Gmina Cybinka ogłasza przetarg
- Adres: 69108 Cybinka, ul. Szkolna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 911 440 , fax. 683 911 363
- Data zamieszczenia: 2017-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cybinka
ul. Szkolna 5
69108 Cybinka, woj. lubuskie
tel. 683 911 440, fax. 683 911 363
REGON: 52873500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cybinka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince - tereny utwardzone rekreacyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Budowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Cybince – tereny utwardzone rekreacyjne. W ramach zadania przewiduje się wykonanie: Ciągu rowerowego – nawierzchnia z kruszywa łamanego, zamkniętego obustronnie obrzeżem ogrodowym wysokości 75-80 mm. Przewiduje się następującą konstrukcję obiektu: Podbudowa dolna grubości 12 cm z kruszywa mineralnego łamanego, frakcja 0-31,5 mm, Podbudowa górna grubości 5 cm z kruszywa mineralnego łamanego frakcja 0-16 mm, Nawierzchnia grubości 3 cm z mieszkanki kruszyw łamanych frakcja 0-8 mm Szachownicy – nawierzchnia z kostki betonowej Pozbruk PLAZA NOVA (lub równoważne) w kolorze białym i grafitowym (opaska szachownicy w kolorze szarym), Placu wewnętrznego – nawierzchnia z kostki betonowej Pozbruk LIDO (lub równoważne) melanż, które są wskazane na mapie pomocniczej, stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z załączona dokumentacją projektową (załącznik nr 9 do SIWZ). Zamawiający załączył również przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ), który jest jedynie narzędziem pomocniczym dla Wykonawców. W związku z czym, w razie wątpliwości, co do zakresu robót, wiążącym dokumentem dla Wykonawcy jest dokumentacja projektowa, z tym, że w przypadku ciągów rowerowych, należy przyjąć wskazaną wyżej konstrukcję obiektu. Biorąc pod uwagę fakt, iż spora część utwardzenia wokół obiektu została wykonana, Wykonawcy przed złożeniem oferty powinni zapoznać się z obiektem i terenem wykonywania robót. Zamawiający użył przy opisaniu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia i nazw producentów, ponieważ uzasadniała to specyfikacja przedmiotu zamówienia i jednocześnie nie można było użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, które pozwoliłyby na złożenie oferty zgodnej z jego oczekiwaniami. Określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów. Występujące m.in. w dokumentacji projektowej nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe, w związku z czym Wykonawca może wykonać zadanie z materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: a) wymagana kwota wadium – 3 000,00 zł (słownie złotych – 3 000 tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) f) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia nieodwołalnie i bezwarunkowo kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie”. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium a) termin wniesienia wadium upływa dnia 8 listopada 2017 roku o godz. 9:30, b) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na konto Zamawiającego na rachunek w BS Rzepin Oddział w Cybince, nr rachunku: 54 8371 1022 5500 4343 2000 0040, c) w przypadku przelewu, wadium winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert, d) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. IX. 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. e) Uwaga!: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. f) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 4. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego Wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. d) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. e) W sytuacji rozstrzygnięcia odwołania, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a któremu zwrócono wadium. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ oraz pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomostów na Plaży Miejskiej w Lubniewicach
Dodano: 2024-06-07 - Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Mostki, Przełazy
Dodano: 2024-06-06 - Budowa kompleksu oświatowego w miejscowości Mostki wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap II
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku
Dodano: 2024-06-05 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-06-05 - Remont istniejącej wieży widokowej służącej edukacji ekologicznej społeczeństwa promującej ochronę różnorodności przyrodniczej na terenie użytku ekologicznego Zapadliska pokopalniane II
Dodano: 2024-06-04 - (...) „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn.: „Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. ”
Dodano: 2024-06-03 - Modernizacja przyszkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Żary
Dodano: 2024-06-03 - Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
Dodano: 2024-05-28