Przetargi.pl
Budowa remizy OSP w Zelgnie –dokończenie stanu surowego zamkniętego

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy OSP w Zelgnie –dokończenie stanu surowego zamkniętego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa remizy OSP w Zelgnie –dokończenie stanu surowego zamkniętego”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty budowlane obejmujące: a) wykonanie ścian kolankowych i szczytów z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm; b) wykonanie żelbetowych rdzeni o wymiarach 24x24 cm; c) wykonanie żelbetowych wieńców obwodowych o wymiarach 24x24 cm; d) wymurowanie kominów – 2 sztuki; e) wykonanie ścian działowych na poddaszu budynku z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm; f) wykonanie dachu dwuspadowego, zakres obejmujący: - wykonanie krokwiowo – jętkowej więźby dachowej; - deskowanie pełne; - montaż izolacji wiatroszczelnej; - montaż drewnianych łat i kontrłat; - montaż dachówki typu „karpiówka”; - montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - montaż rynien i rur spustowych PCV; - montaż wyłazu dachowego; g) wykonanie dachu jednospadowego zakres obejmujący: - montaż dźwigarów stalowych ażurowych HEB 260; - montaż płatwi stalowych; - deskowanie pełne płytą OSB; - pokrycie dachu papą podkładową; - pokrycie dachu papą wierzchniego krycia; - montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej; - montaż rynien i rur spustowych PCV; h) montaż okien dachowych – 3 szt.; i) montaż świetlików dachowych – 2 szt.; j) montaż stolarki okiennej PCV; k) montaż stolarki drzwiowej aluminiowej; l) montaż drzwi garażowych – 2 szt.; m) zamurowanie otworów okiennych pustakami typu „LUXFER” – 5 szt.; 2) roboty elektryczne obejmujące wykonanie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem badań i pomiaru. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną również SIWZ, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzoną przez Pracownię Projektową AMBIT, ul. Chrobrego 85, 87-100 Toruń uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez osoby niepełnosprawne; 2) pozwoleniem na roboty budowlane nr ABA.6740.2.61.2014.KM z dnia 20.08.2014 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach. 5. Roboty budowlane stanowić będą kontynuację budowy. Stan wykonanych robót w obiekcie obejmuje parter budynku ze stropem części piętrowej oraz ściany przyziemia części parterowej (bez wieńców). Stan wykonanych robót szczegółowo przedstawia schemat graficzny obiektu oraz dokumentacja fotograficzna stanowiące załącznik do SIWZ. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacjach projektowo-przedmiarowych. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a oraz art. 36 ust. 2 pkt 8a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia tj. prace ogólnobudowlane. 8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 7, a w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełniania wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie wykonywania niniejszej umowy Wykonawca – na każde wezwanie Zamawiającego i w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie – przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. Wraz z w/w oświadczeniem Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodność z oryginałem – odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę – kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: nazwa pracodawcy, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 10. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 17 ust. 2 pkt 4) umowy. 11. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. ust. 6. pkt 1 i 2, Zamawiający uważa niezłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do Wykonawcy droga e-mailową) żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Części III. SIWZ – OPZ - oraz w dokumentach w niej wymienionych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach