Przetargi.pl
Budowa przedłużenia ulicy Wschodniej w Chorzowie – etap 1 od ulicy Siemianowickiej do skrzyżowania z projektowaną ulicą Świerkową

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 000166249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przedłużenia ulicy Wschodniej w Chorzowie – etap 1 od ulicy Siemianowickiej do skrzyżowania z projektowaną ulicą Świerkową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budowa przedłużenia ulicy Wschodniej w Chorzowie – etap 1 od ulicy Siemianowickiej do skrzyżowania z projektowaną ulicą Świerkową” obejmuje charakterystyczne wielkości: A/ Roboty nawierzchniowe: a) jezdnia o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (w-wa wiążąca – z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych gr. 6 cm; w-wa ścieralna – z mieszanki mineralno-bitumicznych grysowych gr. 4 cm) o pow. ca 2 525,82 m2; b) nawierzchnie z kostki rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej o pow. ca 30,95 m2; c) ścieżka rowerowa o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa o gr. 4 cm o pow. ca 687,30 m2; d) chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm o pow. ca 1 418,30 m2; e) zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 kolor o pow. ca 125.45 m2; f) zjazdy na drogi boczne o nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm o pow. ca 113,10 m2; g) krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm - na płasko o długości ca 32,70 m; h) krawężniki betonowe o wymiarach 15x22 cm o długości ca 156,20 m; i) krawężniki betonowe o wymiarach 20x30 cm o długości ca 697,90 m; j) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm o długości ca 1 342,75 m; k) zabezpieczenie kabli teletechnicznych (rura ochronna PCW dzielona A 160 PS o długości ca 114,50 m; B/ Budowa kanalizacji deszczowej: a) rury polietylenowe o śr. nominalnej 800 mm o dł. ca 183,00 m; b) rury PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 400 mm o dł. ca 16,00 m; c) rury PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 315 mm o dł. ca 184,00 m; d) rury PVC łączone na wcisk o śr. zewn. 200 mm o dł. ca 150,90 m; e) studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1500 mm – ca 7 szt. f) studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1600 mm – ca 7 szt. g) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem – ca 24 szt. h) studzienki kanalizacyjne o śr. 600 mm - zamknięcie rurą teleskopową – ca 2 szt. C/ Budowa oświetlenia drogowego: a) kabel YAKY 4x35mm2 o dł. ca 550,00 m; b) taśma stalowa ocynkowana Fe Zn 25x4 o dł. ca 550,00 m; c) szafka oświetleniowej SO – ca 1 szt. d) rury ochronne z PCW o śr. do 110 mm – o dł. ca 132.50 m; e) słupy oświetleniowe aluminiowe cylindryczne stożkowe o wys. 8 m z fundamentem betonowym w ilości ca 10 szt. f) oprawy 14 LED 700mA, ok. 120W, 12352 lm – ca 11 szt. g) oprawy 5 LED 530mA, ok. 35W, 3308 lm – ca 11 szt. h) oprawa LED ok. 166W, 15000 lm – ca 2 szt. D/ Przebudowa przyłącza nN: a) przewód XRUHAKXS 1x120 mm2 o dł. ca 115,00 m; b) przewód YAKXS 4x240 mm2 o dł. ca 31,00 m; c) rura ochronna SRS 160 czerwona o dł. ca 38,00 m; d) rura ochronna SRS 160 niebieska o dł. ca 53,00 m; e) słup pojedynczy P,PL z żerdziami ZN o dług. 10 m – ca 1 szt. E/ Rura ochronna na wodociągu: a) rury ochronne PVC sześciokątne o śr. nom. 800 mm o dł. ca 14 m; F/ Docelowa organizacja ruchu: a) słupki z rur stalowych w ilości ca 11 szt. b) pionowe znaki drogowe w ilości ca 12 szt. c) oznakowanie poziome jezdni masą chemoutwardzalną o powierzchni ca 130,64 m2. Dla każdej z branż należy opracować powykonawczy operat geodezyjny z naniesieniem na zasoby geodezyjno-kartograficzne miasta. Uwaga: Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez Spółdzielnię Pracy „INWESTROJEKT KATOWICE”, 40-874 Katowice ul. Tysiąclecia 1, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu do budynków. 3. W ramach wykonawstwa robót należy stosować się do przepisów zawartych w opracowanych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek asfaltobetonu i poddaniu ich badaniom przez niezależne laboratorium nie uczestniczące w procesie remontu ulicy. 5. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy) oraz do wglądu kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, na podstawie którego wyliczono cenę ofertową. 6. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę (na pełny etat) 7 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3 lit. b SIWZ tj.: 1 osobę na stanowisko brygadzisty i 6 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000, 00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione: 1.1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3. w gwarancjach bankowych 1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 3. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: - przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); - złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; - przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. 4. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy – Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik Nr 1); 2. wypełniony Formularz Cenowy (załącznik Nr 2); 3. dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.); 4. wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ (Załączniki Nr 6-7); 5. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 6. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach