Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Wysoka.”

Gmina Branice ogłasza przetarg

  • Adres: 48-140 Branice, Słowackiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774868192 , fax. 774868230
  • Data zamieszczenia: 2019-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Branice
    Słowackiego 3
    48-140 Branice, woj. opolskie
    tel. 774868192, fax. 774868230
    REGON: 53141285200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.branice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Wysoka.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku po byłej kotłowni na budynek punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK). Zmianą sposobu użytkowania objęte będą pomieszczenia parteru wraz z wiatą. Przewiduje się rozbiórki i demontaże elementów budowlanych, a także przebudowę wnętrza obiektu. W ramach prac rozpoczynających inwestycję projektuje się rozbiórkę zadaszenia nad wejściem od strony północnej, wykucia okien i drzwi, wykucie lub poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych, częściowe rozbiórki ścian oraz rozbiórki posadzek i części utwardzenia wokół budynku. Następnie przewiduje się dokonanie adaptacji pomieszczeń zlokalizowanych na parterze, wiążących się z koniecznością dokonania przebudowy zgodnie z załącznikami graficznymi. Pomieszczenia parteru budynku głównie wykorzystywane będą jako magazyny do składowania odpadów, jednak projektuje się także pomieszczenie biurowe, toaletę oraz jadalnię, które stanowić będą węzeł sanitarno -biurowy dla pracownika obsługującego punkt. Łączna powierzchnia użytkowa parteru wraz z wiatą wynosi 149,80 m2. Na piętrze niniejszego budynku będą realizowane jedynie roboty konstrukcyjne (przebicia, zamurowania, poszerzenia otworów). Punkt będzie miejscem zbierania, segregacji oraz magazynowania odpadów. Obiekt udostępniany będzie mieszkańcom max. 2 dni w tygodniu (od 4-8 h/d), obsługiwany będzie przez jednego pracownika. Przyjmowane będą i czasowo magazynowane odpady niebezpieczne oraz odpady inne niż niebezpieczne (w tym odpady o charakterze i składzie zbliżonym do złomu, w tym odpady opakowaniowe, wielkogabarytowe, niektóre odpady remontowo-budowlane, sprzęt elektryczny i elektroniczny). Odpady pochodzące z gospodarstw domowych będą przyjmowane od mieszkańców miejscowości przez zbierającego, a następnie sortowane i magazynowane. Sortowanie nie będzie prowadziło do zmiany charakteru i składu lub klasyfikacji odpadów, nie przewiduje się także demontażu elementów na części przyjmowanych odpadów. Po zebraniu ilości transportowych odpady będą przekazywane do przetwarzania firmom zewnętrznym, posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie prowadzonej przez ich jednostki gospodarki odpadowej. W zakres prac wchodzą roboty rozbiórkowe, murowe, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe oraz dociepleniowe, a w szczególności prace związane z: - przygotowaniem placu budowy, - demontażem okien, drzwi, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, części pokrycia dachowego, - demontażem instalacji i przewodów oraz elementów stałego wyposażenia (np. toalet, umywalek), - rozbiórką posadzek wewnątrz budynku, rozbiórką części ścian wewnętrznych oraz wykuciem części otworów w ścianach zewnętrznych, a także wykuciem otworów w stropodachu, celem poprowadzenia przewodów wentylacyjnych, - zamurowaniem lub przemurowaniem części otworów lub zmianą wymiarów części otworów okiennych lub drzwiowych, - wymianą i przebudową instalacji wewnętrznych, - wykonaniem nowych posadzek i przegród, a także nowych przewodów wentylacyjnych, - wykonaniem stropu drewnianego nad częścią parteru, - uzupełnieniem tynków, - usunięciem łuszczących się i odspajających powłok malarskich, - wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wymianą stolarki wewnętrznej, - tynkowaniem ścian, częściowym wykonywaniem gładzi cementowych, malowaniem, płytkowaniem oraz wykonywaniem innych robót wykończeniowych, - wykonaniem robót termomodernizacyjnych ścian zewnętrznych oraz stropodachu, częściową wymianą pokrycia dachowego, - montażem wyposażenia budynku, np. wyposażenia sanitariatów, - innymi robotami towarzyszącymi, w tym pracami związanymi z zagospodarowaniem terenu wokół budynku (np. nasadzenia zieleni separacyjnej). - uporządkowaniem terenu budowy - wyposażenie miejsca zbierania w kontenery, worki, pojemniki oraz wagę platformową, - wyposażenie PSZOK-a w materiały sorpcyjne oraz zestaw pierwszego reagowania (prewencja zabezpieczająca przed rozlaniem i zanieczyszczeniem terenów przyległych), - wyposażenie miejsca w tablicę informacyjną. Szczegółowy zakres prac opisuje dokumentacja techniczna (projekt budowlany).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7500,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Namysłowie o/Branice nr: 64 8867 0005 2001 0000 0055 0002 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ). 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców; Z treści gwarancji wadialnej winno wynikać, że zabezpiecza ona ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gdyż dla ważności wadium wnoszonego przez konsorcjum konieczne jest wpisanie w treść gwarancji każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, wskazanych w treści art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach