Przetargi.pl
BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU CHROBREGO W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU CHROBREGO W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budowa placu zabaw w Parku Chrobrego w Lęborku (działka nr 135 obr. 8), obejmująca m.in.: 1.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 1595 m2; 1.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - ok. 196 m2; 1.3. Usunięcie istniejących urządzeń: - kosz do gry w koszykówkę (konstrukcja ze stali, zakotwiony w gruncie); - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią (konstrukcja drewniana, zakotwiony w gruncie); - ławka (konstrukcja stalowa, siedzisko z desek drewnianych, zakotwiona w gruncie); - śmietnik betonowy. 1.4. Demontaż i ponowny montaż w nowych lokalizacjach urządzeń: - karuzela tarczowa (śr. ok. 1,5 m, stal nierdzewna malowana proszkowo); - bujak sprężynowy - słonik (należy uwzględnić odświeżenie powierzchni malowanych); - huśtawka metalowa podwójna - standard; 1.5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy Zamek rycerski (wym. ok. 11,6m x 11,35m x 5,15 m, elementy konstrukcyjne ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie osadzone w podłoży na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ); - zestaw zabawowy Przedszkolak z piaskownicą (wym. ok. 3,10m x 6,2 m x 9,2m, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ); - huśtawka metalowa podwójna - koszyk (zabetonowana w gruncie, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, 2 siedziska - koszyki metalowe powlekane tworzywem sztucznym, dla dzieci w wieku 1-5 lat); - huśtawka wagowa (zabetonowana w gruncie, konstrukcja metalowa); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk); - bujak sprężynowy - ryba; - bujak sprężynowy - auto; - bujak sprężynowy - konik; - linarium (wym. ok. 3m x 1,8m x 1,8m, słup stalowy cynkowany ogniowo, sieć z liny polipropylenowej wzmocnionej strunami stalowymi ocynkowanymi); 1.6. Dostawa i montaż następujących elementów małej architektury: - ławka parkowa - krokodyl (wym. ok. 1,8m x 0,69m x 0,83m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki, oparcie w kształcie krokodyla, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie); - ławka parkowa kolorowa (wym. ok. 2,0m x 0,5m x 0,84m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki malowanej na zielono, czerwono i żółto, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - 2 szt.; - stolik z ławeczkami (wym. ok. 1,48m x 1,22m x 0,57m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedziska i blat z wodoodpornej sklejki, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - kosz na śmieci (poj. 35l, stal dwukrotnie malowana proszkowo) - 3 szt.; - regulamin na tablicy z blachy cynkowej, na konstrukcji z rurki stalowej grubościennej malowanej proszkowo - 1 szt. 1.7. Budowa ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze zielonym, zamontowanej na słupkach zabetonowanych w gruncie (dł. 157 m, wys. 1 m), furtka szer. 1 m. 1.8. Rozbiórka betonowej nawierzchni w ilości ok. 19 m2; 1.9. Zmiana lokalizacji kręgu kamiennego przeznaczonego do palenia ognisk (przestawienie kamieni); 2. Zakres zamówienia: 2.1. Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 9 do SIWZ; - zapisami niniejszej SIWZ; - następującymi UWAGAMI: a) Z zakresu zamówienia należy wyłączyć: - stolik do gry w szachy z siedziskami, -1 nową karuzelę tarczową wraz z powierzchnią bezpieczną pod karuzelą, - walec; - 1 nową huśtawkę metalową podwójną - standard - wykonanie chodnika z kostki betonowej; b) Należy wykonać powierzchnię bezpieczną syntetyczną jedynie pod zestawem zabawowym Zamek rycerski, ograniczając ją do strefy bezpieczeństwa, jak pokazano to na rysunku stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; pod pozostałymi urządzeniami należy wykonać nawierzchnię piaszczystą ograniczoną obrzeżem betonowym. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (fragmentów tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, f) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach, w tym odtworzenie trawników i ciągów pieszych, które mogą ulec zniszczeniu podczas wykonywania prac; g) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. 2.3. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. 2.4. Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. 3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia rekreacyjno-zabawowe niż wskazano w dokumentacji projektowej i niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy oraz rękojmi za wady na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania. 5. Możliwy jest podział prac na etapy (wzór harmonogramu rzeczowo finansowego załączono do projektu umowy, stanowiącego Załączniki nr 6 do SIWZ). Harmonogramu nie należy wypełniać na etapie składania oferty. 6. W cenie ryczałtowej należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedsięwzięcia, w tym organizację terenu prac, urządzenie zaplecza, zabezpieczenie terenu prac pod względem BHP, ewentualne wyłączenie z ruchu ciągów pieszych, odtworzenie uszkodzonych trawników i ciągów pieszych itp. 7. Ustalenia dodatkowe: 7.1. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić drzew i krzewów rosnących w miejscu lokalizacji placu zabaw. 7.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac. 7.3. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 7.4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględniać musi wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi przewidywanymi kosztami organizacji terenu prac. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100) przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą: 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa placu zabaw w Parku Chrobrego w Lęborku. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 23.01.2015 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach