Przetargi.pl
Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury niskoemisyjnego transportu publicznego w Opolu - etap I w zakresie Budowa kładki pieszo – rowerowej nad Kanałem Ulgi w ciągu ul. Bolkowskiej w Opolu

Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-512 Opole, Obrońców Stalingradu
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
    Obrońców Stalingradu 66
    45-512 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, rozbudowa i przebudowa infrastruktury niskoemisyjnego transportu publicznego w Opolu - etap I w zakresie Budowa kładki pieszo – rowerowej nad Kanałem Ulgi w ciągu ul. Bolkowskiej w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsięwzięcie polegać będzie na budowie kładki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Bolkowskiej (dawna Parkowa) nad Kanałem Ulgi w Opolu wraz z budową dojazdów do obiektu oraz budową towarzyszącej infrastruktury technicznej (oświetlenie, odprowadzenie wód opadowych) a także usunięciem kolizji z siecią energetyczną średniego napięcia (przebudowa linii napowietrznej SN) oraz przebudową ul. Bolkowskiej, jak również wykonanie i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych. Lokalizacja budowy: Inwestycja realizowana będzie w Województwie Opolskim na terenie miasta Opola, w ciągu ulicy Bolkowskiej (dawna Parkowa) w rejonie Kanału Ulgi. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących etapów: 1. ETAP I – wykonanie robót budowlano-montażowych: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad kanałem Ulgi w ciągu ul. Bolkowskiej w Opolu. Przedmiot zamówienia opisany jest dokumentacją projektową, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowane przez SILESIA Engineering Sp. z o.o. ul. Rolnicza 1b, 42-400 Zawiercie (załącznik nr 7 do SIWZ) Zakres rzeczowy m.in.: a) obiekt mostowy: - budowa kładki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Bolkowskiej (dawna Parkowa) nad Kanałem Ulgi w Opolu, b) roboty drogowe: - budowa dojazdów do obiektu, - przebudowa ulicy Bolkowskiej (dawnej Parkowej), c) budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przepustów oraz zbiornika chłonno-retencyjnego, d) budowa sieci oświetlenia ulicznego wraz budową przyłącza energetycznego, e) przebudowa istniejącej sieci średniego napięcia kolidującego z inwestycją, f) gospodarka zielenią. 2. ETAP II – dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych dla: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad Kanałem Ulgi w ciągu ul. Bolkowskiej w Opolu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie, dowóz i montaż tablic informacyjnych (2szt.) i pamiątkowych (2szt.), o wymiarach 0,8x1,2 m, zgodnie z wytycznymi zamawiającego oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; jak również opracowanie projektu budowlanego lub innej niezbędnej dokumentacji wymaganej obowiązującym Prawem polskim budowlanym oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę (lub innej decyzji administracyjnej) w przypadku, gdy będzie to wymagane dla montażu tablic. Zamawiający wymaga aby wykonane tablice ich teść i mocowania były trwałe i bezpieczne dla otoczenia. a) Ostateczna lokalizacja oraz treść tablic informacyjnych i pamiątkowych zostanie ustalona przez Zamawiającego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą po podpisaniu umowy. Zgodnie z wytycznymi POiS 2014-2020 tablicę umieszcza się w miejscu realizacji projektu. b) Wzór tablicy informacyjnej i pamiątkowej określa: Karta wizualizacyjna dla Programu Infrastruktura i Środowisko. c) Szczegóły dotyczące logotypów, kolorystyki, odstępów między znakami, itp. znajdują się pod adresem: https://www.pois.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-w-programie/ http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ d) Wykonawca uzgodni oraz zamontuje na terenie budowy tablice informacyjne (2 szt.) przed faktycznym rozpoczęciem robót budowlanych lub infrastrukturalnych na zadaniu, lecz nie później niż w terminie 14 dniu od zawarcia umowy oraz będzie je utrzymywał przez cały okres trwania budowy. e) Uzgodnienie oraz montaż tablic pamiątkowych należy wykonać przed odbiorem końcowym zadania. Cenę ofertową należy pomniejszyć o wartość materiału nadającego się do ponownego wykorzystania/wbudowania zgodnie z warunkami STWiORB (z wyłączeniem materiału stanowiącego własność Zamawiającego). Do obowiązków Wykonawcy będzie należało ponadto: 1) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej tj. zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji w trakcie realizacji robót na zadaniu inwestycyjnym oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych wraz ze zmianą klasoużytków (jeśli będzie konieczne) i przyjęcie tych pomiarów do zasobu geodezyjnego właściwego Starostwa Powiatowego/Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Opolu przed odbiorem końcowym zadania inwestycyjnego oraz dostarczenie Zamawiającemu powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnej z wymogami obowiązującego prawa polskiego, odtworzenie i stabilizacja kamieni granicznych. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony znajdujących się na terenie inwestycji stałych znaków stabilizowanej osnowy geodezyjnej. W przypadku ich zniszczenia lub przemieszczenia Wykonawca ponosi koszty ich odtworzenia, 2) wykonywanie na bieżąco badań: geotechnicznych gruntu przeznaczonego pod nasypy drogowe jak również posadowienia obiektów inżynierskich oraz prowadzenie na bieżąco szczegółowego dziennika badań zagęszczenia oraz przekazywanie na bieżąco wyników badań Inżynierowi kontraktu oraz Zamawiającemu, 3) uwzględnienie w kosztach ogólnych ewentualny koszt tymczasowych dróg dojazdowych oraz naprawę dróg publicznych, 4) zapewnienie odpowiednich nadzorów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy m.in. ornitologicznego oraz archeologicznego (oraz innych koniecznych do realizacji zadania, wynikających z załączonej dokumentacji techniczno-projektowej); koszty te należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania; 5) wykonawca w przypadku niedoboru mas ziemnych do zabudowy, jest zobowiązany do dostarczenia równoważnej objętości gruntów ze źródeł własnych, zaakceptowanych przez Inżyniera Kontraktu, z zakupem i transportem na własny koszt. 6) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem polskim pozwoleń, decyzji administracyjnych łącznie z pozwoleniem na użytkowanie. 7) uporządkowanie terenu budowy/inwestycji, tj. usunięcie dzikich wysypisk, 8) wypełnienie obowiązków nałożonych w uzgodnieniach, warunkach technicznych, decyzjach administracyjnych, 9) odtworzenie dróg, chodników, poboczy poprzez doprowadzenie do stanu pierwotnego, 10) zorganizowania, zagospodarowania i późniejszej likwidacji placu budowy, 11) ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy (ogrodzenie pozostaje własnością wykonawcy), 12) zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy, 13) utrzymanie dojazdu do parkingu, zoo i pól, 14) w cenie oferty należy uwzględnić ponadto: - odległość wywozu materiałów z rozbiórki do najbliższego punktu przyjęcia/przekazania odpadów budowlanych, - przewozu materiałów stanowiących własność Zamawiającego do wyznaczonego miejsca na terenie miasta Opole tj. m.in.: o destruktu bitumicznego - frezowiny, o kostki granitowej - posegregowanej wg asortymentu i zdeponowane na paletach transportowych, o zdemontowanego oznakowania pionowego, o zdemontowanych słupów oświetleniowych, o drewna z wycinki drzew. Inne wymagania Zamawiającego: 1. W pierwszej kolejności należy wykonać tablice informacyjne projektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem, Urząd Miasta Opola wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej oraz przekazania po 1 egz. w wersji papierowej oraz elektronicznej (nośnik CD) Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 7 do SIWZ: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ 12. Wadium 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 250 000,00 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być bezwarunkowa, nieodwołalna realizowana na pierwsze pisemne żądanie w terminie do 14 dni od pisemnego żądania kierowanego przez Zamawiającego oraz winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, Nazwa beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji jest następująca: MIASTO OPOLE z siedzibą w Opolu, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, NIP 7543009977, reprezentowane przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) Postanowienia Rozdziału 12 pkt 2 ppkt 2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w Rozdziale 12 pkt 2 ppkt 1 lit. b i e. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole Bank Millenium S.A. Nr konta: 79 1160 2202 0000 0002 1551 6019 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3) Wadium wnoszone w dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 314 - oryginał, ponadto Wykonawca dołączy kopię wadium do oferty i połączy ją z ofertą w sposób trwały. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy data wpływu na rachunek zamawiającego – uznanie rachunku nastąpi przed upływem terminu składnia ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę ma charakter informacyjny, nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach wskazanych w u.p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach