Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gorzowie Śląskim w Gminie Gorzów Śląski

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2018-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gorzowie Śląskim w Gminie Gorzów Śląski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Punku Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z zapleczem socjalno-biurowym i dydaktycznym, dla potrzeb mieszkańców gminy Gorzów Śląski i gminy Radłów. Punkt będzie miejsce zbierania, segregacji i magazynowania odpadów. Po uzyskaniu ilości transportowych odpady będą wywożone i przetwarzane w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Teren przeznaczony pod inwestycję stanowi własność gminy Gorzów Śląski. Na wygrodzonej części działki zlokalizowany jest budynek przepompowni ścieków, pozostała część zostanie również ogrodzona i zagospodarowana dla potrzeb PSZOK. Zagospodarowanie terenu uwzględnia wybudowanie dwóch wydzielonych ogrodzeniem placów składowania odpadów, na których zlokalizowane będą kontenery na odpady, wiaty na pojemniki oraz obiekty kontenerowe na odpady niebezpieczne, a także zespół kontenerów o przeznaczeniu socjalno-biurowym z zapleczem edukacyjnym, wykonany jako gotowy obiekt złożony z kontenera biurowego oraz kontenera wyposażonego w salkę edukacyjną z zapleczem sanitarnym. Dla potrzeb nowej funkcji wykonane zostaną przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej do zbiornika wybieralnego oraz instalacja elektryczna wraz z oświetleniem terenu. Realizacja zadania została rozłożona na kolejne dwa lata, tj. rok 2018 i 2019 i podzielona na następujące etapy: Etap I, do wykonania w 2018 roku, obejmujący wykonanie następującego zakresu robót: a) przyłącza do sieci wodociągowej b) przyłącza do sieci kanalizacyjnej - sanitarnej c) odwodnienia placu manewrowego wraz z zabudową zbiornika na deszczówkę o poj. 10 m3 d) fundamentu wagi najazdowej e) fundamentu pod wiatę na pojemniki f) oświetlenia terenu + WLZ g) instalacji elektrycznych h) demontaż wagi na PSZOK-u w Krzyżanowicach i przewiezienie na miejsce montażu w Gorzowie Śląskim i) montażu wagi z wcześniejszego demontażu na PSZOK-u w Krzyżanowicach Etap II, do wykonania w 2018 roku, obejmujący wykonanie następującego zakresu robót: a) roboty nawierzchniowe (plac manewrowy) b) ogrodzenie terenu wraz z bramami Etap III, do wykonania w 2019 roku, obejmujący wykonanie następującego zakresu robót: a) montaż wiaty na pojemniki b) montaż kontenera na odpady niebezpieczne c) montaż kontenera socjalnego d) montaż instalacji monitoringu e) wyposażenie ruchome, a w szczególności: - pojemnik metalowy 1100 l okrągła pokrywa - 4 szt - pojemnik PN18 na odpady niebezpieczne - 9 szt - plastikowy kosz z pokrywą 50l na nośniki magnetyczne i optyczne - 1 szt - kontener KP-7 szczelny, otwarty - 1 szt - kontener KP-7 szczelny zamknięty - 4 szt - plastikowy pojemnik na bioodpady 120 - 240 l - 1 szt - kontener na używane ubrania 2,5 m3 - 2 szt - pojemnik na świetlówki PN03120 - 1 szt - beczka PN20 220 l - 1 szt - pojemnik PM0940 na przeterminowane leki - 1 szt - pojemnik PN12 na zużyte baterie - 1 szt - pojemnik PN16 na zużyte akumulatory - 1 szt - pojemnik PN17 na zużyte akumulatory - 1 szt - podłogi wychwytujące pod beczki PN23T - 5 szt Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotowego zamówienia. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział Gorzów Śląski, ul. Rynek 10, 46-310 Gorzów Śląski - nr rachunku: 54 8909 1058 2005 0000 0013 0005, z adnotacją: wadium – „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gorzowie Śląskim w Gminie Gorzów Śląski ". 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna powinno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 10. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 11. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – zgodnie z postanowieniami rozdziału III pkt.8 SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ. 7) Dowód wniesienia wadium – zgodnie z postanowieniami rozdziału VIII SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1 i 2 (zał. nr 2 i zał. nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 (zał. nr 2 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( UWAGA! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach