Gmina Ustronie Morskie ogłasza przetarg
- Adres: 78-111 Ustronie Morskie, ul. Rolna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3515535 , fax. 94 3515940
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustronie Morskie
ul. Rolna 2
78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3515535, fax. 94 3515940
REGON: 54544900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Ustronie Morskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zadania „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Ustronie Morskie” na działce nr 492/8, obręb 0029 Ustronie Morskie. W ramach inwestycji na działce powstanie plac utwardzony, obiekty nie będące budynkami, tj. kontener socjalno-biurowy, waga zagłębiona, kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania odpadów. Plac zostanie ogrodzony i wyposażony w oświetlenie oraz monitoring. Odpady magazynowane będą: ‒ w magazynie odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – dalej „ZSEE”; ‒ w magazynie na przedmioty do ponownego użycia; ‒ na placu utwardzonym w kontenerach zamkniętych lub z możliwością przykrycia plandeką; Na powierzchni placu rozstawione zostaną kontenery i pojemniki na odpady komunalne. Na terenie będą również wykonane elementy uzbrojenia podziemnego jak kanalizacja, instalacja wodociągowa i instalacja elektroenergetyczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Białogardzie, Oddział Dygowo nr 15 8562 0007 0040 0914 2000 0630 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym nr IK.271.2.2019. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie zaleca się załączyć do oferty, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 5. Wadium w przypadku Wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z Wykonawców –pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu Wykonawców. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać: a) sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); b) bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; c) dokładne określenie przedmiotu postępowania; d) kwota wadium; e) termin ważności; f) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 9. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz o odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca, który przedstawienia dokumenty wymienione w sekcji III.4 dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku gdy wykonawca przynależy do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych w Gminie Wolin w roku 2024 – II Postępowanie
Dodano: 2024-02-21 - Przebudowa odcinka drogi leśnej w m. Dadzewo - Nadleśnictwo Polanów
Dodano: 2023-08-31 - Budowa chodnika w miejscowości Tarnowo wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2023-07-15 - „Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Nadleśnictwie Polanów” – postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-10-26 - Remont dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej Nadleśnictwa Polanów
Dodano: 2022-10-09 - Przebudowa drogi Lewice - Gąbin
Dodano: 2022-09-22 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 1021Z – budowa chodnika w miejscowości Trzebieszewo – etap I”.
Dodano: 2022-09-21 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2021-02-05 - wykonanie robót budowlanych w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Ostrowskiej 5-5a, 9-9a oraz ul. Parkowej 56,58 w Szczecinie, stanowiących zasób własny Szczecińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o
Dodano: 2021-02-01 - wykonanie robót w zakresie nawierzchni na terenie nieruchomości położonych przy ul. Krasińskiego 36-44, ul. Łuczniczej 12-36 oraz ul. A. Walentynowicz 5,5b, ul. Kleeberga 11b oraz ul. Łukasińskiego 30h i 30g w Szczecinie
Dodano: 2020-12-21