Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w msc. Danków- Wójtostwo

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26021 Daleszyce, pl. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9
    26021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w msc. Danków- Wójtostwo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem nawierzchni, w miejscowości Danków – Wójtostwo działka numer ewidencyjny 270 gmina Daleszyce. Projekt zakłada stworzenie niewielkiego placu zabaw na terenie działki nr ew. 270. Lokalizacje urządzeń rekreacyjnych zaplanowano w północno – zachodniej oraz centralnej części działki. Plac zabaw składa się z czterech odrębnych pól piaskowych w obrębie, których zlokalizowane będą urządzenia zabawowe. Wokół pól z piasku, zaprojektowano nawierzchnię trawiastą. Rodzaje różnych nawierzchni oddzielone będą od siebie za pomocą elementu palisadowego z SBR. Dostęp do placu zabaw realizowany będzie poprzez istniejącą furtkę zlokalizowana w południowo-wschodniej granicy działki. Nawierzchnia w obrębie placu zabaw projektowana, jako trawiasta. Pod urządzeniami nawierzchnie bezpieczne z piasku (frakcja 0,2-2mm) o miąższości min. 30 cm. Oddzielenie powyższych nawierzchni miedzy sobą realizowane będzie poprzez element palisadowy 1000 SBR lub palisady elastycznej SBR 0,4 m, montaż oddzielenia nawierzchni realizowany będzie w odległości min. 30 cm od stref bezpieczeństwa podanej dla każdego z urządzeń zabawowych. Na terenie placu zabaw zaprojektowano trawnik wykonany siewem (pow. ~ 623,00m2), z nawożeniem, oraz ręczną lub mechaniczną uprawą gleby. Na terenie placu zabaw znajduje się kilka istniejących drzew liściastych. Dla nawierzchni bezpiecznych (nawierzchnie z kruszywa, pola piaskowe) oprócz czyszczenia zachodzi potrzeba okresowego wyrównywania nawierzchni przez grabienie i gracowanie, a także usuwania mogących się pojawiać chwastów. Wykonawca odpowiada finansowo za wszelkie uszkodzenia oraz ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody materialne w istniejącej infrastrukturze. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy, w tym od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia robót montażowych do wysokości minimum wartości niniejszej umowy, przy czym ubezpieczonymi będą wykonawca oraz wszyscy podwykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a) 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach