Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Oksa o wydajności poniżej 5 m3 na dobę

Gmina Oksa ogłasza przetarg

  • Adres: 28-363 Oksa, ul. Włoszczowska 22
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3808048, 3808047 , fax. 041 3808148
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oksa
    ul. Włoszczowska 22 22
    28-363 Oksa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3808048, 3808047, fax. 041 3808148
    REGON: 29101043500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oksa.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Oksa o wydajności poniżej 5 m3 na dobę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, tj. - bioreaktorami oczyszczalni, - rurociągami i armaturą, - przepompowniami ścieków oczyszczonych i surowych, - Studniami chłonnymi w nasypie, - materiałami elektrycznymi. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30000.00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie musi spełnić Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiada niezbędną wiedzę, c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia doświadczenie, e) nie jest wykluczony z postępowania na podst. Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełnia warunki, o jakich mowa w art. 22 ust. 1Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, f) spełnia wymogi SIWZ, g) akceptuje warunki umowy dołączonej do SIWZ, h) działa w branży wykonawstwa wodno-kanalizacyjnego od minimum 3 lat, i) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wybudował w ciągu jednego roku co najmniej 200 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (z napowietrzaniem mechanicznym). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III pkt 3 niniejszej SIWZ. W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, pkt 9 ustawy, pkt 1-3 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed ogłoszeniem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wybudowanie w ciągu jednego roku co najmniej 200 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków z napowietrzaniem mechanicznym), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 3 SIWZ oraz z oświadczeniem, że że roboty, jakie Oferent przywołuje jako doświadczenie są robotami równoważnymi co do przedmiotu zamówienia. e) Oświadczenie, że przeciwko Oferentowi (właścicielowi firmy lub wspólnikom konsorcjum) nie toczy się postępowanie w sprawach gospodarczych przed organami prokuratury, f) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. g) Oświadczenie składane przez wykonawców zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ h) Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 6 do formularza oferty, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - zgodnie z warunkami określonymi w Rozdz. II pkt 4 c. Od wykonawcy wymaga się dysponowania pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz sieci sanitarnych. i) Oświadczenie producenta oczyszczalni, że jest w stanie dostarczyć wymaganą przez Zamawiającego ilość bioreaktorów w terminie, który pozwoli Oferentowi zakończyć budowę do 30 listopada 2011 roku. j) Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferentprzewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 7 do SIWZ. k) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oksa.asi.pl, przetargi siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną