Przetargi.pl
BUDOWA PRZEDSZKOLA W ŻABIEJ WOLI ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. LEŚNEJ 2 W ŻABIEJ WOLI NA DZIAŁCE NR. EWID. 243/13

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZEDSZKOLA W ŻABIEJ WOLI ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. LEŚNEJ 2 W ŻABIEJ WOLI NA DZIAŁCE NR. EWID. 243/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : BUDOWA PRZEDSZKOLA W ŻABIEJ WOLI ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. LEŚNEJ 2 W ŻABIEJ WOLI NA DZIAŁCE NR. EWID. 243/13 3.1 Realizacja nastąpi na podstawie projektów i decyzji: 1. DECYZJE: 1.1 Decyzja pozwolenia na budowę nr 265/09 sygn. WAB.7351-2206/08 z dnia 20.02.2009 r. Starosty Grodziskiego. 1.2 Decyzja zmieniająca pozwolenie na budowę nr 1045/15 sygn. WAB.6740.781.2015 z dnia 18.08.2015 r. Starosty Grodziskiego. 2. PROJEKTY BUDOWLANE: 2.1 Projekt Budowlany budowy przedszkola - TOM I - 2008 2.2 Projekt Budowlany budowy przedszkola - TOM II -2008 2.3 Projekt budowlany zamienny budowy przedszkola -2015 2.4 Projekt budowlany parkingu - 2015 2.5 Projekt budowlano - wykonawczy instalacji gazowej - 2015 3. PROJEKTY WYKONAWCZE: 3.1 Projekt wykonawczy architektura i konstrukcja -2008 3.2 Projekt wykonawczy instalacji wod - kan - 2008 3.3 Projekt wykonawczy instalacji c.o. i ciepła technologicznego do nagrzewnic wentylacyjnych dla przedszkola w Żabiej Woli - 2008 3.4 Projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej - 2008 3.5 Projekt wykonawczy zamienny - architektura - 2015 3.6 Projekt wykonawczy zamienny - konstrukcja - 2015 3.7 Projekt wykonawczy zamienny - Instalacji grzewczo - chłodniczych i wentylacji mechanicznej - 2015 3.8 Projekt instalacji elektrycznych 2015 3.9 Projekt zieleni - Plan zagospodarowania terenu-2015 3.10 Projekt wnętrz, dobór wyposażenia, specyfikacje -2015 4. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT: 4.1 STWiOR - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 4.2 STWiOR Instalacja wentylacji mechanicznej 4.3 STWiORB instalacji elektrycznej - 2015 4.4 STWiORB instalacji gazowej -2015 4.5 STWiORB instalacji wod - kan -2008 5. PRZEDMIARY ROBÓT: 5.1 Przedmiar robót - branża budowlana, wyposażenie 5.2 Przedmiar robót - zagospodarowanie terenu 5.3 Przedmiar robót - instalacje grzewczo - wentylacyjne 5.4 Przedmiar robót - instalacje wod - kan 5.5 Przedmiar robót - instalacja gazowa 5.6 Przedmiar robót - instalacje elektryczne 5.7 Przedmiar robót - technoligia kuchni UWAGA: Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy dla określenia zakresu robót. Podstawą wyceny robót są projekty budowlane i projekty wykonawcze oraz STWiORB. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych wykonanych przez Biuro Projektowe M KWADRAT Anita Michalak z siedzibą przy ul. Reniferowej 81, 03-289 Warszawa. Przedmiotem zamówienia jest budowa 4-oddziałowego przedszkola dla około 100 dzieci wraz z infrastrukturą, zagospodarowaniem terenu działki i wyposażeniem. Projektowany budynek składa się z części przedszkolnej o 4 salach zajęć oraz z części zapleczowej podzielonej na zespoły: administracyjny z wielofunkcyjną salą zajęć oraz kuchenno-techniczny. Sale połączone są wewnętrznym holem z zespołem kuchennym i administracyjnym oraz z wielofunkcyjną salą do zajęć ruchowych. Od północy zaprojektowano główne wejście dla dzieci i rodziców oraz oddzielne do części kuchennej. Z wewnętrznego holu przewidziano wyjścia na teren placu zabaw, który będzie również dostępny dla dzieci spoza przedszkola. Zgodnie z założeniem wielofunkcyjna sala zajęć ruchowych może być dostępna z zewnątrz niezależnie od innych funkcji przedszkola. Budynek zestawiono kompozycyjnie z czterech prostych brył o podobnej wielkości i kubaturze. Poszczególne części budynku przykryte są dachem czterospadowym i połączone ze sobą w jedną całość płasko przykrytą komunikacją, z której zaprojektowano wejścia i wyjścia z budynku. Budynek przedszkola zlokalizowany będzie na działce nr ewid 243/13 w Żabiej Woli przy ul. Leśnej 2. Działka obecnie jest porośnięta drzewami przeznaczonymi do wycinki oraz jest zakrzaczona. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do robót powinien przystąpić do wycinki drzew. Wycięte drzewo jest własnością Zamawiającego. Wykonano przyłącze energetyczne do działki. W projekcie przewidziano ogrodzenie terenu ogrodzeniem z paneli z siatki stalowej na cokołach betonowych. Na placu zabaw zaprojektowano bezpieczną nawierzchnię poliuretanową. Parametry techniczne obiektu: - Powierzchnia zabudowy : 1130,96 m2 - Kubatura : 6145,00 m3 - Powierzchnia użytkowa: 1029 m2 W budynku przewidziano wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, zastosowano odzysk ciepła o dużej sprawności oraz ograniczono straty ciepła. Wprowadzono chłodzenie powietrza wentylacyjnego centralą grzewczo-chłodniczą wykorzystującą pompy ciepła, dla których dolnym źródłem są pionowe kolektory gruntowe. Budynek zostanie także wyposażony w panele fotowoltaiczne, sieć komputerową, alarmową oraz domofonową. Wszystkie te działania mają na celu m.inn. wybudowanie nowoczesnego budynku energooszczędnego. Przed wykonaniem ogrzewania budynku poprzez pompy ciepła wykonawca zobowiązany jest opracować projekt prac geologicznych i w imieniu Zamawiającego zatwierdzić go. 3.2 Warunki i wymagania dotyczące realizacji. 1. Przed sporządzeniem oferty wykonawca powinien dokonać rozpoznania w terenie stanu istniejącego oraz możliwości organizacji zaplecza budowy we własnym zakresie i zaplanowania prac, 2. Zamawiający żąda stałej obecności na budowie kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz obecności kierowników robót branżowych z odpowiednimi uprawnieniami w okresie ich wykonywania. 3. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-kosztorysowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie, wpisem do dziennika budowy. 4. Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy. 5. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. 6. Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania - dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Szczegółowe rozwiązania technologiczne według projektu oraz specyfikacji technicznych. 8. Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Projektantem i Zamawiającym. 9. Wraz z dokumentacją odbiorową wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia warunków gwarancji, atestów ,certyfikatów wraz z oświadczeniem o ich wbudowaniu, pomiarów i badań kontrolnych. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności dostawy z danymi ofertowymi w wybranym przez siebie kwalifikowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia niezgodności z ofertą Zamawiający będzie miał prawo żądać wymiany wcześniej zamontowanych materiałów na zgodne z ofertą. 11. Obowiązkiem wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową /materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika/. 12. Przedstawicielem zamawiającego na budowie będzie inspektor nadzoru i pracownicy Referatu Inwestycji. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami. 13. Zakończenie robót nastąpi po zgłoszeniu przez wykonawcę gotowości do odbioru, potwierdzeniu przez inspektora wykonania ,odbiorze komisyjnym robót przez PINB oraz komisję odbioru powołaną przez Inwestora i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie. 14. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja /którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować/ i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. Przyjmuje się, że zestawienie planowanych prac, na podstawie którego zostało ustalone wynagrodzenie, sporządził Wykonawca . Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie. 15. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia /dokumentacji, STWiOR itp./ określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w projekcie. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z Projektantem i Zamawiającym. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w jakiejkolwiek części niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia urządzeń itp, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem /lub równoważne/ 17. Jeżeli Wykonawca zamierza zastosować materiały inne niż w dokumentacji projektowej, zmiana taka wymaga zgody projektanta i Zamawiającego. 18. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące wymagania: - Wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane pisemnie przez projektanta urządzenia podstawowego, np. centrali instalacji antywłamaniowej w budynku. - Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu projektowym, - Co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem montażu urządzeń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykonaną przez uprawnionych projektantów dokumentację projektową o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż dokumentacja projektowa załączona do SIWZ. 19. W skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wchodzi pełna dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępna jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonywać na postawie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wszelkie nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ, projektach i przedmiarach winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie i należy je odczytać z dopiskiem /lub równoważne/. 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39711000-9 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 130.000,00 złotych (słownie sto trzydzieści tysięcy 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku:79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: BUDOWA PRZEDSZKOLA W ŻABIEJ WOLI ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. LEŚNEJ 2 W ŻABIEJ WOLI NA DZIAŁCE NR. EWID. 243/13 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, w kasie lub w kancelarii Urzędu w zamkniętej i opisanej kopercie , a kopię załączyć do oferty 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy P.z.p., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy P.z.p. lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy P.z.p., co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach