Przetargi.pl
Budowa Sali Gimnastycznej przy publicznej Szkole Podstawowej w Woli Taczowskiej -– prace projektowe

Gmina Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 105 122 , fax. 486 105 143
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakrzew
    Zakrzew 51
    26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 486 105 122, fax. 486 105 143
    REGON: 67022407700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Sali Gimnastycznej przy publicznej Szkole Podstawowej w Woli Taczowskiej -– prace projektowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia opracowanie kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego i dokumentacji kosztorysowej na rozbudowę Szkoły Podstawowej we wsi Wola Taczowska gm. Zakrzew polegających na budowie sali gimnastycznej, łącznika z istniejącym budynkiem mieszczącym także dodatkowe pomieszczenia lekcyjne, dostosowanie istniejącego budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obiekt po rozbudowie będzie posiadał salę gimnastyczną z zapleczem i widownią na około 150 miejsc siedzących oraz 2 dodatkowe sale lekcyjne. Przewiduje się obsłużenie dzieci w wieku szkolnym w liczbie do 200 osób. 2. Zakres rozbudowy i funkcje: a/ Sala gimnastyczna do zajęć lekcyjnych z wychowania fizycznego o wymiarach areny 28,00 x 15,00 m z zapleczem i z widownią na ok. 150 miejsc siedzących, b/ dwie sale lekcyjne ogólnego przeznaczenia Funkcje: dydaktyczna, sportowo – rehabilitacyjna, medyczna, pozalekcyjna, Sala gimnastyczna z zapleczem magazynowym, szatniowym i sanitarnym, widownią j.w. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej istniejącego obiektu – na koszt własny, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować: Dokumentacja winna uwzględniać wytyczne funkcjonalne oraz być zgodna z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą Ustawą dnia 7lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414) tekst jednolity (Dz.U. 2020 poz. 1333) w szczególności art. 34, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020 r. poz.1609 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) W ramach przedmiotu zamówienia należy opracować: Projekt architektoniczno - budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże, łącznie z projektem zagospodarowania terenu i ogrodzeniem ( w tym przeniesienie placu zabaw w inne miejsce), wyposażeniem sportowym sali gimnastycznej takim jak bramki, słupki do gier, tablica wyników itp., oraz wykonaniem elewacji istniejącego budynku i dostosowaniu tego budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Projekt ten stanowić będzie podstawę do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę – 4 egzemplarzy + wersja elektroniczna W ramach opracowania należy uzyskać wymagane prawem decyzje i opinie. Projekt techniczny we wszystkich branżach, który będzie opis przedmiotu zamówienia w przetargu na realizację inwestycji na podstawie niniejszej dokumentacji – 3 egzemplarze + wersja elektroniczna Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej branży – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna Kosztorysy inwestorskie dla każdej branży – 2 egzemplarze Przedmiary robót dla każdej branży – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna Do projektu budowlanego należy dołączyć: Instrukcję bezpieczeństwa p. poż. – 2 egzemplarze Inwentaryzację zieleni kolidującej z rozbudową (do usunięcia) – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna. Charakterystykę energetyczną budynku – 2 egzemplarze + wersja elektroniczna Szczegółowy opis zamówienia zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 2 500,00 zł ( dwa i pół tysiąca złotych) Nr rachunku bankowego: 80 9147 0009 0021 6906 2000 0006. 2. Dopuszczalne formy wadium: a) Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany powyżej w ust. 1 przez zamawiającego); b) Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancje ubezpieczeniowe; d) Gwarancje bankowe; e) Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - Dowód/ dokument potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 4. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu Ww. oświadczenie wykonawca składa w formie pisemnej. Oświadczenie stanowi zał. nr 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie z ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oferta Wykonawcy (zgodnie ze wzorem załączonym do siwz, zał. nr 1) 5. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie 7. Dowód wniesienia wadium: - dla prawnie dopuszczonych form wymienionych w rozdz. XI siwz (tj. za wyjątkiem formy pieniężnej) do oferty należy dołączyć oryginały właściwych dokumentów wniesionego wadium, - dla wadium wniesionego w pieniądzu – zaleca się dołączyć kserokopię dokonanego przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach