Przetargi.pl
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, Gen. Władysława Sikorskiego 11A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598576671 , fax. 598576951
  • Data zamieszczenia: 2023-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino
    Gen. Władysława Sikorskiego 11A
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 598576671, fax. 598576951
    REGON: 770528265
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewidencyjnej nr 201/15, obręb ewidencyjny Obłęże, gmina Kępice polegająca na: geodezyjnym wytyczeniu obiektu oraz zaprojektowanego zagospodarowania terenu, wykonaniu robót ziemnych, fundamentów budynku, wykonaniu posadzki parteru, dostawiei montażu prefabrykowanych elementów ścian zewnętrznych, ścian wewnętrznych, ścian działowych oraz wiązarów dachu, wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu wraz z orynnowaniem, dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji budynku, wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych, montaż elementówwewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie ogrzewania elektrycznego, budowa instalacji ciepłej wody, wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, dostawa i montaż urządzeń sanitarnych, wykonanie rozdzielni elektrycznej, wykonanie zewnętrznej linii zasilającej (WLZ), wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji odgromowej, budowa przyłącza kanalizacjisanitarnej, budowa przyłącza wodociągowego, wykonanie zagospodarowania terenu zgodnie z planem zagospodarowania terenu (PZT): wykonanie utwardzenia terenu, wykonanie miejsc parkingowych, chodnika, dostawa i montaż stojaków na rowery, zgodniez projektem budowlanym, erratami do projektu budowlanego dla branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbiorurobót budowlanych oraz przedmiarem robót. W zakres zamówienia wchodzi: pełna obsługa geodezyjna, w tym: wytyczenie obiektów wraz z inwentaryzacją powykonawczą tych obiektów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii szkieletowej- drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 11 – OpisPrzedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:(1) Dokumentacja Projektowa:a. Projekt budowlano- wykonawczy branża architektoniczna+ konstrukcyjna;b. Projekt budowlano- wykonawczy branża sanitarna;c. Projekt budowlano-wykonawczy branża elektryczna;d. Errata do projektu budowlanego- branża architektoniczna+ konstrukcyjna;e. Errata do projektu budowlanego- branża sanitarna;f. Errata do projektu budowlanego- branża elektryczna;(2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:a. Branży architektoniczno- konstrukcyjnej;b. Branży sanitarnej;c. Branży elektrycznej;(3) Badania geotechniczne;(4) Uzgodnienie i decyzje;(5) Przedmiar robót. Przedmiar robót nie stanowi wyłącznej podstawy do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z technologią robót określaną w SWZ oraz DokumentacjiProjektowej i STWIORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywaćnieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.9.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 462).9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku 65 2030 0045 1110 0000 00936440 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Barcino i Osieki”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 9.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lubzłoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266PZP.9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo inieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiawarunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacjiekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony,jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz oddnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwieroboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku wtechnologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów orazdachu) wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (słownie:trzysta tysięcy złotych 00/100) każda.Wykonawca nie może zsumować wartości kilku robót o mniejszymzakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Zamawiający pod pojęciem „budowy” rozumie wykonywanie obiektubudowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę,nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt. 6 ustawa Prawobudowlane).Zamawiający pod pojęciem „przebudowy” rozumie wykonywanie robótbudowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrówużytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, zwyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchniazabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji (art. 3pkt 7a ustawa Prawo budowlane).4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcawykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:a) co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika BudowyNiniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.Ponadto osoba ta winna legitymować się minimum 3- letnimdoświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi nastanowisku kierownika budowy (licząc od daty uzyskania ww.uprawnień budowlanych).Nakładające się na siebie okresy pełnienia ww. funkcji nie sumują się.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach