Przetargi.pl
Budowa przedszkola w Guzewie oraz utworzenie w 2019 roku żłobka samorządowego na 19 miejsc opieki w budynku przedszkola publicznego w Guzewie przy ul. Edukacyjnej.

Gmina Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95030 Rzgów, Plac 500-Lecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 141 109 , fax. 422 141 207
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzgów
    Plac 500-Lecia 22
    95030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 422 141 109, fax. 422 141 207
    REGON: 47205782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzgow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedszkola w Guzewie oraz utworzenie w 2019 roku żłobka samorządowego na 19 miejsc opieki w budynku przedszkola publicznego w Guzewie przy ul. Edukacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest Budowa przedszkola w Guzewie oraz utworzenie w 2019 roku żłobka samorządowego na 19 miejsc opieki w budynku przedszkola publicznego w Guzewie przy ul. Edukacyjnej. Do wykonania w zakresie zamówienia jest : wykonanie robót budowlanych w budynku przedszkola w Guzewie, w tym m.in.: - roboty budowlane, w tym między innymi: • wykonanie izolacji posadzek z papy, płyt styropianowych przeciwdźwiękowych, wykonanie posadzki cementowej ze zbrojeniem siatką stalową, gruntowanie podłoża, wykończenie podłóg płytkami/ panelami podłogowymi pow. 432 m2, • obsadzenie drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych ( 25 sztuki ), • montaż dwuskrzydłowych drzwiczek do kabin wc dla dzieci ( 6 sztuk ), • montaż drzwi szklanych 2 skrzydłowych ( 1 sztuka ), • obsadzenie okien podawczych ( 2 sztuki ), • obsadzenie podokienników wewnątrz obiektu, • wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i słupach – pow. ok. 1200m2, • wykonanie tynków na stropach i podciągach – pow. 432 m2, • wykonanie sufitów podwieszanych z płyt mineralnych z rastrami 600x1200mm • gruntowanie, oraz dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych - pow. ok. 432 m2, • wykończenie ścian płytkami na zaprawie klejowej – pow. ok. 792 m2, - roboty instalacyjne: • wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem szamba o poj. 15 m3, • wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, • wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej dł. ok. 10m • wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, • wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej na odcinku o długości ok. 5m, • wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, • wykonanie instalacji odgromowej, • wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, • wykonanie instalacji i montaż urządzeń pompy ciepła, • wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz mechanicznej, - roboty wykończeniowe w tym między innymi: • montaż kabin sanitarnych z laminatu, • montaż umywalek i baterii umywalkowych, • montaż zlewozmywaków i baterii zlewozmywakowych, • montaż 3 sztuk brodzików wraz z bateriami natryskowymi, • montaż włączników, gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych • montaż systemowej ścianki mobilnej Całość prac zawarto w załączonym projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej. 2. LOKALIZACJA OBIEKTU Budynek przedszkola, będący przedmiotem inwestycji, znajduje się na działce nr 101/4 w miejscowości Guzew przy ul. Edukacyjnej, gm. Rzgów. 3. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Budynek objęty inwestycją zlokalizowany jest na działce nr 101/4, położonej w miejscowości Guzew gm. Rzgów. Obecnie do działki doprowadzono instalację wodociągową do studni wodomierzowej w odległości około 30m od budynku, oraz instalację elektryczną. Działka ma dostęp do drogi publicznej przez drogę wewnętrzną. Teren działki jest płaski. Działka 101/4 jest w całości ogrodzona, brama wjazdowa znajduje się od strony południowej. Budynek znajduje się w stanie surowym zamkniętym, wykończony tynkiem zewnętrznym. 4. OPIS BUDYNKU Budynek zaprojektowano i wybudowano jako parterowy niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Szczegółowe zestawienie powierzchni użytkowej pomieszczeń przedstawiono na rysunku rzutu parteru. Powierzchnia użytkowa parteru - 432,15 m² Kubatura budynku - 2949,50 m³ 5. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MATERIAŁOWE Konstrukcja obiektu tradycyjna murowana z zastosowaniem elementów prefabrykowanych. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być zgodne z załączoną dokumentacją techniczną. 6. INSTALACJE WEWNĘTRZNE Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania i wentylacji, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ( montaż urządzeń stanowić będzie przedmiot odrębnej inwestycji ). Instalację wewnętrzną elektryczną projektuje się w oparciu o wykonane przyłącze elektryczne doziemne. Wykonanie instalacji elektrycznych w budynku obejmuje instalacje oświetleniową, gniazd wtyczkowych i odgromową. Instalację grzewczą projektuje się w oparciu o projektowaną kotłownię lokalną z pompą ciepła woda-powietrze. Projektuje się instalację wentylacyjną grawitacyjną zapewniającą wielokrotną wymianę powietrza oraz wentylacji grawitacyjnej z pobudzeniem elektrycznym dla pom. socjalnych sanitarnych i szatni. Szczegółowe informacje o instalacji c.o. znajdują się w projektach branżowych. Instalację wody należy wykonać w oparciu o wykonane przyłącze wody z wodociągu gminnego do studni wodomierzowej. Instalacja kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie przyłącza kan. do projektowanego zbiornika szczelnego na ścieki bytowe o pojemności 15m³. Szczegółowe informacje o instalacji zewnętrznej i wewnętrznej wody i kanalizacji znajdują się w projekcie branżowym. 7. INSTALACJE ZEWNĘTRZNE Zakres zamówienia obejmuje wykonanie fragmentów zewnętrznych instalacji elektrycznej o długości ok. 5m, wodociągowej o długości łącznie ok. 10m i kanalizacji sanitarnej wraz z montażem szamba o poj. 15m3. Wymieniony wyżej zakres robót szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa. Wykonawca jest zobowiązany, po zakończeniu prac związanych z instalacjami zewnętrznymi, do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenie inwestorowi pisemnego potwierdzenia złożenia tej inwentaryzacji do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach