Przetargi.pl
Budowa rurociągu melioracji wodnych szczegółowych wraz z obniżeniem i stabilizacją nadmiernie spiętrzonych wód jeziora Orzechów stanowiącego działkę nr 350/2 obr. Orzechów gm. Cedynia ETAP I – Prace melioracyjne

Powiat Gryfiński ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 045 000 , fax. 914 163 002
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 045 000, fax. 914 163 002
    REGON: 81168396500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa rurociągu melioracji wodnych szczegółowych wraz z obniżeniem i stabilizacją nadmiernie spiętrzonych wód jeziora Orzechów stanowiącego działkę nr 350/2 obr. Orzechów gm. Cedynia ETAP I – Prace melioracyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie rurociągu melioracji wodnych szczegółowych wraz z obniżeniem i stabilizacją nadmiernie spiętrzonych wód jeziora Orzechów stanowiącego działkę nr 350/2 obr. Orzechów gm. Cedynia. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie rurociągu melioracyjnego długości 341,9 m i średnicy Ø 0,4 m łączącego jezioro Orzechów z istniejącym systemem melioracyjnym – od południowo-wschodniego brzegu jeziora Orzechów do drogi powiatowej Orzechów – Lubiechów Górny z przejściem pod nią przepustem i dalej poprzez wspomniany przepust odprowadzającym wody do systemu melioracyjnego, który uchodzi do jeziora Czachów i dalej poprzez kolejne układy do jeziora Ostrów. Na wylocie z jeziora Orzechów planuje się wykonanie studni wlotowej z zastawką wewnątrz studni. Dodatkowo planuje się wykonać w połowie biegu projektowanego rurociągu sięgacz w kierunku południowym stabilizujący poziom wód w oczku wodnym w sąsiedztwie trasy rurociągu Ø 0,4 m – sięgacz w postaci rurociągu ca. 12,0 m i średnicy Ø 0,2 m zakończony mnichem na nieużytku (PsV) działki nr 358 obr. Orzechów, który obecnie pokryty jest wodą. Powyższa budowla służyć będzie jedynie odprowadzeniu nadmiaru wody z oczka wodnego. Celem przedmiotowego zadania jest odprowadzenie nadmiernie spiętrzonych wód jeziora Orzechów i ich stabilizacja na dawnym poziomie wód – rzędnej określonej na podstawie archiwalnych map, zabezpieczając w ten sposób przed podtopieniami sąsiadujące ze zbiornikiem grunty orne, drogę powiatową Orzechów – Lubiechów Górny oraz korpus drogi wojewódzkiej nr 124 Cedynia – Chojna UWAGA: niniejsze zamówienie obejmuje jedynie prace melioracyjne określone w projekcie budowlanym i decyzjach zezwalających na przedmiotową inwestycję. Zamówienie NIE OBEJMUJE prac branży drogowej związanych z: • wykonaniem wzmocnienia korpusu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 124, na odcinku w którym działka drogowa nr 300 obr. Orzechów przebiega w bezpośrednim sąsiedztwie do działki jeziora Orzechów (dz. nr 350/2 obr. Orzechów) • wyrównaniem niwelety drogi powiatowej Orzechów – Lubiechów Górny w miejscu bezpośredniego sąsiedztwa działki 350/2 obr. Orzechów z drogą powiatową (stanowiącą działki nr 348 i 336 obr. Orzechów) które będą realizowane odrębnym zamówieniem. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 9, specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 10 oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ wraz z zapisami niniejszej SIWZ. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne 1.2.1 Zamawiający zastrzega, iż w roku 2017 rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienie może wynieść do kwoty 190.000,00 zł brutto 1.2.2 Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyodrębnienia z całości zadania określonego w dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia, zakresu robót zwanych dalej Częścią I, które muszą być zrealizowane do 15.XII.2017 i którego zakres nie przekroczy wartościowo kwoty, określonej w punkcie powyższym – tj. 190 000 tys. zł. Wyodrębnienie prac w ramach Części I musi nastąpić zgodnie z wiedzą techniczną i przepisami prawa oraz powinno spełnić następujące warunki: a) zrealizowane prace muszą być wyodrębnione w sposób logiczny pod względem technicznym co oznacza, że wykonane prace mogą zostać częściowo odebrane oraz możliwe będzie dokończenie całości zadania, nawet w przypadku jego późniejszej realizacji (tj. w przypadku zmaterializowania się przesłanki określonej w pkt.1.2.3 poniżej). b) wykonane prace nie będą powodowały zagrożeń bezpieczeństwa, nie będą powodowały zakłóceń w środowisku naturalnym czy też nie będą powodowały zagrożeń związanych z niekontrolowanymi zmianami stanu wód w obrębie prowadzonej inwestycji, c) w czasie ich realizacji spełnione zostaną warunki określone w punktach 1.4.1a i 1 b części III SIWZ (poniżej) d) wyodrębnienie prac nastąpi zgodnie z zasadą maksymalizacji efektów rzeczowych w 2017 r. w stosunku do przyjętego limitu kwotowego - 190 000 tys. zł, przyjętych ograniczeń czasowych tj. czasu wykonania do 15.12.2017 r. oraz w szczególności celu inwestycji (budowa urządzeń melioracji szczegółowych celem obniżenia lustra jeziora Orzechów). 1.2.3. W związku z faktem, że zadanie realizowane jest z wykorzystaniem dotacji, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy po zrealizowaniu Części I robót. Sytuacja taka może mieć miejsce w przypadku nie otrzymania dofinansowana na realizację pozostałej części zadania w roku 2018. Wykonawca nie będzie uprawniony z tego tytułu do żadnych roszczeń na podstawie niniejszej umowy. 1.3 Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcę i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument) wraz z kosztorysami ofertowymi, a) złożony formularz ofertowy i kosztorysy ofertowe muszą wyraźnie wskazywać na zakres prac, który zostanie przez Wykonawcę wyodrębniony i wskazany do wykonania w Części I realizacji zadania, 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej, Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczeniem według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6) Szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót 7) Szczegółowy kosztorys ofertowy w którym wyodrębniona jest Część I zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach