Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2019-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa przedszkola na lewobrzeżnej części miasta - Osiedle Kwiatowe w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót budowlanych przewidziany do wykonania, zgodny z dokumentacją techniczną, w szczególności obejmuje: 1 Budowę nowego budynku przedszkola w rejonie ulicy Różanej, Narcyzów i Tulipanowej w Bolesławcu. Zamierzenie budowlane przewidziane jest na działkach o nr: 1195, 1112/3, 1112/4, 1112/6, 1112/7, 1112/1, 931/18, 931/9, 931/5, 823/5 i 823/18 zlokalizowanych w obrębie 0007 miasta Bolesławiec - z dala od ścisłego centrum miasta. Na działce 1112/1 przewidziany został ciąg pieszo-jezdny, a na działkach 931/18 i 931/9 zjazd indywidualny zapewniający dojazd na teren przedszkola. Budynek zaprojektowano w technologii stalowej modułowej, posadowiony na żelbetowej płycie fundamentowej. Zaprojektowany budynek składa się z trzech prostopadłościennych segmentów przykrytych dachem płaskim pokrytym membraną dachową. Budynek w rzucie kształtem przypomina prostokąt, o wymiarach maksymalnych 40,26x28,83 m i wysokości maksymalnej 4,21 m. Do projektowanego budynku wykonane zostaną nowe przyłącza wody, energii elektrycznej, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej. Zakres prac obejmuje również: wykonanie miejsc postojowych przy projektowanej drodze wewnętrznej, chodników, placu zabaw, placu gospodarczego, ogrodzenia terenu, dostawa i montaż wybranego wyposażenia określonego w przedmiarze. Przy chodniku przewidziano także wykonanie elementów małej architektury. Szczegółowy zakres robót zawarty załączniku A do SIWZ zwierający projekt budowlany, projekt wykonawczy architekturze i konstrukcji, projekcie wykonawczym instalacje sanitarne, projekcie wykonawczym instalacje elektryczne, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie aranżacji wnętrz, projekcie zjazdu publicznego i ciągu pieszo-jezdnego, projekcie docelowej organizacji ruchu, projekcie budowlanym przyłączy i przedmiarach robót - dołączonych do SIWZ. 2 Do obowiązków wykonawcy należą również: - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, - opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz., - dokumentacja powykonawcza – 3 egz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 160.000,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). 1.1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Zamawiający zobligowany będzie do wykluczenia wykonawcy, który wniósł wadium nieobejmujące swoją ważnością całego okresu związania ofertą, w tym również dnia otwarcia ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto zamawiającego nr 04 1020 2137 0000 9402 0046 4271 3.1 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego przed datą wyznaczoną na składanie ofert. 4. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty. 7. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium przez wykonawcę musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z dopiskiem – WADIUM.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, art. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (art. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4 SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09