Przetargi.pl
Budowa, rozbudowa ulicy Wińskiej w Ciechanowcu

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86/2771-145 , fax. 86/2771-066
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    Mickiewicza
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 86/2771-145, fax. 86/2771-066
    REGON: 450670150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, rozbudowa ulicy Wińskiej w Ciechanowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozbudowa drogi gminnej – ulicy Wińskiej w Ciechanowcu w km rob. 0+000 – 0+143,50 o łącznej długości ok. 143,5 m, w tym m.in.:- wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej o łącznej gr. 9 cm (w. ścieralna 4cm + w. wiążąca 5cm),- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku,- wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm,- wykonanie krawężników betonowych,- wykonanie obrzeży betonowych,- wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm z kruszywa C50/30 gr. 10 cm,- wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm,- budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej,- wycinka drzew i krzaków, humusowanie trawników i obsianie trawą.Na objętej przedmiotem zamówienia nawierzchni drogi zostanie zastosowany daszkowy spadek poprzeczny wynoszący 2% skierowany w kierunkach krawędzi jezdni, na chodniku zostanie zastosowany spadek poprzeczny wynoszący 2% skierowany w kierunku jezdni, zaś na poboczu 6-8%. W wyniku realizacji zadania parametry techniczne drogi będą wynosić:- klasa drogi – droga gminna klasy L,- Vp = 40 km/h,- obciążenie ruchem KR1,- długość przeb. odcinka drogi – 143,50 m.Przekroje normalne: a) Odcinek drogi o nawierzchni bitumicznej w km rob. 0+055 – 0-143,50 – uliczny:- dwukierunkowy, jednojezdniowy o dwóch pasach ruchu,- szerokość pasa ruchu – 3,50 m,- szerokość chodnika – 2,00 m,- szerokość zjazdów – 5,00 m,- szerokość zieleńcy – od 1,50 m do 3,00 m (w granicach pasa drogowego),- spadki poprzeczne jak wyżej.b) Odcinek drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej w km rob. 0+000 – 0+055 – szlakowy:- jednokierunkowy jedno-jezdniowy o jednym pasie ruchu,- szerokość pasa ruchu – zmienna od 3,50 m do 5,00 m,- szerokość pobocza str. L i P z kruszywa – zmienna od 0,50m do 2,00m,- szerokość zieleńcy – od 1,00 m do 2,80m (w granicach pasa drogowego),- spadki poprzeczne jak wyżej. 2. Urobek pozyskany z robót ziemnych należy odwieźć na odkład w miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Zarówno pozyskany urobek z robót ziemnych, jak i materiał z wycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:1) Specyfikacji Warunków Zamówienia,2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy, 3) Dokumentacji projektowej,4) Przedmiarach robót. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:a) doświadczenie Wykonawcy:W zakresie spełnienia warunku, wymagane jest: wykazanie wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 zadania wykonanego (zakończonego), tj. doprowadzonego przez Wykonawcę co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia, polegającego na remoncie lub/i budowie lub/i rozbudowie lub/i przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej o wartości minimum 500 000,00 PLN (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) Osoby skierowane do realizacji zamówienia:W zakresie spełnienia warunku wymagane jest dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane pozwalające na pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi) – kierownika budowy w zakresie dróg wymaganych do realizacji przedmiotowego zadania lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) posiadającą doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy nad minimum jedną inwestycją drogową o wartości minimum 500 000,00 zł brutto, sprawowany w ciągu ostatnich 3 lat. Dane te powinny jasno wynikać z treści ujawnianej w załącznikach do oferty Wykonawcy, dlatego wymaga się podania dat rozpoczęcia i zakończenia robót, którymi kierowała dana osoba.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonychprzez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, którego ofertazostała wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców orazwybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski dla tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej walut, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty, publikowany pierwszego dnia po dniu publikacjiogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie ono opublikowane.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach