Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kosowie i na terenie Gminy Wierzbica”

Gmina Kowala ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
    Kowala
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
    REGON: 67022381800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kosowie i na terenie Gminy Wierzbica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zbiornika na ścieki sanitarne i infrastruktury towarzyszącej wraz z budową sieci wodociągowej dla potrzeb zasilania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kosów gm. Kowala, która składa się z: 1) wykonania powierzchni utwardzonych: - z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 462,26 m2; - z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy, uwzględniającą posadowienie kontenerów, łącznie powierzchnia 267,05 m2; 2) wykonanie wiaty magazynowej o powierzchni 63,60 m2 na odpady oraz na otwarte kontenery KP-7; 3) wykonanie kontenera socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem i niezbędnymi przyłączami, instalacjami i urządzeniami (w formie kontenerowej, obudowany z płyty warstwowej); 4) wykonanie magazynu o powierzchni 13,34 m2 (w formie kontenerowej z szczelną kwasoodporną podłogą w formie wanny wychwytowej pod rusztem) dostosowanego do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, z wyposażeniem; 5) wykonanie magazynu o powierzchni 13,34 m2 (w formie kontenerowej, obudowany z płyty warstwowej) dostosowanego do magazynowania odpadów przeznaczonych do ponownego użycia oraz przetwarzania odpadów przez ich przygotowanie do ponownego użycia - warsztat wraz z wyposażeniem; 6) wykonanie ścieżki edukacyjnej (wytyczona ścieżka z betonowej kostki brukowej z wyposażeniem; wyposażona m. in. w ławki, tablice edukacyjne i informacyjne, zieleń urządzoną, lampę oświetleniową z elementami zasilania OZE: modułem PV i wiatrakiem); 7) dostarczenie i ustawienie kontenerów i pojemników do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne, odpowiednio oznaczone 0 i opisane (3 kontenery otwarte 7 m3, 4 kontenery zamknięte z klapami 7 m3, 9 pojemników 1,1 m3, 8 pojemników 240 l); 8) wykonanie infrastruktury towarzyszącej i niezbędnych instalacji: - instalacja wodociągowa z przyłączem do kontenera socjalno-biurowego (przyłącze, sieć wodociągowa, hydrant ppoż. DN-80); - instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie wiaty z systemem oświetleniowym, zasilanie kontenera socjalno-biurowego oraz magazynów, szlabanu, instalacji monitoringowej, alarmowej, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji; - instalacja kanalizacji ścieków bytowych wraz ze zbiornikiem bezodpływowym; - waga samochodowa; - tablice informacyjne i edukacyjne, opisy kontenerów i pojemników; - ogrodzenie, z bramą wjazdową, szlaban automatyczny z dzwonkiem; - zieleń ozdobna i izolacyjna. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu o pozwoleniu na użytkowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zbiornika na ścieki sanitarne i infrastruktury towarzyszącej wg decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1631.2018 znak: BA.6740.1069.2018 z dnia 10.07.2018 r.; - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wynikającego z zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu o zakończeniu budowy wg decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1655.2018 znak: BA.6740.1144.2018 z dnia 12.07.2018 r.; - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozytywnego stanowiska Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu dotyczącego wybudowanej sieci wodociągowej; - dostarczenie Zamawiającemu przez wyłonionego Wykonawcę harmonogramu prac dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. Harmonogram prac musi być dostarczony Zamawiającemu w ciągu 5 dni od podpisania umowy. - oczyszczenie terenu pod inwestycję, które obejmuje wycinkę drzew i krzewów oraz karczowanie korzeni, a jeżeli zachodzi taka konieczność uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych decyzji na usunięcie drzew i krzewów; - dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru obiektu kosztorysu powykonawczego; - dostarczenie Zamawiającemu po zamontowaniu wagi samochodowej certyfikatu zgłoszenia legalizacji wagi; - dostawa i montaż tablicy pamiątkowej dotyczącej dofinansowania po uzgodnieniu z Zamawiających przed rozpoczęciem prac budowlanych. 3.Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i prawidłowego wykonania zamówienia. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca; 4. Ostateczne zakończenie inwestycji następuje po dostarczeniu Zamawiającemu ostatecznej decyzji PINB w Radomiu o pozwoleniu na użytkowanie PSZOK-u wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz pozwolenia na użytkowanie wodociągu dla potrzeb PSZOK-U. Po dostarczeniu ww. dokumentów Wykonawca będzie mógł przystąpić do końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać z obiektu na własny koszt wszystkie odpady i opakowania powstałe przy wykonywaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzkiego, a w szczególności przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1396 ze zm.) oraz ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 542 ze zm.) 6. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: dokumentacji projektowej; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. W/w dokumentacja techniczna tj. dokumentacja projektowo – kosztorysowa, STWiORB stanowi załączniki nr 12 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do wniesienia - przed podpisaniem umowy - zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 6% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zamawiający przekaże Wykonawcy numer konta bankowego, na który należy wpłacić zabezpieczenie przekazywane w pieniądzu. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Zabezpieczenie to może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 11.2.2: ppkt 1 – 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 2, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 3) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy, załącznik własny Wykonawcy), Pełnomocnictwa, powinny być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz.U. z 2017 poz. 570 ze zm.), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) dowód wniesienia wadium 8) kosztorys ofertowy. 9) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą wraz z ofertą składają Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych – zał. nr 10

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach