Przetargi.pl
Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Susiec o łącznej długości 1 211,68 m

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2018-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Susiec o łącznej długości 1 211,68 m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy zadaniu pn. „Budowa , przebudowa i remont dróg gminnych na terenie gminy Susiec o łącznej długości 1 211,68 m „ w tym: 1.1. „ Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej Nr 1117234 L w miejscowości Maziły o długości 572,24 m od km 0+000 do km 0+ 572,24” w tym: - roboty przygotowawcze– 0,572 km, - roboty ziemne i rozbiórkowe – wg. projektu, - roboty nawierzchniowe z mieszanek mineralno - bitumicznych– 2 082,00 m2, - roboty wykończeniowe – wg. projektu 1. 2. „Budowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+215,20 (od skrzyżowania przy działce nr 305 w kierunku wschodnim do końca zabudowy) w miejscowości Łasochy o długości 215,20 m” w tym: - roboty przygotowawcze– 0,215 km - roboty ziemne – wg projektu, - podbudowy– wg projektu, - nawierzchnie ulepszone z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych– 821,30 m2, - Krawężniki, obramowania i obrzeża–wg projektu , - chodniki – wg. projektu. - roboty wykończeniowe i towarzyszące – wg. projektu, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu - wg. projektu 1. 3. „Remont drogi gminnej nr 111734L w miejscowości Majdan Sopocki Drugi o długości 424,24 m od km 0+000 do km 0+424,24 „ w tym: - roboty przygotowawcze– 0,424 km, - roboty ziemne i rozbiórkowe – wg. projektu, - roboty nawierzchniowe z mieszanek mineralno - bitumicznych– wg projektu, - roboty wykończeniowe – wg. projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty kwotą wadium w wysokości 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega: 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6.1. a i b SIWZ. 3.2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych zobowiązany jest złożyć do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.3. Wykonawca zamiast wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ może przedstawić inny dokument, który pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz pozwoli Zamawiającemu ocenić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów i który określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.4. Zamawiający wymaga, by Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty wymienione w pkt. 6.2.3. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty dotyczące podwykonawcy: 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 6.1. b SIWZ. 4.2. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 5. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 5.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie z pkt 6.1. a i b składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, wymaganych w pkt.6.2.3. SIWZ na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach