Przetargi.pl
Budowa placu zabaw w miejscowości Zembrzyce

Gmina Zembrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 34210 Zembrzyce, Zembrzyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 746 040 , fax. 338 770 700
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zembrzyce
    Zembrzyce 540
    34210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 338 746 040, fax. 338 770 700
    REGON: 7218202500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw w miejscowości Zembrzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw "etap I" oraz "etap II" wraz z remontem drogi wewnętrznej na działkach 2966/12, 2966/23, 2966/25, 2965/3 w Zembrzycach. Zakres robót obejmuje: - geodezyjną obsługę projektowanej inwestycji; - budowę placu zabaw o powierzchni ok 510,5 m2 (Etap I ~296m2, Etap II ~214,5m2) wraz z montażem następujących urządzeń: ETAP I 1) karuzela talerzowa; 2) urządzenia typu „bujak” sprężynowy (2szt. - „ryba” oraz „konik”) wykonane z płyt HDPE grub. 19mm; 3) huśtawka typu bocianie gniazdo 4) zestaw zabawowy; Wymagane elementy urządzenia: - Zjeżdżalnia - 1 szt. - Tunel (rura) - 1 szt. - Wieże konstrukcyjne – 4szt. - Schodki wejściowe - 1 szt. - Mostek z ruchomym trapem z zabezpieczeniem linowym - 1 szt. - Liczydło – 1szt. - Gra integracyjna Kółko Krzyżyk – 2szt. 5) piaskownicę sześciokątną z siedzeniami; 6) tablica z regulaminem placu zabaw; 7) elementy małej architektury: ławki z oparciem (4szt.), ławka bez oparcia (1szt.), kosz na śmieci (2szt.); 8) dwóch placów z grami podwórkowymi, mianowicie: rakieta duża oraz klasy potrójne; ETAP II 1) urządzenia typu „bujak” sprężynowy (1szt. - „samochodzik”) wykonane z płyt HDPE grub. 19mm; 2) urządzenia typu „bujak” sprężynowy montowane z rozbiórki po uprzednim oczyszczeniu i odnowieniu (2szt. - „motor” oraz „koniczyna”); 3) huśtawka podwójna; 4) huśtawka (wagowa mała); 5) huśtawka wagowa 2 szt. - huśtawka mała i duża z rozbiórki po uprzednim oczyszczeniu i odnowieniu; 6) zestaw zabawowy; Wymagane elementy urządzenia: - Zjeżdżalnia - 1 szt. - Mostek - 2 szt. - Wieże konstrukcyjne – 2szt. - Schodki wejściowe - 1 szt. - Wejście – pochylnia łukowa - 1 szt. - zjazd strażacki – 1szt. - Liczydło – 2szt. - Zegar – 1szt. 7) elementy małej architektury: ławki z oparciem (2szt.), kosz na śmieci (2szt.); 8) dwóch placów z grami podwórkowymi, mianowicie: „Naśladuj mnie” oraz „Ślimak 1-10”; - nawierzchnia bezpieczna placu zabaw (powierzchni ok. 412,5m2: Etap I ~210m2, Etap II ~202,5m2) stanowić będzie poliuretanowa nawierzchnia dwu warstwowa. Dolna warstwa wykonana z czarnego granulatu gumowego SBR o grubości 20mm i 35mm, natomiast warstwę wierzchnią stanowić będzie kolorowy granulat kauczukowy EPDM grubości 10mm. - budowę alejki (powierzchni ~98m2: Etap I ~86m2, Etap II 12m2) - ciągu komunikacyjnego służącego obsłudze placu zabaw - o nawierzchni z kruszywa (otaczaków). - wykonanie obrzeży z tworzywa sztucznego dł. 219mb (Etap I 148mb, Etap II 71mb). - remont istniejącej drogi wewnętrznej (powierzchni 441m2) - wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącego podłoża, wzmocnienie warstwą kruszywa łamanego gr. 10cm oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna z MMA gr. 5cm). Po wykonaniu powyższych prac związanych z remontem nawierzchni jezdni przewiduje się wykonanie obustronnych poboczy szerokości 0,50m z kruszywa łamanego. - budowa oświetlenia placu zabaw - wykonanie autonomicznych (nie podłączonych do sieci) lamp solarnych zabudowanych na słupach oświetleniowych o wysokości 4m. Słupy oświetleniowe zabudować na prefabrykowanym fundamencie betonowym ułożonym w wykopie o głębokości 1m. Na każdym słupie oświetleniowym należy zabudować panel fotowoltaiczny o mocy 160 W 12V skierowany na południe. Poniżej panelu słonecznego zabudować dwie oprawy z kloszem typu kula ze źródłem światła LED o mocy 6W o strumieniu świetlnym 1100 lm. We wnęce słupa zbudować kontroler ładowania akumulatora. Ilość słupów oświetleniowych 4 (Etap I 2szt, Etap II 2szt) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa i dokumentacja projektowa tj.: dokumentacja techniczna do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.zembrzyce.pl. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. B Dokumenty wymienione w punkcie 6.2. wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126). C Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach