Przetargi.pl
Budowa, przebudowa dróg lokalnych zapewniających bezpośrednie połączenie z terenami inwestycyjnymi na terenie Gminy Wieliczka

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Limanowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 250 11 90, 278 20 10 , fax. 12 278 20 10
  • Data zamieszczenia: 2018-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
    ul. Limanowskiego 32
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 250 11 90, 278 20 10, fax. 12 278 20 10
    REGON: 12139884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa, przebudowa dróg lokalnych zapewniających bezpośrednie połączenie z terenami inwestycyjnymi na terenie Gminy Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa, przebudowa dróg lokalnych zapewniających bezpośrednie połączenie z terenami inwestycyjnymi na terenie Gminy Wieliczka. Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 os Priorytetowa 7 – „Infrastruktura Transportowa” Działanie 7.1 - „Infrastruktura drogowa Poddziałanie 7.1.2 - „ Drogi subregionalne – ZIT” Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie i odbiór pełnego zakresu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie dróg lokalnych zapewniających bezpośrednie połączenie z terenami inwestycyjnymi na terenie Gminy Wieliczka - zaprojektowanie i wykonanie. Zakres opracowania obejmuje budowę drogi gminnej i rozpoczyna się dowiązaniem sytuacyjno – wysokościowym do przebudowywanej wg odrębnego opracowania drogi powiatowej nr 2012K (ul. Szkolna) w miejscowości Węgrzce Wielkie w gminie Wieliczka, a kończy dowiązaniem sytuacyjno – wysokościowym do budowanej wg odrębnego opracowania Strefy Aktywności Gospodarczej zgodnie z załączonym do SIWZ PFU. 1. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: - pozyskania niezbędnych dokumentów w celu wykonania projektu budowlanego, w tym mapy syt.-wys. do projektowania przedmiotu zamówienia, - sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno – użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, - sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, - sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami zawartymi w programie funkcjonalno – użytkowym, - pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. 2. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: - wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji jest podany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i obejmuje w szczególności: - Inwestycję zlokalizowaną na działkach ewidencyjnych nr: 153, 154, 433, 434, 435, 436, 440/1, 440/2, 441, 442, 443, 450, 617, 618, 619, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 628, 629, 630/1, 631/1, 636, 638, 639, 640, 641, 642, 643/1, 643/2, 800, 830, 831, 832, 834, 836/1, jedn. ew. 121905_5 gm. Wieliczka – obręb nr 0028 Węgrzce Wielkie, gmina Wieliczka, powiat wielicki, województwo małopolskie. Parametry projektowanej drogi gminnej: Jezdnia: jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa, szerokość jezdni: 7,0 m, długość jezdni ok 1500 m, szerokość chodnika odsuniętego od jezdni: 1,5 m, szerokość chodnika zlokalizowanego przy jezdni: min. 2,0 m, długość chodnika ok 1500 m, szerokość ścieżki rowerowej: 2,0 m, długość ścieżki rowerowej ok 1500, kategoria ruchu: KR 3, obciążenie: 115 kN/oś. - uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5 egz. w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli będzie ono wymagane. Długości podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są długościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie o około ± 10 %. Należy je zweryfikować i zaktualizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium: w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 20.06.2018 r. do godz. 09:50
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (zwany dalej JEDZ, jednolitym dokumentem lub ESPD) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 1.4) Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym dokumencie odpowiada zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 3. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach