Przetargi.pl
Budowa projektowanej drogi gminnej - ulicy Macierzanki w Lublinie wraz z budową: sieci kanalizacji deszczowej i odwodnienia powierzchniowego do szczelnej studni, oświetlenia drogowego, przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego oraz przebudową sieci energetycznych, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa projektowanej drogi gminnej - ulicy Macierzanki w Lublinie wraz z budową: sieci kanalizacji deszczowej i odwodnienia powierzchniowego do szczelnej studni, oświetlenia drogowego, przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego oraz przebudową sieci energetycznych, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę drogi, w tym: 1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.2. Zabezpieczenie kanalizacji telefonicznej. 1.3. Roboty ziemne. 1.4. Ustawienie krawężników. 1.5. Ustawienie obrzeży. 1.6. Wykonanie podbudowy pod jezdnię, chodniki i zjazdy. .1.7. Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego oraz kostki ażurowej. 1.8. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego. 1.9. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej koloru szarego. 1.10. Regulację pionową studzienek dla zaworów gazowych. 1.11. Regulację pionową studzienek dla studzienek telefonicznych. 1.12. Zieleń drogowa. 1.13. Wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2. Przebudowę i budowę sieci kanalizacji deszczowej, w tym: 2.1. Roboty ziemne. 2.2. Roboty instalacyjne. 2.3. Regulację pionową włazów kanałowych studzienek kanalizacji sanitarnej i wodociągowych. 2.4. Regulację zaworów wodociągowych. 2.5. Demontaż pokryw nadstudziennych w celu obniżenia studni. 2.6. Wykonanie monitoringu kanalizacji deszczowej zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci. 3. Budowę przyłączy wod.-kan. 4. Budowę oświetlenia drogowego, w tym: 4.1. Roboty ziemne. 4.2. Przewierty mechaniczne. 4.3. Układanie kabli. 4.4. Montaż słupów oświetleniowych. 4.5. Montaż wysięgników. 4.6. Montaż opraw. 5. Likwidację kolizji linii kablowych energetycznych. 6. Uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót. 7. Prowadzenie dziennika budowy. 8. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 9. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST. 10. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 11. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach