Przetargi.pl
Budowa punktu przesiadkowego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. 158/1, 158/5, 158/6, 158/7 i 158/8 w Dominowie, gmina Głusk

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 43101998000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu przesiadkowego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. 158/1, 158/5, 158/6, 158/7 i 158/8 w Dominowie, gmina Głusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą : Budowa punktu przesiadkowego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach nr ew. 158/1, 158/5, 158/6, 158/7 i 158/8 w Dominowie , gmina Głusk w szczególności zawierająca następujące roboty: - roboty ziemne i porządkowe; - budowę nowej konstrukcji jezdni drogi wewnętrznej usytuowanej po stronie południowej na odcinku o długości ok.0,05 km z jezdnią o szer.6,0 m dla kategorii ruchu KR2; - budowę poszerzenia jezdni ul. Rynek z betonu asfaltowego; - budowę poszerzenia istniejącej jezdni drogi wewnętrznej usytuowanej po stronie wschodniej z betonowej kostki brukowej; - budowę parkingu dla samochodów z betonowej kostki brukowej; - budowę chodników, chodników z dopuszczeniem ruchu rowerowego obramowanych obrzeżem 8x30; - budowa nawierzchni z płyt betonowych ; - budowę nawierzchni z kruszywa pod sprzęty siłowni zewnętrznej – plenerowej; - montaż toalety publicznej z przyłączami ( En, wod-kan); - oznakowanie poziome oraz pionowe; - roboty wykończeniowe ( nasadzenie drzew i krzewów, wykonanie zieleńców ); - montaż sprzętu siłowni zewnętrznej; - montaż ławek, kul betonowych, koszy na śmieci; - montaż wiaty przystankowej dla podróżnych, wiaty na rowery wraz ze stojakami – w szczególności : Wiata przystankowa przeszklona o konstrukcji stalowej, malowanej. • wiata przystankowa przeszklona o konstrukcji stalowej (ocynkowana), malowana. • ilość: 1 sztuka • wymiary wiaty: - długość: 4,00 m (+/- 0,2 m) – 1 sztuka - szerokość: 1,5 m (- 0,2 m) • siedzisko w formie ławki z paneli drewnianych na całej długości wiaty • konstrukcja wiaty malowana proszkowo według palety barw RAL w następujących kolorach: konstrukcja wiaty – czerwona, konstrukcja dachu - zielona • dach na stalowej konstrukcji ocynkowanej z płytą z poliwęglanu przyciemnianego bądź bezbarwnego • szyby ze szkła bezpiecznego typu laminat o grubości 8 mm • montaż wiaty wykonać na gotowych stopach betonowych. Wiata rowerowa przeszklona o konstrukcji stalowej, wraz ze stojakami. • wiata rowerowa przeszklona o konstrukcji stalowej (ocynkowana), malowanej. • ilość: 1 sztuka • wymiary wiaty: - długość: 6,00 m (+/- 0,2 m) – 1 sztuka - szerokość: 2,0 m (- 0,2 m) • konstrukcja wiaty malowana proszkowo według palety barw RAL w następujących kolorach: konstrukcja wiaty – czerwona, konstrukcja dachu - zielona • dach na stalowej konstrukcji ocynkowanej z płytą z poliwęglanu przyciemnianego bądź bezbarwnego • szyby ze szkła bezpiecznego typu laminat o grubości 8 mm • montaż wiaty wykonać na gotowych stopach betonowych. - budowę oświetlenia i monitoringu w tym: ● Branża elektryczna obejmuje w szczególności: Do oświetlenia punktu przesiadkowego - 4 słupy parkowe sześciokątne stalowe , ocynkowane i malowane na kolor czarny o wysokości do 4,0 m ( dostosować do wysokości słupów istniejących na placu sąsiednim) z oprawą parkową o mocy do 33 W , wymianę wysięgnika jednoramiennego na dwuramienny ( na istniejącym słupie) i podwieszenie dodatkowej oprawy LED o mocy do 42W , do oświetlenia dalszego placu – słupki oświetleniowe o wys. do 1100 i oprawami LED do 18 W IP44 w ilości – 23 sztuki Monitoring punktu przesiadkowego : ● cztery kamery o rozdzielczości 4 Mpx i z promiennikiem podczerwieni IR do 40 m podwieszone na dwóch słupach ( zgodnie z dokumentacją ) Uwaga! Zamazane na kolor czarny pola na schemacie monitoringu w PB oznaczają ruter. Oprawy LED mają spełniać następujące minimalne (nie gorsze) parametry techniczne:  moc opraw: 23 oprawy o mocy do 18 W , 4 oprawy o mocy do 33W oraz 1 oprawa o mocy do 42 W (przed zamontowaniem uzgodnić moc i typ opraw z Zamawiającym),  barwa światła neutralna w zakresie 3500 K – 4000 K,  korpus oprawy aluminiowy o IP66 – klasa szczelności ;  szyba o IK08- stopień ochrony przed uderzeniem  trwałość 100 000 godz. definiowana przy L90B10,  początkowa skuteczność świetlna oprawy min.135 Im/W,  współczynnik mocy biernej cos ( fi) >=0,93,  zasilacz programowalny z aktywną funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego, autonomiczną funkcją redukcji mocy i DALI oraz z możliwością aktywowania funkcji redukcji mocy za pomocą zmiany poziomu napięcia,  oprawa powinna posiadać zabezpieczenie przeciwprzepięciowe 10 kV,  oprawa powinna posiadać szybkozłącza IP66 do łatwej instalacji bez otwierania oprawy,  powinna posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC , - przed zamontowaniem opraw wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ustawienie zmniejszenia mocy oprawy w godzinach nocnych. - ustawienia oprawy powinny redukować jej moc w godzinach 2300-500 do 50 % jej mocy maksymalnej. - skrzynki oświetleniowe mają być wyposażone w urządzenie SOFT START. 2.Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji będzie wykonywał obsługę wykonanego oświetlenia. 3. Szczegółowe określenie zakresu robót jw. (dla wszystkich branż) umieszczone jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 6. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Uwaga: 1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 ze zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na rachunek zamawiającego upływem terminu składania ofert (tj. przed wyznaczoną w danym dniu godziną składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 1 ppkt 1), pkt 2 ppkt 1), pkt 3 ppkt 1 oraz pkt 4 Rozdziału X SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2), 4) i w pkt 3 ppkt 2), 3), 4) Rozdziału X SIWZ oraz formularz oferty są składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w pkt 3 ppkt 1) Rozdziału X SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) i 2) Rozdz. X SIWZ. 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach