Przetargi.pl
Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    Wojska Polskiego 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    REGON: 013269717
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa lub rozbudowa 21 dróg na terenie miasta Ząbki w ramach zadania inwestycyjnego „Poprawa stanu dróg publicznych na terenie Miasta Ząbki - Polski Ład”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Przebudowa, rozbudowa 12 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki: ulica Konstantego I. Gałczyńskiego ulica Kazimierza Przerwy-Tetmajera ulica Wita Stwosza ulica Leopolda Lisa-Kuli ulica Bolesława Prusa ulica Ignacego Paderewskiego ulica Cypriana Kamila Norwida ulica Parkowa odc. Niepodległości – Wesoła ulica Marii Konopnickiej ulica Modrzewiowa ulica Nowa na odc. od Chłopickiego do ul. Jana Pawła II2. Szczegółowy zakres prac obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem; obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego; roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki; budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski); budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych; montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych; montaż obrzeży betonowych trawnikowych; wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie; wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych; wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej; wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjnei teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne); montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu; wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej; końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:  specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ  dokumentacji projektowej – załącznik nr 5 do SWZ dla części 1 zamówienia,  przedmiarach robót – załącznik nr 7 do SWZ dla części 1 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą. W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 1 zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2 dla części 1 zamówienia.Część 2: Budowa, przebudowa 9 dróg gminnych na terenie miasta Ząbki: ulica ks. Konstantego Budkiewicza ulica Zieleniecka ulica Wilcza ulica Gwiaździsta ulica Stefczyka ulica Kuleszy ulica Żabia ulica Skowronka odc. Bociania – Zycha ulica Skowronka odc. Zycha – granica miasta2. Szczegółowy zakres prac obejmuje: opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, rozbudowy, przebudowy wraz z jego uzgodnieniem; obsługę geodezyjną dla całego zadania inwestycyjnego; roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki; budowę odcinków kanalizacji deszczowej (studnie betonowe, kanał deszczowy, przykanaliki, drenaż francuski); budowę kanału technologicznego sieci teletechnicznej i studni teletechnicznych; montaż krawężników, ścieków prefabrykowanych i oporników betonowych, na ławach betonowych; montaż obrzeży betonowych trawnikowych; wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni: podbudowy z piasku stabilizowanego cementem, warstwy z kruszywa łamanego – kliniec, miał, stabilizowanych mechanicznie i ręcznie; wykonanie warstw nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych asfaltowych; wykonanie warstw nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej; wykonanie warstw ścieralnych nawierzchni: zjazdów, chodników, na podsypce cementowo-piaskowej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjnei teletechniczne, zasuwy, zawory, hydranty podziemne); montaż oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu lub odtworzenie stałej organizacji ruchu; wykonanie trawników dywanowych z rozrzuceniem mieszanki torfu i ziemi urodzajnej; końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.Szczegółowy opis zamówienia oraz wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru robót określone są w:  specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 4 do SWZ dla części 2 zamówienia,  dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SWZ dla części 2 zamówienia,  przedmiarach robót – załącznik nr 8 do SWZ dla części 2 zamówienia. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przedmiary robót pełnią jedynie rolę pomocniczą. W terminie do 3 dni od wyznaczonego terminu zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zestawienie cen jednostkowych (podanych w zł brutto) do kalkulacji robót danej drogi objętej zakresem części 2 zamówienia, zgodnie z załącznikiem załącznikiem nr 3 do SWZ dla części 2 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 3.500.000,00 PLN – w zakresie części 1 zamówienia, 3.500.000,00 PLN – w zakresie części 2 zamówienia.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował, w zakresie części 1 i 2 zamówienia:a) co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy, która legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,b) co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, która legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, która legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,d) co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika robót, która legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kilku funkcji podczas wykonywania zamówienia, w przypadku posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach