Przetargi.pl
Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową w miejscowości Kęszyca Leśna

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową w miejscowości Kęszyca Leśna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową w miejscowości Kęszyca Leśna. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) Wycinkę drzew na powierzchni umożliwiającej prawidłowe wykonanie obiektu, zgodnie i w zakresie dokumentacji projektowej. Drewno pozyskane z wycinki należy pociąć na odcinki około 1,5m i złożyć w miejsce wskazane przez sołtysa Kęszycy Leśnej za pokwitowaniem. Transport drewna pozyskanego z wycinki nie przekroczy odległości 2 km. 2) Zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zabawowych – 8 szt. 3) Zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowej ławki stalowej z oparciem (listwy plastikowe). 4) Zakup, dostawę i montaż 2 szt. stojaków metalowych na rowery. 5) Zakup, dostawę i montaż tablicy regulaminowej (treść regulaminu zostanie uzgodniona z Zamawiającym) – 1 szt. 6) Wykonanie nawierzchni piaszczystej pod urządzenia placu zabaw – piasek drobnoziarnisty 0,0-2,0 mm gr. 30 cm – o powierzchni 420m2 7) Zakup, dostawe i montaż fabrycznie nowych urządzeń siłowni plenerowej – szt. 8 (4 pary). 8) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej chodnikowej typu Holland bez fazy gr. 6 cm kolor szary – powierzchnia 78 m2, oddzielona krawężnikami betonowymi ogrodowymi 50 cm (75cm) x 25cm x 5 cm Poniżej opisano warstwy nawierzchni utwardzonej: a) kostka brukowa gr. 6 cm b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm c) podsypka piaskowa (0-8mm) gr. 5 cm d) grunt nośny przepuszczalny (ew. pospółka lub gruby piasek) gr. 10cm 9) Zakup, dostawę i montaż ogrodzenia w formie płotku panelowego wysokości 1,0m z bramą szer. 2,4m i furtką szer. 1,0m o łącznej długości z bramą i furtką 64mb 10) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z odtworzeniem terenów zielonych. Szczegółowy opis każdego z urządzeń (karty techniczne) zawarto w projekcie zagospodarowania terenu. 3. Wykaz urządzeń: Nazwa urządzenia Liczba urządzeń 1. TWISTER + WIOŚLARZ 1,00 2. MOTYL REWERS + ORBITREK 1,00 3. MOTYL + NARCIARZ 1,00 4. WYCIĄG GÓRNY + WYCISKANIE SIEDZĄC 1,00 5. HUŚTAWKA JOLKA 2 AB 1 1,00 6. HUŚTAWKA JOLKA BOCIANE GNIAZDO 1,00 7. HUŚTAWKA SPRĘŻYNOWA ŚMIGŁO 1,00 8. KARUZELA TRZMIEL 1,00 9. KARUZELA SWING 1,00 10. ZESTAW REKREACYJNY 4-WIEŻOWY TWIERDZA 1,00 11. ZJEŻDŻALNIA KRASNAL 3 1,00 12 PIASKOWNICA MALWINKA 1,00 13. ŁAWKA JUNIOR 1,00 14. STOJAK ROWEROWY 2,00 15. TABLICA REGULAMINOWA 1,00 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest działka nr 195/208 w Kęszycy Leśnej położona w bezpośrednim sąsiedztwie terenów sportowo-rekreacyjnych, lasu i zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej. 5. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i charakteryzować się wysokimi walorami estetycznymi, wolne od wad fizycznych i prawnych. 2) Urządzenia muszą być zaprojektowane i wykonane zgodnie z Polskimi i Europejskimi Normami. 3) Urządzenia muszą posiadać tabliczki znamionowe (umieszczone na urządzeniu w widocznym miejscu) 4) Urządzenia muszą być rozmieszczone w terenie w sposób umożliwiający zachowanie stref bezpieczeństwa (niedopuszczalne jest zachodzenie stref bezpieczeństwa urządzeń na siebie). Za zachowanie stref bezpieczeństwa odpowiedzialny jest Wykonawca. Urządzenia powinny być trwale związane z gruntem zgodnie z technologią wskazaną przez producenta. Fundamenty nie mogą stwarzać zagrożenia potknięcia się lub uderzenia, wszystkie krawędzie muszą być zaokrąglone, oszlifowane, bezpieczne w dotyku. 5) Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SIWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów w opisie przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SIWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. Zamawiająca dopuszcza zmianę wymiarów poszczególnych urządzeń w granicach nie powodujących zmiany ich cech funkcjonalnych. 6) Zastosowane urządzenia zabawowe oraz urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być fabrycznie nowe, posiadać wszelkie certyfikaty i atesty zapewniające bezpieczeństwo użytkowania zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Przyjęta podstawowa funkcja oraz konstrukcja oraz materiał z których urządzenie jest wykonane nie może ulec zmianie. Zmiana może dotyczyć wyglądu urządzeń w zależności od danego producenta. 6. Zamawiający wymaga minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia i prace montażowe licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do przeprowadzenia w każdym roku kalendarzowym w miesiącu maj przeglądu technicznego. W zakres przeglądu technicznego wchodzić będą następujące prace: 1) Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego urządzeń, 2) Sprawdzanie i dokręcenie elementów mocujących, 3) Usunięcie powstałych ponadnormatywnych luzów w elementach ruchomych, przesmarowanie łożysk wymagających obsługi, uzupełnienie zaślepek zabezpieczających, 4) Kontrola stanu nawierzchni w obszarze upadku, 5) Sporządzenie protokołu z każdego przeglądu gwarancyjnego zgodnie z PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177 przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. 7. Przedmiotowa inwestycja realizowana jest przy współfinansowaniu ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w związku z czym terminowość przedmiotowej inwestycji jest sprawą nadrzędną. W przypadku utraty dofinansowania z powodu nieterminowego zakończenia przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę kwotą utraconego dofinansowania. 8. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Autorska Pracownia Architektoniczna mgr inż. architekt Katarzyna Kuszyńska. 9. UWAGA! Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomocne do sporządzenia oferty! Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 10. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem prowadzenia robót. 11. Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania wraz z ich utylizacją w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą o odpadach. 12. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, zapewnienia na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, opracowania mapy geodezyjnej powykonawczej wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi oraz innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie z należytą starannością i poziomem wiedzy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, by spełnić wszelkie wymogi, jakie narzucił Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ wraz z załącznikami. 14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wskazane niżej osoby, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: pracownicy fizyczni wykonujący czynności wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50 000 zł. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej OC. W razie wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu, dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem potwierdzającym opłatę wymagalnych składek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach