Przetargi.pl
Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej w ulicy Paulinowskiej (bocznej), zlokalizowanej na działce nr 3 (Obr. 39, ark. 4) w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z odtworzeniem terenu”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Paulinowskiej (bocznej) II”

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej w ulicy Paulinowskiej (bocznej), zlokalizowanej na działce nr 3 (Obr. 39, ark. 4) w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z odtworzeniem terenu”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Paulinowskiej (bocznej) II”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza kanalizacji deszczowej z rur PVC-U 200mm o długości 140,1 mb, studzienek rewizyjnych o śr. 1200mm – 2 szt., studzienek rewizyjnych o śr. 1000mm – 4 szt., studzienek ściekowych o śr. 500mm-4 szt., przewiert sterowany pod drogą rurą stalową śr. 300mm-(2x18,3mb). Zakres robót objętych w/w robotami budowlanymi przedstawia przedmiar robót – załącznik nr 6 do SIWZ. 1.2. Uwaga! Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny robót. Jest tylko elementem pomocniczym do wyceny całego zakresu robót przewidzianego do budowy kanalizacji deszczowej. 1.3. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień następującymi kodami i nazwami: - grupa robót: 450 ROBOTY BUDOWLANE - klasa robót: 4523 ROBOTY W ZAKRESIE RUROCIAGÓW - kategoria: 45231300-2 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY RUROCIĄGÓW DO ODPROWADZANIA WODY BURZOWEJ Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na 60 miesięcy. Zamawiający jest zainteresowany dłuższym okresem rękojmi - maksymalny 84 miesiące, co znalazło odbicie w doborze kryteriów oceny ofert. 2. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1. Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Warunki techniczne realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 3. Przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Dokumentacja projektowa załącznik nr 7 do SIWZ 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1.1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Dodatkowo Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentację projektową oraz przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach