Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Majdanie Sopockim Pierwszym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane ogólne budynku. Budynek będzie pełnić funkcję zaplecza sportowego na potrzeby istniejącej szkoły. Jest to budynek o jednej kondygnacji naziemnej bez podpiwniczenia i połączony poprzez łącznik z budynkiem szkoły. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej wznoszenia ścian z prefabrykowaną konstrukcją dachowa drewniana. Zaprojektowano salę gimnastyczną o wymiarach 12,00 x 24,00 i wysokości 7,15 m netto oraz zaplecze sanitarne na tym samym poziomie co sala o wysokości pomieszczeń 3,0 m netto. W części sanitarnej mieszczą się przebieralnie z natryskiem i WC dla chłopców i dziewcząt oraz pokój dla nauczycieli wychowania fizycznego z sanitariatem. Budynek zaliczony do XV kategorii obiektów budowlanych. Nad budynkiem wykonany będzie dach drewniany dwuspadowy na dwóch poziomach, pokryty blachą trapezową. Wymiary Sali gimnastycznej: - długość – 33,88 m, - szerokość – 12,94m, - wysokość netto – 7,15 m, - wysokość budynku – 9,55 m Zestawienie powierzchni i kubatury: - powierzchnia zabudowy – 447,39 m2, - powierzchnia użytkowa – 396,36 m2, - kubatura budynku – 3 324 m3. 1. Elementy robót do wykonania: 1)Roboty ziemne – wg projektu, 2)Roboty fundamentowe – wg projektu, 3)Stan zerowy – wg projektu, 4) Stan surowy – wg projektu, 5) Dach – wg projektu, 6) Stolarka – wg projektu, 7)Tynki okładziny malowanie, 8) Podłoża i posadzki – wg projektu, 9) Elewacje – wg projektu, 10) Instalacja kanalizacyjna – wg projektu, 11) Instalacja wodociągowa – wg projektu, 12 ) Instalacja CO – wg projektu, 13) Instalacje elektryczne – wg projektu: - zasilanie wewnętrzne, linia zasilająca WLZ, - rozbudowa i montaż rozdzielnic, - montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja odgromowa, - pomiary elektryczne, 14) Przyłącza kanalizacyjne – wg projektu, 15) Kanał CO- przyłącze – wg projektu, 16) Opaski, chodniki, utwardzenia – wg projektu, 17) Połączenie budynków 2.Dostawa i montaż wyposażenia – zakres rzeczowy wg załącznika nr 12 do SIWZ 3.Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz przedmiarach robót lub kosztorysach ofertowych, które stanowią materiał pomocniczy do sporządzenia oferty przetargowej. 4.Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 3.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 4.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo zamówienie: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 61. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.3. SIWZ: A) pkt a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce za mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach