Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512 , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa PSZOK w trybie zaprojektuj i wybuduj na działkach nr 635, 636, 637/1, obręb Lądek, Gmina Lądek: - Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę; - Przygotowanie inwestycji (Wycinka drzew, Przygotowanie terenu, niwelacja); - Powierzchnie utwardzone wraz z odwodnieniem (roboty ziemne, podbudowa, utwardzenie, krawężniki, instalacja kanalizacji) (utwardzenie placu i utwardzenie chodników); - Ogrodzenie, brama wjazdowa, zieleń ochronna wokół punktu (ogrodzenie, brama, zieleń ochronna (nasadzenia zieleni ochronnej); - Instalacja wodociągowa, przyłącze, hydranty (instalacja wodociągowa, hydrant, przyłącze na terenie planowanej inwestycji); - Instalacja elektryczna, system oświetlenia placu (instalacje elektryczne (w tym monitoringowa i alarmowa), przyłącze, jeden słup oświetleniowy z OZE, dwa słupy oświetleniowe) zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Uwaga! Program Funkcjonalno-Użytkowy dotyczy również wyposażenia PSZOK, którego dostawa będzie przedmiotem oddzielnego zamówienia. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a/ część projektową, polegającą na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, wraz z kosztorysami oraz uzyskaniem wszelkich niezbędnych a wymaganych prawem uzgodnień, zgód, zezwoleń, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, b/ część wykonawczo – realizacyjną, w tym m. in. przygotowanie terenu inwestycji (wycinka drzew, przygotowanie gruntu, niwelacja); wykonanie powierzchni utwardzonych wraz z odwodnieniem (roboty ziemne, podbudowa, utwardzenie, krawężniki, instalacja kanalizacji),(utwardzenie placu i utwardzenie chodników); wykonanie ogrodzenia, bramy wjazdowej, nasadzenia zieleni ochronnej wokół punktu; wykonanie instalacji wodociągowej, przyłączy, hydrantów; wykonanie instalacji elektrycznej(w tym monitoringowej i alarmowej), systemu oświetlenia placu (jeden słup oświetleniowy z OZE, dwa słupy oświetleniowe) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU). UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w SIWZ i jej załącznikach w szczególności PFU. b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało cechy, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego rozwiązania leży po stronie Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym– Załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w w/w Programie. – Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Lądek” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.16.PO.2018” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zawartym w oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ składanym wraz z formularzem ofertowym. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części IV SIWZ, powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie, w deklarowanym zakresie spełniania warunków. c/ Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 pkt 1ustawy Pzp zawartym w oświadczeniu wykonawcy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się̨ na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. d/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy — jeżeli zostało ustanowione bądź́ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. e/ pisemne zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. e/ Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach