Przetargi.pl
Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna 40
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5884381 , fax. 058 5884569
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5884381, fax. 058 5884569
    REGON: 00549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podłogi sportowej w hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z budową podłogi sportowej powierzchniowo-elastycznej w budowanej hali widowiskowo-sportowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie. Zakres robót do wykonania obejmuje schemat graficzny umieszczony niżej zamawianej podłogi i tak: - Podłoga sportowa naturalna Linoleum o grubości 3,2mm. Wykładzina posiadająca certyfikat zgodności z normą EN 14904 Przekrój konstrukcji podłogi sali widowiskowo sportowej w Zblewie zgodnie z wymogami zamawiającego. Dane techniczne: Należy dostosować wykonywaną podłogę sportową do istniejącej posadzki przy trybunach. Różnica poziomów ca. 11,5 cm. Posadzka betonowa i zamawiana posadzka sportowa musi się licować. - konstrukcja podłogi musi posiadać ruszt podwójny. Legary i podkładki z drewna suszonego. Drewno iglaste (z wyłączeniem sosny). Wilgotność max 12% - 15%. Po dostarczeniu legarów na budowę wykonawca poinformuje Inwestora o tym fakcie i wspólnie dokonają pomiaru wilgotności oraz sporządzą właściwy protokół. - montaż gniazd (tulejek) z regulacją do urządzeń sportowych - wykonuje Generalny Wykonawca, - malowanie linii boiskowych farbą poliuretanową. - zamontowanie listew z drewna naturalnego (bukowego) przypodłogowych wentylowanych wys. min. 70mm. (kolor listwy wykonawca powinien ustalić z zamawiającym). - listwa dylatacyjna między podłogą systemową a istniejącą posadzką betonową z blachy nierdzewnej z mocowaniem ukrytym. Listwa wentylowana. Projekt listwy ze stali nierdzewnej wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającemu przed wykonaniem. - wykonanie wentylacji podpodłogowej mechanicznej (instalacja elektryczna istniejąca) - wykonanie nawierzchni sportowej z zastosowaniem wykładziny syntetycznej homogenicznej np. typu LINOSPORT, MARMOLEUM, MARMORETTE gr. 3,2 mm (lub wykładziny o co najmniej równoważnych podobnych parametrach technicznych) zgodnie z wymaganą kolorystyką (odcienie piaskowe, beżowe oraz czarne np. NCS S 2010-Y, NCS S 8500-N), wraz ze spawaniem połączeń. Powierzchnia wykładziny po ułożeniu i wykonaniu linii winna być zabezpieczona środkiem zabezpieczającym przed zabrudzeniami. Odkształcenie pionowe <3,5mm, absorpcja uderzeń <38%, - Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w obiekcie. - Dobór kolorystyki wykładzin ustalany indywidualnie po podpisaniu umowy. Inwestor założył wariant dwóch lub trzech kolorów. Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy przedstawi wizualizację kolorystyki podłogi oraz linii boiskowych w trzech wariantach. Wizualizację przedstawi w profesjonalnym programie w grafice 3D. Po wyborze ostatecznej wersji Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku w formie papierowej A2. Wymagane linie do poszczególnych dyscyplin sportu: - piłka siatkowa - piłka koszykowa - piłka nożna - piłka ręczna - tenis ziemny - linie poprzeczne (do uzgodnienia z zamawiającym) Przedmiotem zamówienia jest także dostarczenie środków czystości dla utrzymania nawierzchni podłogi w ilości wystarczającej do zużycia w ciągu min. 12 miesięcy od daty odbioru oraz dostarczenia środka zabezpieczającego przed zabrudzeniem (zabezpieczenie nawierzchni po okresie jednego roku). Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia wybranych pracowników Inwestora w zakresie utrzymania nawierzchni podłogi wraz z praktycznym instruktarzem. Nawierzchnia podłogi Wykładzina np. typu LINOSPORT, MARMOLEUM, MARMORETTE - jej warstwa ścieralna powinna wynosić 3,2 mm. Ma być wykładziną wielofunkcyjną, na której bez żadnych ograniczeń można organizować spotkania poza-sportowe typu akademie, bale, dyskoteki, które to imprezy nie powodują żadnych ujemnych skutków dla wykładziny. Wykładzina powinna być układana systemowo zgodnie z wytycznymi producenta. Materiały muszą być certyfikowane przez producenta wykładzin. Dla oferowanej wykładziny sportowej wymagana jest Deklaracja Właściwości Użytkowych oraz deklaracja zgodności CE. Od wykonawcy wymaga się zastosowania sprawdzonego i certyfikowanego systemu oferowanej podłogi sportowej zgodny z normą EN 14904 z 2009 Nawierzchnie terenów sportowych - halowe nawierzchnie sportowe przeznaczone do uprawiania wielu dyscyplin sportowych. 1) Postęp robót będzie ewidencjonowany w Dzienniku budowy, który jest obecnie wykorzystywany i uzupełniany przez Wykonawcę obiektu hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. 2) Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Kierownika budowy Generalnego Wykonawcy hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. Przyszły Wykonawca powinien oszacować koszty związane z ochroną placu budowy, dojazdu na teren budowy oraz dostępu do punktu poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca siłowni po uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą będzie mógł korzystać z mediów udostępnionych przez Generalnego Wykonawcę hali: a) Roboty budowlane należy prowadzić ściśle według Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego sporządzonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą przed podpisaniem Umowy, a następnie ponownie uzgodnionego z Generalnym Wykonawcą i Zamawiającym bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji Robót. b) Poszczególne terminy pośrednie wykonania Robót będą ściśle uzależnione od terminów udostępnienia frontu Robót przez Generalnego Wykonawcę. (front będzie udostępniony jednorazowo). c) Przedmiot umowy będzie realizowany w obiekcie, w którym trwać będą roboty budowlane realizowane przez Generalnego Wykonawcę. W związku z tym ustala się zasadę, iż Wykonawca będzie podlegał zasadom koordynacji prac narzuconym przez Generalnego Wykonawcę. Zasady wprowadzenia Wykonawcy i koordynacji na budowie określa Załącznik nr 1 do SIWZ. d) Wykonawca winien przewidzieć w ofercie, że zapisy Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o którym mowa w ust. a będą ponownie uzgodnione przed rozpoczęciem realizacji Robót i mogą być jednostronnie modyfikowane w trakcie realizacji Umowy przez Zamawiającego (w granicach terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 6 do Rozdziału I na uzasadniony wniosek Generalnego Wykonawcy, w zależności od postępu robót budowlanych wykonywanych przez Generalnego Wykonawcę). e) Wykonawca obowiązany jest dostosować sposób realizacji Przedmiotu Zamówienia do zasad koordynacji z robotami budowlanymi ustalanymi na bieżąco przez Generalnego Wykonawcę, przy uwzględnieniu możliwości zmian Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o których mowa w ust. d powyżej. W szczególności Wykonawca obowiązany jest do odpowiednio wczesnego, dla terminowej realizacji Robót zamawiania i przechowywania na własny koszt i własnym staraniem zakupionych i materiałów w odpowiednich, zgodnych z zaleceniami producenta warunkach do czasu ich montażu. 3) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa winien każdorazowo uzgodnić wejście na teren budowy z Generalnym Wykonawcą. Po zawarciu umowy pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą teren budowy zostanie przekazany pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą wybranym w postępowaniu przetargowym w terminie 7 dniu kalendarzowych przy udziale inwestora. 4) Zaleca się aby w celu dokładnego oszacowania kosztów przedmiotu zamówienia Wykonawca zapoznał się z terenem budowy. 5) Termin wykonania robót do 31.05.2016 r. 6) Przed zawarciem umowy Wykonawca winien przedstawić Inwestorowi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych. 7) Rozliczenie zadania nastąpi do 14 dni po dokonaniu odbioru robót. 8) Przy odbiorze robót winien uczestniczyć Kierownik Budowy. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące zero złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skórczu, Oddział w Zblewie nr 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. r. poz. 1804). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 18.2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (pkt 8.1.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp (pkt 14.7.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji boiska
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach