Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zatorach-w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Zatory ogłasza przetarg

  • Adres: 07217 Zatory, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 741 03 94 , fax. 297 410 394
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zatory
    ul. Jana Pawła II 106
    07217 Zatory, woj. mazowieckie
    tel. 29 741 03 94, fax. 297 410 394
    REGON: 55066814300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zatory.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Zatorach-w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń, budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Zatory na działce o nr ew. 155/21 wraz z dostawą niezbędnego wyposażenia oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile będzie wymagana). Przedmiotowa działka jest własnością Gminy Zatory. Zakres inwestycji obejmuje:a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno- budowlany, projekty wykonawcze, plan BIOZ), b)uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych, w tym pozwolenia na budowę, c)opracowanie programu budowy, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, d)wybudowanie zaprojektowanej inwestycji, z dostarczeniem koniecznych materiałów, sprzętu oraz na czas realizacji inwestycji wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich,e) wybudowanie, dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia obiektów i instalacji,f) dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i p.poż, g) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie konserwacji i napraw oraz eksploatacji obiektów, urządzeń i instalacji,h) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wynikających z prawa oraz wymogów PFU, umożliwiających eksploatację obiektów, urządzeń i instalacji, i)zapewnienie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania, j) przekazanie Zamawiającemu obiektów do użytkowania,k)uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (jeśli będzie wymagana) lub zgłoszenia zakończenia robót. PSZOK obejmuje następujący zakres rzeczowy:a) powierzchnie utwardzone z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 350-380 m2 oraz nowy zjazd z drogi – z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy uwzględniając posadowienie kontenerów, łączna powierzchnia 180-190 m2, b) wiata magazynowa o powierzchni 62-75 m2 na odpady oraz otwarte kontenery KP-7,c) kontenerowe pomieszczenie socjalno-biurowe z niezbędnymi przyłączami i wyposażeniem,d) magazyn (w formie kontenerowej z szczelną kwasoodporną podłogą w formie wanny wychwytowej na ruszcie) dostosowany do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z wyposażeniem,e) magazyn (w formie konstrukcji stalowej obudowanej blachą) dostosowane do magazynowania odpadów przeznaczonych do ponownego użycia oraz przetwarzania odpadów przez ich przygotowanie do ponownego użycia – warsztat,f) ścieżka edukacyjna – wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej z ławkami, zieleń urządzona, tablice edukacyjne i informacyjne. g) infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje: elektryczna w tym system oświetlenia placu, zasilanie wiaty z systemem oświetleniowym, zasilanie kontenera socjalno-biurowego oraz magazynów, szlabanu, instalacji monitoringowej, alarmowej a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji – instalacja kanalizacji ścieków bytowych z wykonaniem przyłącza do kanalizacji sanitarnej zgodnie z warunkami zarządcy tej sieci, waga samochodowa 3,5 tony, ogrodzenie z bramą wjazdową, szlaban z dzwonkiem, zieleń ozdobna i izolacyjna. UWAGA: 1)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 8 do SIWZ, który stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania pn. Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Zatorach - w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujący produkt lub usługę – należy przyjąć, że wskazują one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atestyi certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 7. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w PFU. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, złożoną ofertą, Projektem Funcjonalno-Użytkowym, obowiązującymi przepisami prawa, normami i sztuką budowlaną. 9. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją robót, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie. 10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (umowa o pracę). 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a realizacja tycz czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2) Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób pozostaje w gestii Wykonawcy. 3) Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę uregulowane zostały we wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej zatory.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – formie oryginału, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej, 4) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach