Przetargi.pl
Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska -projekt współfinansowany ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 046 8578181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska -projekt współfinansowany ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Zadanie I zaprojektuj i wybuduj ok. 78 szt.przyłączy. Opracowanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi PFU w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia robót budowlanych Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z dnia 16 września 2004 r. z późniejszymi zmianami w zakresie niezbędnym do dokonania zgłoszenia robót budowlanych Obecnie trwa budowa sieci z przykanalikami do granic posesji wobec czego Zamawiający przekaże niezbędne do sporządzenia dokumentacji informacje (np. głębokość posadowienia przykanalika i lokalizację) co należy uwzględnić w profilach i w części opisowej. Część opisowa powinna zawierać szczegółowe informacje dla Wykonawcy niezbędne do wyceny i realizacji przyłącza np. długość każdego przyłącza, średnica, rodzaj przewodu, sposób połączenia z istniejącym systemem kanalizacji na posesji, rodzaj i ilość studzienek, odtworzenie terenu i inne niezbędne informacje dla prawidłowej realizacji.Ewentualna konieczna likwidacja szamba we własnym zakresie właściciela posesjiSporządzenie planu sytuacyjnego lokalizacji przyłączy na kopii aktualnej mapy zasadniczej (a nie mapy do celów projektowych) (około 78 szt.) w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa budowlanego o stopniu szczegółowości niezbędnym do wybudowania przez wykonawcę, oraz opisu technicznego Sporządzenie Kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004r. nr 130, poz. 1389), wraz z wyliczeniem ogólnej ceny 1 mb przyłącza zawierającej koszty wszystkich materiałów i robót w tym również koszty likwidacji istniejących szamb wraz z dowozem materiału zasypowego i kosztami likwidacji ewentualnych kolizji. 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB),Sporządzenie Przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. nr 202, poz. 2072 oraz 2005r. nr 75, poz. 664).Uwzględnienie w przedmiarze robót tabeli elementów scalonych ustalającej cenę 1 mb przyłącza. 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB), Sporządzenie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. nr 202, poz. 2072 oraz 2005r. nr 75, poz. 664). 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (pliki PDF, pliki o maks. objętości do 9 MB), Ze względu na etapową budowę sieci kanalizacji sanitarnej budowa przyłączy kanalizacyjnych również będzie realizowana w etapach. Zamawiający wymaga uwzględnienia w opracowanej dokumentacji podziału na przyłącza realizowane w 2013 roku - 32 szt w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, Krótkiej oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane w 2014 roku - 46 szt w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Parkowej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, Spółdzielczej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej.WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:Dokumentacja stanowiąca umówiony przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w następujące załączniki:Wykaz opracowań dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla całego zadania inwestycyjnego z podaniem nazw wszystkich teczek dokumentacji, Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej,Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że wydana zostaje w stanie zupełnym (kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i który jest znany wykonawcy), Imienny wykaz Projektantów, którzy wykonali dokumentację wraz z numerami uprawnień projektowych. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych i uzyskiwania akceptacji Zamawiającego oraz do przedłożenia Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia Opracowana dokumentacja musi spełniać wymagania określone aktualnymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.Oświadczenie Wykonawcy prac projektowych, że dokumentacja projektowa jest własnością Zamawiającego i może nią dysponować stosownie do jej przeznaczenia w tym do opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w dokumentacji nazw własnych, a także wklejania zdjęć technologii, schematów produkowanych urządzeń Zamawiający nie dopuszcza także używania w dokumentacji projektowej skonkretyzowanych wyostrzonych parametrów technicznych tzn.opisy techniczne muszą określać zakres parametrów proponowanych urządzeń np. poprzez użycie opisy od do, min. max.Zabrania się używania tabel producentów urządzeń i materiałów użytych do projektowania robót budowlanych.Dokumentacje projektowe nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanych materiałów i urządzeń oraz parametrów technicznych wskazujących konkretnych producentów.Mapy muszą być opisane za pomocą parametrów techniczno-użytkowych Przedmiary i STWOiR musza być wykonane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072). Niedopuszczalnejest opracowanie przedmiaru robót jako tzw. księga przedmiarów.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie potwierdzające fakt, iż zrozumiał opis przedmiotu zamówienia oraz, że jest on dla niego jasny i nie budzi żadnych wątpliwości, co zagwarantuje prawidłowość jego wykonania oraz zapewnienie wymaganej jakości wykonywanej usługi.W przypadku niedostosowania się do wyżej wymienionych wytycznych Zamawiający nie dokona odbioru dokumentacji projektowych i nie wypłaci wynagrodzenia.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem objętym w zamówieniu, a także zobowiązuje się do uzyskania wszelkich wymaganych dla tego obiektu lub robót opinii, sprawdzeń i uzgodnień niezbędnych do wykonania dokumentacji Przyjęte rozwiązania będą odpowiadać zasadom wiedzy technicznej, obowiązującym Polskim Normom i przepisom techniczno-budowlanym, Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 r.).Przedmiot zamówienia Wykonawca winien dostarczyć jednorazowo w komplecie, wraz z oświadczeniem iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami oraz został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Potwierdzeniem odbioru kompletnej dokumentacji będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany obustronnie po sprawdzeniu przez zamawiającego kompletności złożonej dokumentacji.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.Budowa przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacją. Ze względu na etapową budowę sieci kanalizacji sanitarnej budowa przyłączy kanalizacyjnych również będzie realizowana w dwóch etapach. Zamawiający wymaga wykonania przyłączy w 2013 roku - ok. 32 szt. w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, Krótkiej oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane w 2014 roku - ok. 46 szt. w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Parkowej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, Spółdzielczej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i WarszawskiejZadanie II Budowa przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją będącą w posiadaniu Zamawiającego. w 2013 roku - 18 szt. w ulicach Leśnej, Chełmońskiego, Środkowej, oraz część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej, oraz przyłącza realizowane w 2014 roku - 40 szt. w ulicach Jesionowej, Krańcowej, Ogrodowej, Wiejskiej, Klonowej, Chabrowej, Rumiankowej, oraz pozostała część przyłączy w ulicach Głównej, Ślaskiego i Warszawskiej.Wykonanie robót budowlanych.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje zaplecze budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii i wody dla potrzeb budowy. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Nadzoru Autorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. Roboty będą wykonywane w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z terenem i warunkami geologicznymi oraz przewidzieć odpowiedni sprzęt i środki na wykonywanie robót w terenie o wysokim poziomie wód gruntowych.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie się uważać za zakończone odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek, po Odbiorze technicznym Termin rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, zaś na rurociągi na okres gwarancji 10 lat i liczy się od dnia dokonania końcowego odbioru przedmiotu umowy Wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji.Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu budowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z w/w czynnościami. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych wdokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiOR Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza :protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. protokoły odbioru od właścicieli sieci i urządzeń infrastruktury podziemnej. Kosztorys powykonawczy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, zestawienie zrealizowanych podłączeń wg wzoru Zamawiającego i wymogu jednostki współfinansującejZabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pisemnego oświadczenia właściciela nieruchomości o braku uwag do wykonanego przyłącza i uporządkowania terenu. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości,właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach:Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r Nr 243 poz. 1623 ) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : warunkiem podzlecenia wykonania robót podwykonawcy będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcąjeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność spoczywa na wykonawcywykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za roboty zlecone do wykonania podwykonawcy Zamawiający przewiduje możliwość przeniesienia wierzytelności przysługujących podwykonawcy wobec wykonawcy na Zamawiającego, jeżeli stwierdzone zostanie, że wykonawca opóźnia się w regulowaniu należności dla podwykonawcy ponad okres rozliczenia przewidziany w ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. rok Nr 139 poz. 1323 ze. zm.). Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności przysługującej Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie Wykonawca wybrany w wyniku zakończonego postępowania przetargowego.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia i zmiany decyzji, co do zakresu wykonywanych robót przed rozpoczęciem ich wykonywania. Zmniejszenie zakresu realizowanych robót wymienionych w SIWZ nie może być podstawą do żadnych roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego Dostępność dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa dla przyłączy dostępna jest dla zainteresowanych wykonawców za pośrednictwem poczty na płycie CD. Płyta CD ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacją projektową, przedmiarami robót, STWiORB zostanie nieodpłatnie przesłana do zainteresowanego wykonawcy niezwłocznie po złożeniu wniosku faksem lub e-mailem. Kompletna dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Sylwii Glezner w dniach roboczych w godzinach pn od 9 do 17 wt pt 8do 16. Na stronie www.bip.zabiawola.akcessnet.net, Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia W postępowaniu obowiązuje cena ryczałtowa za 1 m wykonanego przyłącza będąca podstawą rozliczenia z wykonawcą. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, warunków realizacji zawartych w SIWZ,oględzin obiektu w terenie.Kosztorys powinien również uwzględniać koszty:obsługi geodezyjnej inwentaryzacji nowych urządzeń Załączone kosztorysy są dla Zamawiającego pomocne w ustaleniu ceny ryczałtowej za 1 m przyłącza będącej podstawą rozliczenia. Cena ryczałtowa, mimo błędów w kosztorysie, nie może ulec zmianie. Ewentualne uchybienia w sposobie sporządzenia kosztorysu nie mogą mieć wpływu na ważność oferty, obowiązującą ceną oferty jest ryczałt za 1 m przyłącza obejmujący wykonanie wszystkich robót określonych w dokumentacji projektowej i w SIWZ. Obowiązuje formularz cenowy elementów scalonych wg załączonego wzoru, który będzie przedmiotem porównania i oceny ofert, posłuży Wykonawcy do sporządzenia harmonogramu robót zgodnie z przedmiotem zamówienia, który określają odpowiednie dokumenty oraz STWOiR i będzie podstawą rozliczenia. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących źródeł:środki własne Gminy, środki pochodzące z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonane części robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie harmonogram rzeczowo finansowy sporządzony przez wykonawcę oraz protokół wykonania i odbioru częściowego/końcowego robót i kosztorys powykonawczy elementów scalonych Harmonogram rzeczowo finansowy należy opracować na podstawie kosztorysu ofertowego z wykorzystaniem tabeli elementów scalonych zawierających poszczególne elementy technologiczne wykonywania robót o stopniu szczegółowości wynikającym z dokumentacji projektowej wg wytycznych zamawiającego. Wytyczne do Harmonogramu: Budowa kanalizacji w trakcie realizacji Roboty budowlane związane z budową przyłączy w ulicach: Chełmońskiego, Leśnej, Środkowej, Krótkiej Osiedlowej, części Ślaskiego, części Głównej od września 2013r Roboty budowlane związane z budową przyłączy w ulicach: Zamkniętej, Rumiankowej, Krańcowej, Wiejskiej, Parkowej, Ogrodowej Spółdzielczej Ślaskiego, Warszawskiej, części Wiśniowej, części Głównej, teren k Univeg w 2014r do 18 czerwca ok. 50 procent Nieprzekraczalny termin zakończania realizacji przedmiotu zamówienia 29.09.2014r Harmonogram rzeczowo finansowy powinien zawierać zakres rzeczowy wykonywania zamówienia, terminy realizacji i procentowy podział rozliczeń z uwzględnieniem poniższych uwarunkowań oraz będzie zgodny z harmonogramem rzeczowo finansowym dla przedsięwzięcia przekazanym do jednostki współfinansującej Sposób rozliczenia: zakres przewidziany do wykonania w III kwartale 2013 r. - odbiór dokumentacji do dnia 17 października 2013 wystawienie faktury za wykonanie dokumentacji do 17 października 2013 roku w wysokości całkowitej wartości ceny ofertowej za wykonanie dokumentacjizakres robót przewidziany do wykonania w III i IV kwartale 2013 r. odbiór częściowy do dnia 18 listopada 2013 wystawienie faktury za III i IV kwartał 2013r. do 29 listopada 2013 roku - w wysokości ok. 45 procent całkowitej wartości ceny ofertowej. zakres robót przewidziany do wykonania w I i II kwartale 2014 r. - odbiór częściowy do dnia 16 czerwca 2014 roku wystawienie faktury za I i II kwartał 2014r. 18 czerwca 2014 roku - w wysokości ok. 50 procent całkowitej wartości ceny ofertowej. zakres robót przewidziany do wykonania w III kwartale 2014 r. odbiór częściowy do dnia 15 września 2014 wystawienie faktury za III kwartał 2014 r. do 29 września 2014 roku po wykonaniu kolejnych ok. 5 procent robót budowlanych całkowitej wartości zadania, odbiorze końcowym fakturowanie za wykonanie części robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym, po zakończeniu elementu lub elementów możliwych do odbioru,zapłata za wystawioną fakturę nastąpi po odbiorze robót nie przewiduje się wystawiania faktur pro-forma, faktura końcowego rozliczenia może być wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 5 procent całkowitej ceny oferty, po zakończeniu przedmiotu umowy i odbiorze ich bez usterek Zamawiający uzna zamówienie za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia tj. dokumentacja i roboty budowlane będą odebrane bez usterek i przedmiot zamówienia będzie spełniał warunki wynikające z jego przeznaczenia. Zapłata za poszczególne faktury poprawnie wystawione sprawdzone i zatwierdzone przez Inspektora Nadzoru oraz protokołu odbioru robót (częściowego lub końcowego) będzie następować po otrzymaniu środków w wysokości 45procent wartości faktury z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska współfinansującego projekt Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zamawiający nie wyraża zgody na przelew wierzytelności na rzecz banku lub innej instytucji finansowej ani też na rzecz innego podmiotu lub osób fizycznych. Jedynym wierzycielem dla Zamawiającego będzie wykonawca Warunki płatności Postawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) będzie oferta sporządzona na podstawie, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji, PFU oraz wniosków wynikłych po dokonanej wizji lokalnej w miejscu wykonywania robot. Podstawą rozliczania wykonania robót i wystawiania faktur VAT będzie zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo finansowy, protokoły częściowego odbioru robót i protokół odbioru końcowego robót zatwierdzony przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Zamawiający przewiduje IV Fakturowania I faktura po wykonaniu dokumentacji I zadania po spisaniu protokołu odbioru dokumentacji zgodnie z harmonogramem II faktura w po zakończeniu robót związanych z budowa przyłączy kanalizacyjnych po spisaniu protokołu odbioru częściowego potwierdzającego wykonanie ok. 45 procent wartości robót zgodnie z harmonogramem III faktura w po zakończeniu robót związanych z budowa przyłączy kanalizacyjnych po spisaniu protokołu odbioru częściowego potwierdzającego wykonanie ok. 50 procent wartości robót zgodnie z harmonogramem IV faktura w wysokości ok. 5 procent robót po zakończeniu robót związanych z budowa przyłączy kanalizacyjnych po spisaniu protokołu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 18.700,00 złotych (słownie :osiemnaście tysięcy siedemset złotych 00/100) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie Oddział Żabia Wola Nr rachunku:79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Budowa podłączeń budynków mieszkalnych do zbiorczego systemu kanalizacyjnego na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowościach Żabia Wola i Huta Żabiowolska współfinansowanego ze środków finansowych Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium może być także wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.2.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. Niedopuszczalne jest wprowadzanie przez gwaranta warunków do spełnienia przez Zamawiającego celem wypłaty pełnej kwoty wadium wniesionego w formie gwarancji. 3.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje 1)nazwa i adres Zamawiającego 2) nazwę przedmiotu zamówienia 3)nazwę i adres Wykonawcy 4)termin ważności gwarancji 5)zobowiązanie gwaranta o poddaniu się rygorowi określonemu w pkt. 2. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, że odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do jego wnoszenia.9.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.10.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.11.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach 1)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie 2)jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 3)jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 4 jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach