Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Lisewo

Gmina Lisewo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-230 Lisewo, ul. Chełmińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6768614 , fax. 56 6768614 wew. 32
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lisewo
    ul. Chełmińska 2
    86-230 Lisewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6768614, fax. 56 6768614 wew. 32
    REGON: 871118514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lisewo.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Lisewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa 49 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Lisewo. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja techniczna – przydomowe oczyszczalnie ścieków (załącznik Nr 8 do specyfikacji), Wzór umowy (załącznik Nr 7 do specyfikacji). UWAGA !!! Projekty Budowlane będące elementem złącznika nr 8 do SIWZ zwierają następujące zapisy: „dokumenty te należy dołączyć do oferty” oraz „do oferty należy dołączyć…”. Zamawiający informuje, że nie wymaga załączenia do oferty dokumentów do których wyżej wymienione zapisy się odnoszą. 3. UWAGA! Załączone do niniejszej specyfikacji Przedmiary robót, będące elementami załącznika Nr 8 do niniejszej specyfikacji stanowią jedynie dokumenty pomocnicze. Przy sporządzaniu oferty należy kierować się opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji oraz pozostałych załącznikach stanowiących integralną część specyfikacji. 4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy zobowiązani będą m.in. do: 1) Zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych wraz z ich transportem. 2) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy w należytym porządku. 3) Urządzenia terenu budowy w niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia media oraz ponoszenia kosztów ich używania. 4) Wykonania oznakowania terenu budowy. 5) Przestrzegania przepisów ppoż, bhp oraz pozostałych wymaganych podczas wykonania przedmiotu zamówienia przepisów. 6) Utrzymania na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci z terenu budowy oraz uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót. 7) Zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza), sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją kosztorysową powykonawczą. 8) Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu karty gwarancyjne, dokumentację techniczną, aktualne certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia. 9) Niezwłocznego udzielenia zamawiającemu, na jego prośbę, szczegółowych informacji dotyczących przebiegu prac w zakresie, w jakim będzie to określone przez zamawiającego. 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. 11) Protokolarnego przejęcia od zamawiającego terenu budowy. 12) Prowadzenia dokumentacji budowy. 13) Podejmowania niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom nie upoważnionym. 14) Wstrzymania robót budowlanych w przypadku stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia oraz bezzwłocznego zawiadomienia o tym właściwego organu. 15) Zgłoszenia zamawiającemu do odbioru wykonanych robót zanikowych oraz gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego na zasadach określonych w § 11 Wzoru umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do specyfikacji. 16) Uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, a także przekazanie inwestorowi oświadczenia, o którym mowa w art. 57 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. rok 2016 poz. 290). 17) Usunięcia wad i usterek stwierdzonych przy odbiorach oraz w czasie trwania udzielonej gwarancji jakości. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków, szkolenie należy potwierdzić protokołem podpisanym przez użytkownika oraz wykonawcę. Protokół należy sporządzić w 3 egzemplarzach, w tym jeden z egzemplarzy należy przekazać zamawiającemu, drugi użytkownikowi. 6. Wykonawca przekaże użytkownikom przydomowych oczyszczalni ścieków instrukcję obsługi oczyszczalni. 7. Wykonanie poszczególnych przydomowych oczyszczalni ścieków potwierdzone będzie każdorazowo protokołem odbioru sporządzonym na zasadach określonych w § 11 Wzoru umowy, który stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji. 8. UWAGA! Na etapie wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji budowy przydomowej oczyszczalni ścieków. Zmiana taka dotyczyć będzie jedynie lokalizacji oczyszczalni. Zmiana taka nie może powodować zmiany kosztu budowy oczyszczalni (koszt budowy oczyszczalni w nowej lokalizacji musi być taki sam jak w lokalizacji pierwotnej). Poprzez zmianę lokalizacji budowy przydomowej oczyszczalni ścieków należy rozumieć zarówno zmianę lokalizacji w obrębie działki jak i możliwość usytuowania oczyszczalni na innej nieruchomości. 9. UWAGA! Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji wskazanej w Cz. III pkt 2 niniejszej specyfikacji norm, aprobat, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 – 3 ustawy Pzp. Wszystkie wymienione w dokumentacji wskazanej w Cz. III pkt 2 specyfikacji materiały, urządzenia opatrzone nazwami, nazwami producentów mają na celu określenie minimalnych parametrów, wymaganego standardu, nie należy traktować ich jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego, co oznacza, że zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w dokumentacji wskazanej w Cz. III pkt 2 specyfikacji). Informujemy, że zgodnie z art. 30. ust. 5. ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Cz. VII pkt 3 ppkt 1) specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Cz. VII pkt 7 ppkt 1) specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w Cz. VII pkt. 3 ppkt 1) specyfikacji w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w Cz. V pkt. 3 specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach