Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Sokolnej

Gmina Tarnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77416 Tarnówka, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 664 002 , fax. 672 664 002
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnówka
    ul. Zwycięstwa 2
    77416 Tarnówka, woj. wielkopolskie
    tel. 672 664 002, fax. 672 664 002
    REGON: 99140400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Sokolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 7 kpl. przydomowych oczyszczalni ścieków w m. Sokolna gm. Tarnówka, z czego 6 kpl. o przepustowości 900l/d i 1 kpl. o przepustowości 1200l/d. Przydomowa oczyszczalnia ścieków składa się ze zbiornika wielokomorowego z włazami montażowo – serwisowymi oraz do oczyszczania z osadu, systemu zasilania i napowietrzania ( szafka sterująca z dmuchawami ), złoża biologicznego, systemu rur doprowadzających i odprowadzających oraz studni rozsączająco chłonnej obudowanej ( z boków i od dołu ) żwirowym złożem filtracyjnym. Zasada działania :  Komora I – ścieki dopływające są napowietrzane i następuje rozwój bakterii tlenowych,  Komora II – ścieki ulegają sedymentacji, zachodzi flotacja tłuszczów oraz fermentacja zgromadzonego osadu,  Komora III – ścieki przepływają przez zawieszone złoże biologiczne (fluidalne)  Ścieki oczyszczone z komory III przepływają do studni chłonnej, gdzie ulegają filtracji dom gruntu. Szczegóły pracy oczyszczalni oraz zasady wykonania zawiera dokumentacja projektowa opracowana dla każdej oczyszczalni przydomowej z osobna. Przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymagania :  normy PN – EN 12566-3+ A2-2013-10,  określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014r w sprawie wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz. U. z 2014r poz. 1800 ),  posiadać deklarację właściwości użytkowych całego urządzenia,  posiadać oznaczenie znakiem CE i deklarację zgodności CE producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania. 1.1 Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 – 2. 1.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawierać następujące informacje : - imię i nazwisko osoby przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1 ppkt. 2), - funkcja, jaką pełnić będzie wskazana osoba, - rodzaj I specjalność uprawnień, numer, data wydania I organ wydający uprawnienia, - opis wykonywanych i zakończonych czynności kierownika budowy z podaniem miejsca I terminu rozpoczęcia oraz zakończenia pełnienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora; 3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego na oferowane dostawy, wymaga się złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) Dokument producenta potwierdzający, że oferowane oczyszczalnie ścieków spełniają wymagania normy PN – EN 12566-3+ A2-2013-10 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 18.11.2014r w sprawie wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego ( Dz. U. z 2014r poz. 1800 ), 2) Deklarację właściwości użytkowych całego urządzenia. 3) Deklarację zgodności CE producenta. 4) Kartę/karty technologiczne lub specyfikacje techniczne producenta oferowanych oczyszczalni ścieków opisujące zasady działania oczyszczalni oraz rysunki lub zdjęcia oferowanych oczyszczalni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach