia. Osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). II) Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych robót budowlanych: Zamawiający wyselekcjonował grupę czterech materiałów mających decydujący wpływ na jakość i estetykę wykończenia robót budowlanych i nazwał je materiałami kluczowymi są to: - Systemowy sufit podwieszony, - Gres podłogi 40 x 40, - Okładzina ścienna (łazienki) 30 x 60 - Wykładzina sportowa. Oferowane materiały kluczowe muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót budowlanych dla projektu budowlano-wykonawczego budowy sali sportowej przy ZS nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, a w szczególności muszą potwierdzać spełnianie wymagań dotyczących następujących parametrów: a) systemowy sufit podwieszony - reakcja na ogień, grubość, pochłanianie dźwięku, pogłosowy wsp. pochłaniania dźwięku (dla określonych częstotliwości w zał. nr 1 do ww STWiORB), b) gres podłogi 40x40 - siła łamiąca, odporność na ścieranie wgłębne, rozmiar płytek podłogi, antypoślizgowość podłogi, kolor, c) okładzina ścienna (łazienki) 30x60 - siła łamiąca, rozmiar płytek, kolor, nasiąkliwość wodna, odporność na plamienie, d) wykładzina sportowa - grubość całkowita, ciężar na powierzchnię, szerokość pasma, próba rolek od krzesła. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2018r. Przedmiot zamówienia należy wykonać etapami: I etap do kwoty brutto 5.041.294,00 w terminie do dnia 10 grudnia 2016 r., II etap do kwoty brutto 5.786.046,00 w terminie do dnia 10 grudnia 2017 r., III etap - zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu, lecz nie później niż do dnia 30 października 2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 250 000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach