Przetargi.pl
Budowa pomnika Armii Krajowej na Placu Hallera w Łodzi wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pomnika Armii Krajowej na Placu Hallera w Łodzi wraz z zagospodarowaniem jego otoczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja zgodna z numeracją w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie pomnika żołnierzy Armii Krajowej wraz z zagospodarowaniem najbliższego terenu wokół pomnika na Placu Hallera w Łodzi“ który obejmuje: 3.1.1 Wykonanie prac – warsztatowych i montażowych w tym m.in: . 3.1.1.1 ETAP I – WARSZTATOWY: WYKONANIE I WSTĘPNY MONTAŻ POMNIKA 3.1.1.1.1 wykonanie i obróbka granitowych bloków pomnika 3.1.1.1.2 wstępny montaż wszystkich bloków pomnika w jedną instalację 3.1.1.1.3 wykonanie i montaż mosiężnych znaków i napisów na pomniku 3.1.1.2 ETAP II – MONTAŻOWY: TRANSPORT I MONTAŻ ELEMENTÓW POMNIKA NA BUDOWIE I ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ POMNIKA 3.1.1.2.1 prace przygotowawcze i rozbiórkowe 3.1.1.2.2 wytyczenie usytuowania pomnika i wykonanie płyty fundamentowej wraz z podbudową 3.1.1.2.3 transport elementów pomnika na miejsce budowy 3.1.1.2.4 montaż elementów pomnika na budowie 3.1.1.2.5 utwardzenie kostką granitową placu wokół pomnika 3.1.1.2.6 wymiana istniejącego chodnika na nawierzchnię z nowych płyt betonowych 3.1.1.2.7 rekultywacja trawnika 3.1.1.2.8 budowa systemu monitoringu 3.1.1.2.9 budowa systemu oświetlenia 3.1.1.2.10 zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej 3.1.1.3 ETAP III – BUDOWA LINI ZASILAJĄCEJ 3.1.1.3.1 budowa linii zasilającej (dla rozdzielni oświetlenia i monitoringu) 3.1.2 Zakres prac winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Pracownie Architektury i Krajobrazu Monika Reppel-Michnowska w czerwcu 2018 roku. 3.1.2.1 PROJEKTEM BUDOWLANYM I WYKONAWCZYM „ BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA” - ARCHITEKTURA dla robót opisanych w pkt. 3.1.1.1.1 do 3.1.1.2.7. 3.1.2.2 PROJEKTEM BUDOWLANYM „ BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA – elektryczne instalacje wewnętrzne ( oświetlenie, monitoring wizyjny)” dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.2.8. i 3.1.1.2.9 3.1.2.3 PROJEKTEM BUDOWLANYM „ BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA – zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej ” dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.2.10. 3.1.2.4 PROJEKTEM BUDOWLANYM I WYKONAWCZYM „ BUDOWY POMNIKA ARMII KRAJOWEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM JEGO OTOCZENIA”- budowa linii zasilającej dla robót wymienionych w pkt. 3.1.1.3.1. 3.2 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.5 Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu prac w zakresie: układania nawierzchni, układania kabli zasilających o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności / funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.9 Miejsce wykonania robót budowlanych: Plac Hallera w Łodzi dz. Nr 13/14, 30/12, obręb P-17. 3.10 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy na wykonanie prac. Okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji do: 66 miesięcy albo 72 miesięcy otrzymując z tego tytułu dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. Warunki gwarancji i rękojmi za wady zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.11 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga ponadto, aby Wykonawca zapewnił nadzór robót budowlanych przez kierownika budowy/kierowników robót, posiadających odpowiednie uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 3.12 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.13 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.14 Kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniu, o jakim mowa w pkt 8.2.1 SIWZ; 8.2.3 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie z pkt 8.2.1. SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 Forma składanych dokumentów 8.4.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna). 8.4.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.4.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.4.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 8.4.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8.4.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach