Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy szkole podstawowej w Kobierzycach

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy szkole podstawowej w Kobierzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa placu zabaw przy szkole podstawowej w miejscowości Kobierzyce w Gminie Kobierzyce oraz likwidacja starego placu zabaw. Zamówienie obejmuje budowę placu zabaw wraz z dostawą i montażem zabawek, ławek, budową nawierzchni bezpiecznej, budową odwodnienia liniowego wraz z jego przyłączeniem do kanalizacji deszczowej oraz budowę ciągu pieszego umożliwiającego komunikację z placem zabaw. Obszar robót został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. Ponadto Wykonawca usunie i zutylizuje stary drewniany plac zabaw. 2. Należy zamontować odwodnienie liniowe wykonane z betonowych korytek z żeliwnym rusztem szczelinowym. Krawędzie koryt wykonane ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej, wyposażone w ramki pod ruszt (system zatrzaskowy) oraz w gniazda blokady antywandal (4 gniazda na 1mb odwodnienia). Mocowanie rusztów zatrzaskowe. 3. Stary plac zabaw należy zutylizować. Elementy drewniane i kotwy betonowe przekazać do PSZOK oraz uzyskać kartę przekazania odpadów. Metalowe elementy przetransportować na skup złomu oraz uzyskać dokumenty niezbędne do wystawienia przez Gminę faktury za sprzedaż złomu. 4. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ (Załącznik nr 8 i 9). 5. W skład dokumentacji technicznej wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Warunki związane z realizacją zamówienia 6.1. Z uwagi na fakt, że przebudowywany obiekt znajduje się na terenie funkcjonującej szkoły, konieczne jest zachowanie ciągłości świadczeń dla dzieci i młodzieży gminy Kobierzyce. Plac budowy winien być właściwie zabezpieczony i oznakowany. 6.2. Zamawiającego dysponuje zarejestrowanym dziennikiem budowy. 6.3. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, w tym m.in. wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizację ruchu, doprowadzenie mediów na czas budowy. 6.4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych dla zajęcia pasa drogowego, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia terenu budowy. 6.5. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane z uzyskaniem warunkowego pozwolenia na użytkowanie placu zabaw w tym od Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, z pozwoleniem na użytkowanie włącznie oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania ww. dokumentów lub w przypadku, gdy takie pozwolenie nie jest wymagane, dokona zgłoszenia obiektu do użytkowania lub uzyska inne dokumenty umożliwiające korzystanie z placu zabaw. 6.6. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcje w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji placu zabaw oraz dokona przeszkolenia użytkownika w zakresie obsługi sprzętu, urządzeń wyposażenia itp. Z przeszkolenia zostanie sporządzony stosowany protokół podpisany przez Wykonawcę oraz osobę reprezentującą użytkownika. 6.7. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego, a w razie zaistnienia potrzeby również z udziałem (odpowiednio w zależności od potrzeby) nadzoru autorskiego. Rada budowy będzie prowadzona przez kierownika budowy, którego obowiązkiem będzie również przygotowanie odpowiedniego protokołu z ustaleń na niej podjętych. Na radach budowy przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga zgody Zamawiający. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca raz w miesiącu przekaże informację o zakresie wykonanych robót w formie opisu technicznego. 6.8. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 6.9. Wykonawca opracuje 2 egz. dokumentacji powykonawczej opisanej i zawierającej spis treści w skład której wejdą m.in.:  dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie,  protokoły badań i prób,  oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy,  geodezyjna mapa powykonawcza,  komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru,  trzy egzemplarze kompletnej instrukcji w zakresie serwisu, eksploatacji i konserwacji sporządzonej zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 7 do umowy,  protokół z przeprowadzenia przeszkolenia osób obsługujących po stronie użytkownika. 6.10. Wykonawca w terminie wykonania przedmiotu umowy winien uzyskać od inspektorów nadzoru pisemne potwierdzenia kompletności dokumentacji powykonawczej. 6.11. Wykonawca zapewni stała i pełną obsługę geodezyjną. 6.12. Wykonawca zorganizuje biuro budowy. 6.13. Należy ująć w wycenie koszty towarzyszące realizacji prac budowlanych jak np. naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 6.14. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z inspektorami nadzoru inwestorskiego, autorskiego i przedstawicielami użytkownika. 6.15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 6.16. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu w tut. Urzędzie. Wykonawca poniesie koszty transportu i rozplantowania, natomiast przyjęcie odpadów będzie nieodpłatne na zasadach określonych w Zarządzeniu nr RBPiZN-OSIGO-205/0151/2008. 6.17. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. W przypadku zanieczyszczenia przez Wykonawcę drogi dojazdowej na budowę zobowiązany jest on do natychmiastowego jej wyczyszczenia. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: 7.1 Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem prac budowlanych, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.917 tj.). 7.2 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i rozporządzenia RODO (Dz.U.2016.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 7.2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; obejmujący co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa jednego placu zabaw o powierzchni nie mniejszej niż 500,00 m2 lub rozbudowa jednego placu zabaw o powierzchnię nie mniejszą niż 500,00 m2 wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia: Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego: min. 200.000,00 zł. 7) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert w wysokości co najmniej 200.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach