Przetargi.pl
Budowa sali sportowej dla Zespołu Szkół Nr 5 w Stargardzie

Powiat Stargardzki ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, ul. Skarbowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914804802 , fax. +48914804801
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stargardzki
    ul. Skarbowa 1
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914804802, fax. +48914804801
    REGON: 811684210
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstargardzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali sportowej dla Zespołu Szkół Nr 5 w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej przy istniejącym budynku Zespołu Szkół Nr 5 w Stargardzie wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną i łącznikiem. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, roboty ziemne, 2) roboty związane z wykonaniem konstrukcji obiektu: a) wykonanie fundamentów, b) roboty izolacyjne, c) wykonanie konstrukcji żelbetowej, d) wykonanie konstrukcji stalowej, e) wykonanie konstrukcji drewnianej, f) roboty murowe, g) montaż dachu, h) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, i) roboty elewacyjne j) montaż platformy pionowej i przyschodowej, 3) roboty związane z wykończeniem obiektu: a) montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, b) montaż okien, c) wykonanie sufitów, d) tynkowanie i malowanie ścian i sufitów, e) wykonanie posadzek, w tym podłogi sportowej, 4) roboty związane z wykonaniem tarasu zewnętrznego: a) roboty izolacyjne, b) wykonanie posadzek, w tym: odwodnienie, kładzenie warstwy wyrównawczej, hydroizolacja i kładzenie płytek. 5) roboty związane z instalacjami sanitarnymi zewnętrznymi: a) roboty w zakresie budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej, b) roboty w zakresie budowy przyłącza kanalizacji deszczowej, 6) roboty związane z instalacjami sanitarnymi wewnętrznymi: a) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne, b) roboty instalacyjne grzewcze: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja ciepła technologicznego, c) roboty instalacyjne gazowe, d) wykonanie kotłowni gazowej, e) roboty instalacyjne wentylacji i klimatyzacji, f) instalowanie urządzeń wodociągowych, grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. 7) roboty związane z instalacjami elektrycznymi wewnętrznymi: a) wykonanie tras kablowych instalacji elektrycznej, b) wykonanie linii zasilających, c) montaż rozdzielni głównej, d) montaż ochrony przeciwporażeniowej, e) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, f) montaż opraw oświetlenia ogólnego, g) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego h) oprzewodowanie, i) wykonanie instalacji odgromowej, j) wykonanie tras kablowych instalacji teletechnicznej, k) montaż kabli zasilających z szaf GPD do istniejącej szafy RACK w części istniejącego budynku, l) wykonanie głównego punktu dystrybucyjnego GPD, ł) wykonanie instalacji sieci strukturalnej, m) wykonanie instalacji CCTV, n) wykonanie instalacji tablicy wyników, o) wykonanie instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego, 8) roboty związane z instalacjami, sieciami elektrycznymi zewnętrznymi: a) wykonanie sieci zewnętrznych, b) montaż słupów oświetleniowych, c) zabezpieczenie istniejącej linii kablowej oświetleniowej, d) roboty demontażowe, 9) roboty związane z zagospodarowaniem terenu: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe b) zagospodarowanie terenu, tj. wykonanie podbudowy terenu, kładzenie nawierzchni z kostki brukowej oraz wykonanie trawników, w tym wycinka drzew, c) montaż obiektów małej architektury i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 10) roboty towarzyszące, niezbędne dla prawidłowego wykonania robót. 11) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje również, zgodnie z Decyzją Nr 113/2016 Prezydenta Miasta Stargardu, konieczność uzyskania przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym, Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni po wykonaniu robót. 12) Zakres niniejszego zamówienia obejmuje usługę corocznych przeglądów stanu wbudowanych urządzeń do czasu upływu okresu gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ. Niniejsze zamówienie stanowi zamówienie udzielane w częściach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z Ofertą: 1) kosztorysy ofertowe, sporządzone zgodnie z przedmiarami robót będącymi załącznikami do SIWZ, stanowiące integralną część oferty. Wymagana jest rozszerzona wersja kosztorysu wraz z zestawieniem materiałowym i wskazaniem przyjętych stawek i narzutów, 2) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom – jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z §11 pkt 4 ppkt 1 SIWZ – jeżeli dotyczy, 4) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 5) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców, 6) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach