Przetargi.pl
Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47

Gmina Turawa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-045 Turawa, ul. Opolska 39c
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4212012 , fax. 077 4212073
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turawa
    ul. Opolska 39c 39c
    46-045 Turawa, woj. opolskie
    tel. 077 4212012, fax. 077 4212073
    REGON: 00055213600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Publicznym Gimnazjum w Turawie, ul. Opolska 47. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót obejmuje: 2.1. Część sportowa: 2.1.1. roboty budowlano - kubaturowe; 2.1.2. instalacja wodno - kanalizacyjna; 2.1.3. instalacja c.o. i zasilania nagrzewic; 2.1.4. wentylacja mechaniczna oraz grawitacyjna; 2.1.5. kotłownia olejowa z kotłem o mocy 400 kW; 2.1.6. instalacje elektryczne; 2.1.7. instalacja solarna; 2.1.8. instalacja fotowoltaiczna. 2.2. Łącznik I etap: 2.2.1. roboty budowlane kubaturowe. 2.3. Roboty zewnętrzne: 2.3.1. roboty budowlane zewnętrzne; 2.3.2. kanalizacja deszczowa; 2.3.3. przyłącza i instalacje wod. - kan. 2.3.4. ciągi komunikacyjne piesze i jezdne oraz parkingi; 2.3.5. wymiana ogrodzenia, furtki i bramy przy zjazdach. 3. Charakterystyczne parametry techniczne: 3.1. Powierzchnia zabudowy: 2 557,4 m2 3.2. Powierzchnia użytkowa: 2 747,5 m2 3.3. Powierzchnia całkowita: 3 008,33 m2 3.4. Kubatura: 18 615,9 m3 3.5. Wysokość budynku: 11,31m 3.6. Wymiary budynku: 65,18 x 40,44 m 3.7. Liczba kondygnacji: 2 nadziemne 3.8. Wymiary areny to 44,42 x 26,09 m, 7,82 m. 4. Przeznaczenie i program użytkowy budynku Obiekt przeznaczony jest do zajęć z zakresu wychowania fizycznego i sportu, do organizacji imprez sportowo-widowiskowych, zajęć klubowo-świetlicowych, zajęć międzyszkolnych organizacji sportowych i rekreacyjnych. Budynek składa się z hali, specjalistycznych sal pomocniczych, oraz pomieszczeń pomocniczych. Na parterze zaprojektowano: przy wejściu głównym hall z kioskiem wraz z zapleczem, 2 pomieszczenia biurowe, 2 pomieszczenia porządkowe, pokój socjalny, sanitariaty ogólnodostępne, 2 zespoły szatniowe wraz z toaletami, umywalniami i natryskowniami, pomieszczenie saun z przebieralniami i łazienkami, pokój trenera z łazienką, halę główną z widownią przystosowaną do rozgrywania meczy piłki ręcznej, koszykówki, tenisa i siatkówki, magazyny, kotłownie olejową, skład opału, wentylatornie i niezbędną komunikację. Na piętrze zaprojektowano kabinę komentatora, 2 sale pomocnicze, 2 zespoły szatniowe z toaletami, umywalniami i natryskowniami, trybunę na 65 miejsc oraz niezbędną komunikację. Przewiduje się 90 osób jako maksymalną liczbę ćwiczących. Łączna liczba miejsc na widowni wynosi 305, z czego 240 to miejsca na trybunach składanych, a 65 na trybunach stałych (I piętro). Zaprojektowano miejsca postojowe zlokalizowane na dwóch parkingach - łącznie 27 miejsc postojowych oraz drogę i ciągi piesze z kostki betonowe. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne przedstawione zostały w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki nr 10a - 10n i 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu finansowo- rzeczowego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 7. Wizja lokalna - zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia (materiały, robocizna, sprzęt) na okres wskazany w formularzu ofertowym (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 9. Obowiązki oraz zakres prac do których Wykonawca jest zobowiązany, a nie stanowiących odrębnych pozycji kosztorysowych i których koszty ponosi Wykonawca należą w szczególności: 9.1. Przejęcie protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty; 9.2. Przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy; 9.3. Utrzymania zaplecza budowy; 9.4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z: 9.4.1. Dokumentacją projektowo - techniczną - załączniki nr 10a - 10o do SIWZ; 9.4.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Technicznych - załącznik nr 11 do SIWZ; 9.4.3. wymogami określonymi przez Zamawiającego; 9.4.4. przepisami prawa oraz normami technicznymi i innymi określonymi w dniu rozpoczęcia robót przepisami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej; 9.5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać do dnia 15 grudnia 2016r. roboty o wartości 1 045 150,00 zł brutto (słownie: jeden milion czterdzieści pięć tysięcy sto pięćdziesiąt złotych 00/100). 9.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń stanowiących jego własność; 9.7. Materiały i urządzenia, powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia; 9.8. Wykonawca zobowiązany jest używać materiały i urządzenia: 9.8.1. oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo 9.8.2. umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo 9.8.3. oznakowane znakiem budowlanym. 9.9. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; 9.10. Wykonawca ma obowiązek usunąć wadliwy materiał, urządzenia oraz wykonawstwo i zastąpić je na swój koszt właściwym zgodnie z umową i przepisami prawa; 9.11. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu przekazania placu budowy. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia będzie uwzględniać specyfikę robót przy realizacji obiektu budowlanego, warunków realizacji robót budowlanych, projektu organizacji robót i zagospodarowania placu budowy, uzgodnień dotyczących zapewnienia mediów dla potrzeb budowy; programu zapewnienia jakości prac jak i wykonania pozostałych spraw formalno-prawnych; 9.12. Zorganizowanie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń; 9.13. Uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody, energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz ponoszenia kosztów z tym związanych; 9.14. Zapewnienia bezpiecznego dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac ze szczególnym uwzględnieniem personelu i uczniów szkoły; 9.15. Wykonawca przyjmie odpowiedzialność za: 9.15.1. szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót; 9.15.2. szkody wynikające ze zniszczeń oraz innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu Umowy; 9.15.3. szkody w robotach spowodowane przez niego przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi; 9.15.4. za właściwe zabezpieczenie przeciwpożarowe placu budowy i wykonawstwa prac pożarowo niebezpiecznych; 9.15.5. szkody w nieruchomościach lub sieciach powstałe na terenie sąsiadującym z terenem budowy wskutek prowadzenia robót; 9.15.6. niewłaściwe zabezpieczenie terenu budowy oraz dopuszczenie na teren budowy osób nieupoważnionych. 9.16. Odpowiedniego zabezpieczenia oraz uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót; 9.17. Przywrócenie do stanu pierwotnego i odtworzenie uszkodzonych nawierzchni i terenów zielonych uszkodzonych wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego oraz składowania materiałów budowlanych; 9.18. Przestrzeganie przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych; 9.19. Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych prac; 9.20. Oznakowanie terenu prowadzenia robót; 9.21. Oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych; 9.22. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robot bądź urządzeń ( np. istniejącego uzbrojenia, znaki geodezyjne) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia ( doprowadzenia do stanu poprzedniego, wznowienia) na swój koszt; 9.23. Przeprowadzenie wszystkich prób , badań sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów; 9.24. Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną; 9.25. Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu powykonawczego inwestycji wraz z mapą z pomiaru powykonawczego przyjętą do zasobu PZGiK; 9.26. Uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie, 9.27. Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść min. następujące dokumenty: 9.27.1. inwentaryzacja geodezyjna przyjęta do zasobu PZGiK - trzy egzemplarze; 9.27.2. dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, za zmiany wprowadzone do projektu bez wiedzy Zamawiającego odpowiada wyłącznie Wykonawca; 9.27.3. protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje, i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę; 9.27.4. protokoły badań i sprawozdań; 9.27.5. kosztorys powykonawczy. 9.28. Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości 150 000,00 złotych, (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach