Przetargi.pl
Budowa punktu obsługi pasażerskiej na potrzeby transportu zbiorowego

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu obsługi pasażerskiej na potrzeby transportu zbiorowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej i wykonanie robót w zakresie inwestycji pn.: „Budowa punktu obsługi pasażerskiej na potrzeby transportu zbiorowego” w zakresie robót polegających na przebudowie istniejącego parkingu dla autobusów, minibusów i samochodów osobowych w zakresie dostosowania go do potrzeb obsługi autobusów komunikacji publicznej w formie przystanku końcowego i małego dworca autobusowego wraz przebudową infrastruktury technicznej i budową budynku obsługi pasażerskiej na działce nr 186/3 w Wieliczce, przy ul. Edwarda Dembowskiego. 1.1. Przebudowa części istniejącego parkingu w zakresie dostosowania go do potrzeb obsługi autobusów komunikacji publicznej w formie przystanku końcowego i małego dworca autobusowego wraz przebudową pełnej istniejącej infrastruktury technicznej wraz z budową nowej niezbędnej dla funkcjonowania dworca, w tym dwa perony autobusowe każdy wyposażony w wiatę przystankową, tablice informacji pasażerskiej, elementy małej architektury, wykonanie wiaty dla 30 rowerów. 1.2. Budowa dwukondygnacyjnego budynku punktu obsługi pasażerskiej wraz z przyłączami, gdzie parter będzie pełnił funkcję poczekalni dla pasażerów zapleczem sanitarnych, a piętro funkcję socjalno-biurową dla kierowców oraz personelu obsługującego dworzec. Budynek musi być dostosowany dla osób z niepełnosprawnością, osób starszych oraz dla matek z dziećmi. 1.3. Szczegółowe dane techniczne inwestycji zakresie obiektów kubaturowych i zagospodarowania terenu: 1.3.1) Budynek obsługi pasażerskiej - orientacyjne dane techniczne projektowanej inwestycji: a) Powierzchnia zabudowy: ~ 316,00 m2/25,10 x 12,60 m/ b) Powierzchnia użytkowa: ~ 405,00 m2 c) Kubatura budynku: ~ 2 600,00 m3 d) Ilość kondygnacji: 2 e) Wysokość budynku: do 9,00 m 1.3.2) Wiata na 30 rowerów - orientacyjne dane techniczne projektowanej inwestycji: a) Powierzchnia zabudowy: ~ 30,00 m2 /5,0 x 6,00 m/ b) Powierzchnia użytkowa: ~ 30,00 m2 c) Kubatura budynku: ~ 120,00 m3 d) Wysokość budynku do kalenicy dachu: do 3,5 m 1.3.3) Wiata przystankowa i zadaszenie ciągu pieszego do przystanku autobusowego - orientacyjne dane techniczne projektowanej inwestycji: a) Zadaszenie ciągu pieszego do stanowiska wsiadania: b) Powierzchnia zabudowy: ~ 112,00 m2 /4,50 x 25,00 m/ c) Powierzchnia użytkowa: ~ 112,00 m2 d) Kubatura wiaty: ~ 500,00 m3 e) Wysokość wiaty do dachu: do 4,5 m 1.3.4) Wiata przystankowa- 2 sztuki - orientacyjne dane techniczne projektowanej inwestycji: a) Powierzchnia zabudowy: ~ 12,00 m2 /6,00 x 2,00 m/ b) Powierzchnia użytkowa: ~ 12,00 m2 c) Kubatura budynku: ~ 40,00 m3 d) Wysokość wiaty do dachu: do 3,5 m 3.5) Zagospodarowanie całego terenu inwestycji: ~ 5 100,- m2 w tym: a) przebudowa parkingu ~ 1 800,- m2 b) miejsca postojowe dla wsiadających i wysiadających c) place i chodniki d) mała architektura e) rozmieszczenie zieleni wysokiej i niskiej 2. Zamówienie obejmuje: 2.1) Wykonanie kompletnej dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego 2.2) Uzyskanie zgody gestorów mediów i warunki techniczne dla przyłączy wod.-kan., energii elektrycznej i gazowej 2.3) Wykonanie kompletnego projektu budowlanego w zakresie programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z przepisami określonymi w Prawie Budowlanym oraz zawartych innymi aktach prawnych w tym zakresie i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień oraz prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę dla przedmiotu zamówienia. 2.4) Wykonanie projektów wykonawczych dla projektowanej inwestycji 2.5) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu uwzględniającego przebudowę parkingu oraz infrastruktury technicznej wraz z budową budynku obsługi podróżnych 2.6) Uzgodnienie projektu budowlanego i projektu wykonawczego z Inwestorem 2.7) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży w zakresie standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 2.8) Wykonanie przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów inwestorskich 2.9) Wykonaniu przedmiotu zamówienia i zagospodarowania terenu, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym 2.10) Przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy, oraz pozwoleniem na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium: w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 15.02.2019 r. do godz. 09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposób określony w pkt 8.2. SIWZ): 1.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz oferty należy porządzić na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności zobowiązania) które określają w szczególności: — zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, — sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, — zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, — czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 1.3) Stosowne pełnomocnictwo/a – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 2.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach