Przetargi.pl
Budowa Ponadregionalnego Ośrodka Żywienia Pozajelitowego i Dojelitowego dla dzieci z Oddziałem Pediatrii Żywienia

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej, 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914253008
  • Data zamieszczenia: 2023-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Sokołowskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
    ul. Unii Lubelskiej, 1
    71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914253008
    REGON: 000288892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Ponadregionalnego Ośrodka Żywienia Pozajelitowego i Dojelitowego dla dzieci z Oddziałem Pediatrii Żywienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa Ponadregionalnego Ośrodka Żywienia Pozajelitowego i Dojelitowego dla dzieci z Oddziałem Pediatrii ŻywieniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale XXIV i Załącznikach do OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości 136 000,00 PLNw terminie do 24.04.2023 r. do godz. 08:00.2. Wniesione wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu - przelewem bankowym na konto:Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) Oddział W Szczecinie20 1130 1176 0022 2011 8420 0008 z dopiskiem „wadium –budowa ośrodka żywienia ZP-261-24/2023”Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.b) gwarancje bankowe,c) gwarancje ubezpieczeniowe,d) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi wadium w formie oryginału w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu poprzez dołączenie do oferty i wczytanie dokumentu na Portalu PZP.5. Wadium składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej nie może nakładać na Zamawiającego obowiązku udowodnienia, czy choćby uprawdopodobnienia wystąpienia podstaw do zatrzymania wadium. Wypłata powinna następować na podstawie samego oświadczenia Zamawiającego o zaistnieniu podstaw do zatrzymania wadium. Realizacja wadium nie może wiązać się z powstaniem obciążeń finansowych dla Zamawiającego.6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.7. W przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie niepieniężnej, w treści gwarancji/poręczenia muszą zostać wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum.8. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treścitych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie ibezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego beneficjenta gwarancji/poręczenia – Zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż terminzwiązania ofertą.W przypadku wadium składanego w innej formie niż pieniężna zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w zakresie dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli przedstawi oba następujące dokumenty:1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5 000 000,00 PLNd) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli przedstawi następujące dokumenty:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie dotyczącym zdolności technicznej, lub zawodowej, jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na:• budowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000m2 jako jedna robota.Zakres robót musi zawierać wykonanie: zagospodarowania terenu, robót budowlanych, instalacji sanitarnych wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznych.• budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej dotyczące obiektów służby zdrowia takich jak oddziały kliniczne, poradnie, bloki operacyjne, oddziały intensywnej terapii, i o powierzchni użytkowej min. 500m2– jako druga robota.Zakres robót musi zawierać wykonanie: robót budowlanych, instalacji sanitarnych wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji gazów medycznych, instalacji elektrycznych.Wykaz robót budowlanych Wykonawca sporządza zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.W przypadku ofert wspólnych wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował:a) co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń oraz przynależącą do właściwej izby inżynierów budownictwa,b) co najmniej jedną osobą (kierownik robót) uprawnioną do kierowania robotami sanitarnymi w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazów medycznych – bez ograniczeń oraz przynależącą do właściwej izby inżynierów budownictwa,c) co najmniej jedną osobą (kierownik robót) uprawnioną do kierowania robotami elektrycznymi i elektrotechnicznymi – bez ograniczeń oraz przynależąca do właściwej izby inżynierów budownictwa.Wykaz osób Wykonawca sporządza zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.W przypadku ofert wspólnych wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Uwaga! Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Dodatkowo, w przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasobydołącza do oferty dokumenty, o których mowa w Rozdziale XI i XV SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach