Przetargi.pl
„Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Ceków-Kolonia” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Ceków-Kolonia ogłasza przetarg

  • Adres: 62834 Ceków, Ceków-Kolonia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 631 002 , fax. 627 631 151
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceków-Kolonia
    Ceków-Kolonia 51
    62834 Ceków, woj. wielkopolskie
    tel. 627 631 002, fax. 627 631 151
    REGON: 54116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.cekow.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Ceków-Kolonia” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego oraz koncepcji planu zagospodarowania terenu zadania pn. „Budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych” obejmującej, w szczególności wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych, na działce nr 183 w w miejscowości Ceków-Kolonia. w formule ‘zaprojektuj i wybuduj’ Zadanie realizowane jest z udziałem Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 4. Środowisko działania, 4.2. Gospodarka odpadami, Poddziałanie 4.2.1. Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnianie istniejących . Wysokość dofinansowania do 85% wydatków kwalifikowanych projektu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Ceków-Kolonia realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” składającego się następujących elementów: 1) powierzchnie utwardzone PSZOK: • z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch ciężki, plac o powierzchni 240-250 m2, • z betonowej kostki brukowej z podbudową pod ruch pieszy, w tym ścieżka edukacyjna łączna powierzchnia 120-130 m2, 2) kontener biurowy z wyposażeniem i niezbędnymi przyłączami, instalacjami i urządzeniami; 3) magazyn (w formie kontenerowej z szczelną kwasoodporną podłogą w formie wanny wychwytowej na ruszcie) dostosowane do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, z wyposażeniem; 4) magazyn (w formie konstrukcji stalowej obudowanej blachą) dostosowane do magazynowania odpadów przeznaczonych do ponownego użycia, przedmiotów do ponownego użycia oraz przetwarzania odpadów przez ich przygotowanie do ponownego użycia – warsztat wraz z wyposażeniem; 5) infrastruktura towarzysząca, instalacje i wyposażenia w szczególności: • wyposażenie ścieżki edukacyjnej (wyposażona m. in. w ławki, tablice edukacyjne i informacyjne, zieleń urządzona, lampę oświetleniową z elementami zasilania OZE: modułem PV i wiatrakiem); • kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów innych niż niebezpieczne, odpowiednio oznaczone i opisane (5 kontenerów zamknięte z klapami 7 m3, 8 pojemników 1,1 m3, 8 pojemników 240 l); • instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu, zasilanie kontenera biurowego oraz magazynów, szlabanu, instalacji monitoringowej, alarmowej, a także wyposażenie i niezbędne systemy komputerowe do obsługi ww. instalacji, bez przyłącza wodociągowego; • tablice informacyjne i edukacyjne, opisy kontenerów i pojemników, • ogrodzenie, z bramą wjazdową, szlaban automatyczny z dzwonkiem, • zieleń ozdobna i izolacyjna. 6) dokumentację powykonawczą, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, pomiary elektryczne, pomiary wentylacji. 2.1. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór umowy 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w dokumentacji przetargowej, w szczególności w załączniku nr 10 do SIWZ „Program Funkcjonalno-użytkowy” oraz w koncepcji planu zagospodarowania terenu załącznik nr 9 i specyfikacji technicznej sprzętu załącznik nr 11 2.3. W zadeklarowanej cenie ryczałtowej muszą zawierać się wszelkie czynności I koszty niezbędne dla właściwego zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego, koncepcji zagospodarowania terenu, zapisów dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ z załącznikami, celu inwestycji, obowiązujących przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej, zasad sztuki budowlanej, przyjętych dobrych zwyczajów w realizacji tego typu zamówienia oraz innych czynności niezbędnych dla właściwej realizacji inwestycji, bez względu na faktyczny zakres i termin wykonania. Cena oferty uwzględniać musi wartość całego przedmiotu zamówienia oraz podatek od towarów i usług. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót. 2.5. Koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji ponosi Wykonawca, odpowiedzialny jest również za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.). 2.6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla następujących zaprojektowanych i wykonanych elementów konstrukcyjnych i obiektów: • na prace budowlano-montażowe - na okres min. 5 lat, • trwałość zabezpieczenia antykorozyjnego dostarczonych kontenerów na odpady oraz pomieszczeń - min. 5 lat, • instalacji i modułów fotowoltaicznych – min. 10 lat (gwarancja na wady ukryte wydajności do 10 roku – min 91% mocy nominalnej, do 25 roku – min 80% mocy nominalnej), • jakości dla dostarczonych urządzeń technicznych i narzędzi - min. 2 lata. • zapewnienie o dostępności części zamiennych – przez 10 lat od daty dostawy, potwierdzone przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Serwis na terenie Polski. Okres rękojmi ustawowy. 3. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględniać wszelkie uwagi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (reprezentującego Zamawiającego) lub Zamawiającego w związku z realizowaną inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji umowy. Wykonawca w ramach świadczonej usługi i robót zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów obowiązujących w przedmiocie zamówienia przepisów prawa oraz ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku ich naruszenia. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi i robót budowlanych za pośrednictwem osób posiadających stosowne kwalifikacje, umiejętności, uprawnienia oraz spełniających wymogi przepisów prawa jeśli takie są wymagane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z oferta składa: 1.wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3.Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp -załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach