Przetargi.pl
„Budowa przyszkolnego krytego kortu tenisowego z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół w Radłowie”

Gmina Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radłów
    Kolejowa 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    REGON: 851660915
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa przyszkolnego krytego kortu tenisowego z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół w Radłowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
     Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa przyszkolnego krytego kortu tenisowego z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół w Radłowie”. W skład zadania wchodzi następujący zakres robót:a) Roboty ziemne• Wykopy• Zasypkib) Roboty konstrukcyjne• Stopy fundamentowe żelbetowe SF1c) Izolacje przeciwwilgociowe• Stopy fundamentowe SF1d) Posadzka na gruncie• Podkłady kort tenisowye) Dach i elewacja• Konstrukcja dachu• Pokrycie dachowe membranowef) Roboty wykończeniowe wewnętrzne• Wykonanie nawierzchni z maczki ceglanej• Wyposażenie kort tenisowyg) Instalacje sanitarne wewnętrzne• Wentylacja• Układ nawiewno-wywiewny obsługiwany przez centrale wentylacyjna• Układ nawiewnyh) Instalacje elektryczne wewnętrzne• Rozdzielnice• Trasy kablowe• Okablowanie instalacji elektrycznej• Oprawy – oświetlenie• Osprzęt instalacyjny – łączniki• Instalacja odgromowa i uziemiająca• Pomiary instalacji elektrycznej + prace pomocniczei) Zaplecze• Zaplecze kontenerowe. Zaplecze kontenerowe musi być kompletne, tzn. Wykonawca zobowiązany jest zamontować wszystkie wymagane do jego prawidłowego użytkowania elementy ruchome, tj. armaturę sanitarną, wyposażenie elektryczne oraz meble (Szczegółowe zestawienie mebli określone zostało w pliku pn. „zestawienie wyposażenia” wchodzącym w skład Załącznika nr 6 – Dokumentacja projektowa). j) Sieci zewnętrzne• Przyłącz i zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej• Roboty montażowe• Próby szczelności, płukanie sieci kanalizacyjnej• Przyłącz wodociągowy• Próby szczelności, płukanie i dezynfekcja sieci wodociągowej• Przyłącz gazu• Skrzynka gazowa• Przyłącz elektrycznyk) Zagospodarowanie terenu• Wykonanie opaski żwirowej• Wykonanie utwardzenia• Prace porządkowe3) Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu budowlanego, wymaganego w celu prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania wykonanego obiektu. W celu uzyskania wymaganego pozwolenia a także wszelkich innych niezbędnych decyzji,, pozwoleń, uzgodnień itp., Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ.  STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ, Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ.  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.5) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 6) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 7) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego odrębnie dla każdego zadania, w oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. 8) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.9) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 10) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.11) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. 12) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności konstrukcyjno-budowlanej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego. 13) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, 14) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.15) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwanieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowyprzez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,16) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizjilokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzykawykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,17) Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe,patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach niegorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższymmateriały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów uznać należy jako określające jedynie minimalneparametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę,aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym materiały lub urządzenia pochodzące odkonkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalneparametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte wogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwamiproducenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonegorozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający,wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnego produktu przy opisie przedmiotu zamówienia,dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomieparametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Parametry te uważane będą jako kryteria stosowane przez Zamawiającego w celu oceny równoważności.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających posiadane parametry przezoferowane materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej oopinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przezZamawiającego decyzjio przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu ofertyz powodu braku równoważności.18) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jestobligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkamizamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.19) Gwarancja i rękojmiaa) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach