Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Bażanach

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Bażanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 134 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bażany, w tym: - I etap obejmujący: ul. Łąkowa, ul. Leśna, ul. Boczna, ul. Wiejska - II etap obejmujący: ul. Kościelna, ul. Krzywa, ul. Ogrodowa, ul. Akacjowa, ul. Krótka, Bażany – Zbyszów; Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych . Przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny spełniać następujące warunki techniczne i parametry: 1) Przydomowe oczyszczalnie Ścieków a) zgodne z normą PN-EN12566-3+A2:2013. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem z badań wydanym przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN-EN 12566-3+A2:2013, w zakresie: - wodoszczelności, - wytrzymałości; - efektywności oczyszczania, - trwałości b) oczyszczalnia mechaniczno-biologiczne z układem hybrydowym, tj. wykorzystująca ruchome złoże biologiczne (fluidalne) wspomagane osadem czynnym lub złoże obrotowe; c) Oczyszczalnia skonstruowana na bazie zintegrowanego jednobryłowego, ożebrowanego zbiornika, w którym znajdują się 3 pełne komory, bez wspawanych przegród (nie dzielone grodziami) lub zbiornik oczyszczalni wykonany z GRP (żywicy poliestrowej wzmacnianej włóknem szklanym); d) Oczyszczalnia wykonana z polietylenu o wysokiej gęstości (PEHD) z podziałem na komory: osadnik wstępny, komora osadu czynnego, osadnik wtórny; e) Oczyszczalnia oznakowana CE za zgodność z normą PN-EN 12566-3 + A2:2013 ; f) System kontroli jakości przy produkcji oczyszczalni winien być potwierdzony spełnianiem wymogów standardów zintegrowanego systemu zarządzania ISO 9001:2009 oraz ISO 14001:2005 przez producenta; g) Oczyszczalnia wyposażona w skrzynkę sterowniczą w skład której wchodzi sterownik z wyświetlaczem i zabezpieczeniami elektrycznymi, dmuchawa o wydajności min. 40 dm³/min oraz system powiadamiania o stanach alarmowych i awariach; h) Oczyszczalnia wyposażona w dyfuzor balastowy napowietrzający o śr. 32 mm i długości 800 z możliwością inspekcji bez wchodzenia do zbiornika lub napowietrzane grawitacyjnie złoże obrotowe; i) Oczyszczalnia skonstruowana w taki sposób, aby przy czasowym braku energii elektrycznej mogła działać w sposób przepływowy; j) Minimalne pojemności komór oczyszczalni dla 2,4,6 RLM: - pierwsza komora 1,10 m³ - druga komora 0,60 m³ - trzecia komora 0,60 m³ k) Maksymalna energochłonność oczyszczalni: średnio dobowe zużycie energii elektrycznej przez oczyszczalnię 0,32 kWh/d dla oczyszczalni potwierdzone pełnym raportem z badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3 + A2:2013; l) Skuteczność oczyszczania zgodność z normą PN-EN 12566-3 + A2:2013 pkt 6.3 przy obciążeniu nominalnym. Wartości nominalne: CHZT- 85%, BZT5- 92%, Zawiesina- 89% potwierdzone pełnym raportem z badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3 + A2:2013; ł) Oczyszczalnie spełniające wymagania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić́ przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. 2) System odprowadzający oczyszczony ściek do gruntu: a) drenaż rozsączający: - drenaż wykonany z rury drenażowej PCV dn110 (z systemem nacięć poprzecznych), -minimalna warstwa kruszywa o frakcji 16-32 mm – 0,5m, -minimalna szerokość warstwy kruszywa o frakcji 16-32mm – 0,5m, -zaprojektowany i zastosowany drenaż rozsączający musi posiadać dopuszczenie do stosowania w budownictwie i musi posiadać przeznaczenie do rozsączania ścieków oczyszczonych, - kominek wentylacji niskiej (d110 o wys. ok. 0,5 - 1,0 m nad teren), - gramatura geowłókniny min.120 g/m2, b) studnia chłonna: - studnia chłonna wykonana z polietylenu lub kręgów betonowych, - wysokość studni: od 0,8m do 2,0m, - średnica studni: 1m, - złoże filtracyjne wypełnione kruszywem o granulacji 16-32mm, - kominek wentylacji niskiej (d110 o wys. ok. 0,5 - 1,0 m nad teren), c) poletko filtracyjne: -poletko drenażowe w formie wykopu szerokoprzestrzennego, gdzie poszczególne ciągi drenarskie są ułożone we wspólnej obsypce żwirowej. Odległość między ciągami 1,0 - 1,5 m. Całość osłonięta geowłókniną. Całkowita głębokość od powierzchni terenu do dna warstwy filtracyjnej 0,6 - 1,0 m, - gramatura geowłókniny min.120 g/m2, - kruszywo o frakcji 16-32mm, Odbiorniki ścieku oczyszczonego należy wykonać wg dokumentacji projektowej i przetargowej. 3) Wentylacja wysoka: a) niezależnie od istniejącego odpowietrzenia pionów kanalizacji wewnętrznej, należy wykonać zewnętrzną wentylacje wysoką, b) minimalna średnica rury wentylacyjnej fi 100. 4) Wysokość zasypki Wymagana przez Zamawiającego min. dopuszczalna wysokość zasypki nad zbiornikiem – 0,3 m. max. dopuszczalna wysokość zasypki nad zbiornikiem 0,7 m. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje dopuszczalną wysokość zasypki nad zbiornikiem mniejszą niż 0,3 m, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji – 5 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 5 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Wymagany przez Zamawiającego min. okres rękojmi – 5 lat. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres rękojmi krótszy niż 5 lat, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 2. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych, stanowiących załącznik od SIWZ. 3. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - dotyczy robót budowlano – montażowych we wszystkich branżach. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane, tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy oraz do końca każdego miesiąca realizacji zamówienia przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 6. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45232421-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków, 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232410-9 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 - roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45255600-5 - roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45232400-6 - przepompownie ścieków 45231300-8 - roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45310000-3 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp); 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 4. Kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej; 5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ); 6. Wyjaśnienie w zakresie zastrzeżenia dokumentów jako tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy); 7. Pełen raport z badań wydany przez laboratorium notyfikowane zgodnie z normą PN-EN 12566-3+A2:2013, w zakresie: - wodoszczelności dla wszystkich oferowanych oczyszczalni; - wytrzymałości konstrukcyjnej (w warunkach suchych) podana jako maksymalna dopuszczalna wysokość zasypki nad zbiornikiem; - efektywności oczyszczania dla parametrów BZT5, ChZT, zawiesina; - trwałości. 8. Karty katalogowe zaoferowanych oczyszczalni ścieków z przekrojami wszystkich oferowanych oczyszczalni z widocznym wyposażeniem oraz wymiarami poszczególnych komór, opis działania oczyszczalni; 9.Zdjęcia skrzynki sterującej z widocznym pełnym wyposażeniem; 10.Schemat technologiczny PBOŚ; 11.Schemat elektryczny (z wyszczególnieniem elementów automatyki); 12.Zdjęcia przekroju ścianki zbiornika oczyszczalni; 13. Schemat elektryczny skrzynki sterującej; 14. DTR oferowanych oczyszczalni wraz z warunkami gwarancji, opisem oraz instrukcją montażu PBOŚ; 15. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez producenta przydomowych oczyszczalni ścieków, systemu zapewnienia jakości wg normy ISO 9001; 16. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez producenta przydomowych oczyszczalni ścieków, systemu zarządzania środowiskiem wg normy ISO 14001; 17. Pełną Krajową Ocenę Techniczną lub ważną pełną Aprobatę Techniczną dotyczącą zastosowanego drenażu rozsączającego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach