Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą techniczną przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie

Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2255989, 2254128 , fax. 032 2255507
  • Data zamieszczenia: 2016-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
    ul. Imielińska 81 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 032 2255989, 2254128, fax. 032 2255507
    REGON: 27258687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z infrastrukturą techniczną przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje rozbudowę istniejącego obiektu szkoły o salę gimnastyczna wraz z zapleczem socjalno-szatniowym i łącznik łączący dwa istniejące budynki szkoły, budowę oraz przebudowa istniejącego zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, budowę windy dla osób niepełnosprawnych przy istniejącym Głównym Budynku Szkoły, przebudowę części drogi ul. Marii Dąbrowskiej oraz budowę zjazdu. Planowana inwestycji polega na rozbudowie szkoły poprzez wkomponowanie zaprojektowanej kubatury w wolną przestrzeń pomiędzy istniejące dwa budynki szkolne. W ten sposób jednocześnie stworzono łącznik spinający wszystkie części szkoły. Obiekt zaliczono do kategorii niski o wysokości 11,72 m. Wysokości poszczególnych części planowanej rozbudowy będą zróżnicowane. Dachy nakrywające poszczególne części rozbudowy będą płaskie o nachyleniu 7 stopni. Program użytkowy obiektów istniejących pozostaje bez zmian. Projektowana rozbudowa będzie pełnić funkcje oświaty. Projekt zakłada budowę sali gimnastyczne wraz z widownią stałą dla 200 osób na potrzeby szkoły. Na płycie sali gimnastycznej o wymiarach 1560x3060cm zaplanowano: - boisko o wym. 14 x 27 m do koszykówki - boisko o wym. 9 x18 m do siatkówki - boisko o wym. 14 x 27m do piłki ręcznej Dodatkowo przewiduje się możliwość podzielenia sali kotarą na dwie część co umożliwia usytuowanie boisk treningowych do: - koszykówki 9 x14 m (2 szt.) - siatkówki o wym. 9 x14 m (2 szt.) - badmintona (4 szt.) W sali zaprojektowano również elementy stałe wyposażenia takie jak drabinki gimnastyczne. Do sali przylega bezpośrednio magazyn sprzętu. Główne wejście prowadzi z łącznika - holu wejściowego. Zaprojektowano również dodatkowo wejście od strony szatni oraz wyjście ewakuacyjne bezpośrednio na zewnątrz obiektu. Od strony zachodniej sali zaprojektowano zespół socjalno-szatniowy, w którego skład wchodzą: szatnia wraz z umywalnią dla dziewczynek i chłopców, szatnia z umywalnią dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie dla nauczycieli WF-u wraz z węzłem sanitarnym. Za magazynem umieszczono kotłownię dostępną z korytarza rozdzielającego zespół szatniowy przy sali a szatnię odzieży wierzchniej przeznaczonej dla uczniów. W jej sąsiedztwie zlokalizowano zespół sanitarny ogólnodostępny z WC dla personelu obu płci, przy czym WC dla kobiet będzie dostosowane również dla osób niepełnosprawnych. W ścianie zachodniej przy sanitariatach zaprojektowano wyjście ewakuacyjne. Przy zespole sanitarnym zaprojektowano schody dwubiegowe prowadzące na pierwsze piętro rozbudowy. Schody wyposażone będą w platformę schodową dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym piętrze zlokalizowano drugą szatnię odzieży wierzchniej dla uczniów, dwie pracownie plastyczne rozdzielone ścianką przesuwną oraz salę gimnastyki korekcyjnej wraz z magazynem. W sali będą zainstalowane na stałe drabinki gimnastyczne oraz lustra. Sala czasowo, będzie pełnić również funkcję świetlicy. W północno zachodnim narożniku analogicznie do parteru zaprojektowano zaplecze sanitarne, w którego skład wchodzi: WC dla personelu oraz WC dla chłopców i dziewczynek. W wydzielonej przestrzeni drugiej kondygnacji, nad pracowniami i korytarzem I p. zlokalizowano pomieszczenie techniczne, którego średnia wysokość w świetle nie przekracza 2,00 m. Planowana inwestycja obejmuje również przebudowę fragmentu ul. Marii Dąbrowskiej. Droga zostaje poszerzona do 4m oraz dostosowana do wymogów drogi pożarowej. Poszerzenie drogi nie prowadzi do zmiany granicy pasa drogowego. Dodatkowo został zaprojektowany nowy wjazd na teren inwestycji w postaci ciągu pieszo-jezdnego, który jednocześnie będzie służył jako zawrotką dla wozów bojowych straży pożarnej. Istniejące miejsca postojowe ustawione skosem do drogi, po stronie południowej Budynku Szkoły podlegają remontowi. Pozostałe miejsca postojowe ulegają przeniesieniu. Miejsca postojowe zostają usytuowane równolegle do ul. Marii Dąbrowskiej oraz od strony zachodniej rozbudowy. Dodatkowo przebudowie ulega fragment ciągu pieszego zlokalizowanego od strony północnej Budynku Szkoły oraz planowanej rozbudowy. Poszerzeniu ulega pas zieleni. Od strony południowej planowanej rozbudowy, w przestrzeni pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły został zaprojektowany teren zielony oraz chodnik ze schodami łączący wyjścia ewakuacyjne z ulicą Marii Dąbrowskiej. Od strony ul. Marii Dąbrowskiej wzdłuż projektowanego budynku przewidziano nowy chodnik. Od strony zachodniej inwestycji, przy projektowanym łączniku zlokalizowano schody oraz rampę zewnętrzną dla niepełnosprawnych. Na zachodniej elewacji rozbudowy zaprojektowano również schody zewnętrze. Zamawiający posiada projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę. Zadanie obejmuje również wykonanie projektu wykonawczego oraz aranżacji wnętrz. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Czas potrzebny na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zawiera się w czasie realizacji całości zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ - dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 11.02.2016r. do godz. 12:55. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek zamawiającego na konto nr 88 1240 4227 1111 0000 4843 9835 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: GK.271.0004.2016 Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 11.02.2016r. do godz. 12:55 w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin - Kasa Urzędu. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty, a jedynie ich kopie. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium we wszystkich przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 7.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7.6. 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 10. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imielin.bip.org.pl/=przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach