Przetargi.pl
Budowa przystani kajakowej w Sławięcicach finansowana w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2021-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//przetargi.kedzierzynkozle.pl;https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przystani kajakowej w Sławięcicach finansowana w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa. Przekraczamy granice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny słownik zamówień (CPV): 45112720-08 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych; 45200000-09 - Roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej I. Przedmiotem zamówienia jest Budowa przystani kajakowej w Sławięcickim parku w Kędzierzynie-Koźlu II. Zakres zamówienia obejmuje: roboty budowlane ( wykonanie zagospodarowania przystani kajakowej) na działkach nr 273 , 1107/27 , 279/3 obręb Sławięcice realizowane w oparciu o : a) pozwolenie budowlane – Decyzja Nr 1/264/2019 znak BA.6740.1.264.2019 z dnia 18.10.2019r. Starosty Kędzierzyńsko-Kozielskiego, b) pozwolenie Nr 242/N/2019/ znak ZN.5146.19.2019.MO z dnia 29.03.2019r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków., c) Decyzję nr 1193/N/2019 znak ZN.5146.19.2019.MP z dnia 18.12.2019r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków d) Brak wniesienia sprzeciwu przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z dnia 28.03.2019r. na zgłoszenie wodno - prawne „Wykonanie pomostu pływającego o szer. do 3m i długości nie przekraczającej 25m wraz z robotami towarzyszącymi” z dnia 12.03.2019r. Zakres I zamówienia obejmuje: - montaż i demontaż ( po wykonaniu robót budowlanych związanych z umocnieniem linii brzegowej ) ścianek szczelnych; - roboty ziemne i budowlane związane z umocnieniem linii brzegowej; - roboty ziemne i budowlane ciągów komunikacyjnych - schody i pochylnia. - dostawę i montaż tablicy promocyjnej – treść do uzgodnienia w trakcie realizacji zadania. Zakres II zamówienia obejmuje: - wykonanie robót ziemnych , fundamentowych oraz dostawę i montaż konstrukcji wiaty; - wykonanie robót ziemnych oraz budowlanych ciągów komunikacyjnych tarasu oraz podłogi wiaty; - dostawę i montaż wyposażenia -ławy, stoły, kosz na śmieci, tablica informacyjna; - zagospodarowanie terenów zielonych; - dostawę i montaż pomostu pływającego; Uwaga ! 1. Realizacja wyszczególnionych zakresów robót może być wykonywana w dowolnej kolejności lub równocześnie. 2. W ramach dostawy i montażu wyposażenia należy uwzględnić trwałe zamocowanie do podłoża ław oraz stołów stanowiących wyposażenie wiaty. 3. Parametry techniczne tablicy promocyjnej:  tablica wolnostojąca na podkładzie znaku drogowego o wymiarach min. A2 ( 420mm x 590mm ), układ poziomy z podwójnie zawiniętymi krawędziami, blacha ocynkowana grub. 1,25mm malowana proszkowo;  wydruk folia monometryczna z wydrukiem solwentowym zabezpieczona laminatem z filtrem UV;  słupki 1 szt., rura ocynkowana malowana proszkowo zabezpieczona od góry kapturkiem plastikowym;  okres gwarancji 5 lat. III. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub .DXF. Do plików ma - być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują – winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. – polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych – polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego –prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 3. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawcze, w tym mapę, o której mowa w art.2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art.12c ust.1 klauzulą urzędową, o której mowa w art.40 ust. 3g pkt 3, stanowiąca potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów , o których mowa w art.12a ustawy , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie Wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji. 4. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 5. Zabezpieczenie środowiska przyrodniczego ( istniejące drzewa i krzewy ) zgodnie zapisami zawartymi w punkcie 3.3. opisu do projektu wykonawczego etap- I. 6. Zabezpieczenie podczas prowadzenia robót ziemnych systemu korzeniowego istniejących w obrębie realizowanego zadania drzew i krzewów zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 3.3.1. opisu do projektu wykonawczego etap I. 7. Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu polegającej w szczególności na uwidocznieniu stanu placu budowy przed rozpoczęciem robot. Inwentaryzacje Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy. 8. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w terenach nie objętych zakresem projektu. 9. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. 10. Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. 11. Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń i elementów wraz z czynnościami konserwacyjnymi warunkującymi i utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej. 12. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 13. Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych ( trawniki i skarpy ) do drugiego koszenia po odbiorze robót w okresie wegetacyjnym z uwzględnieniem ich jednokrotnego nawożenia. Terminy koszenia i nawożenia terenów zielonych Wykonawca ustali z Ogrodnikiem Miejskim po odbiorze inwestycji. IV. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29, ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty ziemne; - roboty montażowe - roboty budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II SIWZ Istotne postanowienia umowy, , załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: KOSZ-BUD Zakład Usług Projektowo- Kosztorysowych Dariusz Majer 44-190 Knurów ul. Dworcowa 10/3: Projekt budowlany- Budowa przystani kajakowej; Projekt wykonawczy - Budowa przystani kajakowej etap I; Projekt wykonawczy - Budowa przystani kajakowej etap II; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; Informacja BIOZ; Operat wodnoprawny; Przedmiar robót, wraz z załącznikami zamieszczonymi w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. V. Uwaga!! Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. VI. Przedmiar robót załączono pomocniczo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach