Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem techniczno-sanitarnym przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chmielek Gmina Łukowa.

Gmina Łukowa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-412 Łukowa, Łukowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 874 002 , fax. 846 874 045
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukowa
    Łukowa 262
    23-412 Łukowa, woj. lubelskie
    tel. 846 874 002, fax. 846 874 045
    REGON: 95036912600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uglukowa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem techniczno-sanitarnym przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chmielek Gmina Łukowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem techniczno-sanitarnym przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chmielek. Zaprojektowany budynek jest budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, do którego będzie istniała możliwość wejścia z budynku istniejącej szkoły poprzez część istniejącego łącznika. Sala gimnastyczna będzie miała powierzchnię parkietu sportowego o wymiarach 14,34 x 26,34 m; wysokość sali w świetle konstrukcji o wymiarze 6,10 m. Zaplecze techniczno-sanitarne będzie w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych i znajdzie się w nim pełny węzeł sanitarny, pomieszczenie siłowni, magazynek, pomieszczenie techniczne oraz pomieszczenie dla nauczycieli z osobnym węzłem sanitarnym. Parametry techniczne: - powierzchnia zabudowy: 653,3 m kw. - powierzchnia całkowita: 653,3 m kw. - kubatura: 5020,84 m sześ. - powierzchnia użytkowa: 581,22 m kw. Pełny zakres robót jest przedstawiony w dokumentacji technicznej (wszystkie branże), stanowiącej załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączonych do niej przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804, z 2015 r. poz. 978, 1240, z 2016 r. poz. 64). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Gminy Łukowa: w Banku Spółdzielczym w Łukowej, Nr konta: 47 9619 0003 2001 0000 0491 0006 z dopiskiem „Wadium – BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W CHMIELKU”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego tj. na: Gminę Łukowa; Łukowa 262, 23-412 Łukowa NIP 918 19 88 898; REGON 950 36 91 26. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 11. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie: - Oświadczenia, zgodnego z załącznikiem nr 4 do SIWZ, - Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli odrębne nakładają obowiązek wpisania do rejestru lub ewidencji), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach